Ik ben niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 april 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig jongens
moet jij wetenquote:Op zondag 24 april 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig jongens
Moet het wel een erg kleine tattoo worden.quote:Op zondag 24 april 2016 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij lekker je melkmachines laten tattooeren dan
Dank voor de tip.quote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een goeie tip voor al die ex-alcoholisten hier.
[ afbeelding ]
Voetbal is.....quote:Op zondag 24 april 2016 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zelfs extra vroeg gegeten, broekje is al uit.
Mocht je willen, dat je aanwezig bent in de Kuip.quote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef Fylax het volgende:
Door mijn aanwezigheid bij de Kuip weet ik zeker dat het geluk brengt voor Feyenoord.
Sta je weer buiten het stadion?quote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef Fylax het volgende:
Door mijn aanwezigheid bij de Kuip weet ik zeker dat het geluk brengt voor Feyenoord.
BIJ de kuipquote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat je aanwezig bent in de Kuip.
Wedstrijd van het seizoen dit
pics.quote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n lieveheersbeestje ofzo, dat zou wel passen.
Je bent nu toch ook niet aanwezig bij de Kuip? Sta je daar een beetje buiten te staan dan?quote:
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaagquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook niet aanwezig bij de Kuip? Sta je daar een beetje buiten te staan dan?
Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaag
Weet ik meteen door wie het komt als ze verliezenquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaag
Fylax plaatste al een prachtige foto van zichzelf in VBLquote:Op zondag 24 april 2016 17:59 schreef timmmmm het volgende:
Fylax heeft een sensuele picca van me gekregen
Dat snap ik wel, timmmm heeft binnen 6 posts oorlog met iedereen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
`Nee, maar Tim komt doorgaans niet vaak in VBL.
sta ik om bekend. Da's mn trademarkquote:Op zondag 24 april 2016 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, timmmm heeft binnen 6 posts oorlog met iedereen.
Fylax is donderdag langs geweestquote:Op zondag 24 april 2016 18:10 schreef YokiKater het volgende:
Waarom ligt er allemaal tyfuszooi op het veld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |