Oké. 'Fans'.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef Fokker89 het volgende: [..] Echte fans kopen LP's. Gaan niet op youtube snuffelen.
Speciaal voor Tim.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe op zijn minst een leuk plaatje in de OP.
Deze busquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt Henk ook gewoon lokquoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger had je Elfletterig, dit is gewoon helemaal waardeloos natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja teveel zoekwerk, moet 'ie maar weer gewoon een beetje normaal posten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt Henk ook gewoon lokquoten.
Dat ken ik alleen omdat jij er altijd op loopt te kankeren.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou hij ook een meetlat-relatie hebben?
Kijk de PoHi van Elfletterig maar eens...quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen omdat jij er altijd op loopt te kankeren.
Zie boven. Maar wie heeft er wat verkeerds gezegd dat hij weigert hier te komen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk de PoHi van Elfletterig maar eens...
Dat weet ik ook niet, maar naast R49 laat hij zich nergens meer op het forum zien, en dat is wel apart.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie boven. Maar wie heeft er wat verkeerds gezegd dat hij weigert hier te komen?
Anders ga jij gewoon van die slechte kutgrappen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
Laat hem lekker.
Hij heeft geen zin, nou dan niet.
Over slechte kutgrappen gesproken, CC gaat de hele nacht Amy Schumer uitzenden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders ga jij gewoon van die slechte kutgrappen maken.
Is dat nou lekker, dat boter op je hoofd? Ik kan me nog een keer herinneren dat Elfje ons allemaal zat was en jij zo'n 1000000 lokquotes geplaatst hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
Laat hem lekker.
Hij heeft geen zin, nou dan niet.
Weet ik dat ik daar niet op af hoef te stemmenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over slechte kutgrappen gesproken, CC gaat de hele nacht Amy Schumer uitzenden.
Dat was vanwege een liedje. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, dat boter op je hoofd? Ik kan me nog een keer herinneren dat Elfje ons allemaal zat was en jij zo'n 1000000 lokquotes geplaatst hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]Niet zo moeilijk doen, echt puntige knieën zal ze niet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |