He Driesquote:Op zondag 24 april 2016 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gele schoenen, past goed bij mijn zwemslip.
Cnorrie heeft nu een erectie.quote:Op zondag 24 april 2016 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gele schoenen, past goed bij mijn zwemslip.
Jij hebt er geen verstand van he? Prachtige actie, lekker je tegenstander uitkappenquote:
met onze blote pik in die fonteinquote:Op zondag 24 april 2016 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
Specularium gaat niet met zijn blote reet de singel in.
Schitterend.quote:Op zondag 24 april 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van he? Prachtige actie, lekker je tegenstander uitkappen
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikelsquote:
Nu liep tie weer vrolijk rond.quote:Op zondag 24 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikels
quote:Op zondag 24 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikels
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdagquote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat moet jij nou man, je weet niet eens wat buitenspel is
Onzin.quote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdag
ha-haquote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdag
En jij bent?quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier weer rustig?
Ga de volgende keer lekker naar VBL lapzwansen
Nou...quote:
ga je moeder in der bek schijten johquote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier weer rustig?
Ga de volgende keer lekker naar VBL lapzwansen
Leuke UI heb je.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mooi leven, ik ga de hele komende week geen zelfmoord plegen
Die vind ik niet leuk.quote:
Dan wacht ik nog even met het topic.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mooi leven, ik ga de hele komende week geen zelfmoord plegen
na volgende week zal ik mezelf verdrinken in de Singel, maakt dat het weer een beetje goed?quote:
Moet ik hier positief of negatief op reageren?quote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
na volgende week zal ik mezelf verdrinken in de Singel, maakt dat het weer een beetje goed?
Dan hou ik het wel bij de Coolsingel. Die schijnt geasfalteerd te worden, laat ik me ingietenquote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik hier positief of negatief op reageren?
Je verziekt dan wel de hele singel
Was je gelukkig vanmiddag? Onze Woutquote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een hele plastic tas Chinees op en nu ga ik hardlopen.
Deze?quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een hele plastic tas Chinees op en nu ga ik hardlopen.
Er zitten hier 2 gaten in het plafond.quote:
Wow, wat heeft die laten doen?quote:
Jij wel?quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al een hond hebben gegeten?
Ja alleen verkopen ze het daar als 'kip'.quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al een hond hebben gegeten?
quote:Op maandag 25 april 2016 17:21 schreef Peunage het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik over 3 dagen emigreer! En ik kan echt geen kleding vouwen.
De humor van Fylax is onovertroffen.quote:Op maandag 25 april 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
Opnieuw droevig nieuws uit de muziekwereld: Dries Roelvink
YOLOquote:Twee mannen op een motorfiets hebben maandag in het centrum van Jolo op het gelijknamige Filipijnse eiland een plastic zak gedumpt met daarin een hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |