Ja lekker ik ben aan het eten nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik op m'n 16e aan de kut likken. Begreep jaren poas waarom ze me aan de haren omhoog trok. Ik likte in een groot gat zonder de clit te beroeren.
22 koolsquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:17 schreef Szura het volgende:
Kuyt kan er geen klote van man, snap dat nou eens
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Lucius had toch kaarsvet gedronken ofzo
Jij weet niet helemaal hoe het zitquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef Szura het volgende:
Van Geel koopt paupers als Kramer, Kazim, Botteghin. Dan ben je niet goed.
Idd. Wanne gek zegquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Lucius had toch kaarsvet gedronken ofzo
Gewoon halve finale CL gespeeldquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Idd. Wanne gek zeg
http://www.dumpert.nl/med(...)drinkt_kaarsvet.html
Johquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Zo leuk bij Feyenoord. De Kromme niet serieus nemen, Wim jansen niet gebruiken. tewren op het verleden en mensen zoals Been en Beenhakker ontslaan.
Rot op met je stellingquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Het is géén bijzondere prestatie van Feyenoord om derde te worden.
Dat is gewoon hun normale plek.
Neem jij hem wel serieus dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Zo leuk bij Feyenoord. De Kromme niet serieus nemen,
JAAAHHquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef BobW het volgende:
Gaan ze het nog over het Graydonmannetje hebben?
\quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen
Jij weet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon halve finale CL gespeeld
Lucius
nee, kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Het is géén bijzondere prestatie van Feyenoord om derde te worden.
Dat is gewoon hun normale plek.
Ik neem Firefox mee (die heeft altijd wel zin in een lekker potje matten) dus ik zou maar niet zo stoer doen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Neem je vrienden mee dan kom ik ook alleen
Verklaar je nader met je drie letters en smilie.quote:
Wat zei die mafklapper nu weer?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:25 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd of ze Valentijn nog gaan confronteren met de uitspraken van John van Zweden gisteren bij Studio Powned.
met meer geld bedoelen ze meer schuldquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Real Madrid meer geld dan Ajax
Dat wist ik niet
Ok. De Kromme is een zure seniele gek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar je nader met je drie letters en smilie.
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik neem Firefox mee (die heeft altijd wel zin in een lekker potje matten) dus ik zou maar niet zo stoer doen!
Ik dacht al, Ajax heeft bijna 100 miljoen op de bank, Madrid niet denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
met meer geld bedoelen ze meer schuld
Daar distantieren wij ons vanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Het is vandaag wel echt de puberale XD poep pies en plas show zeg
Paar beledigingen aan het adres van Valentijn. Hij lult maar wat etc etc. Verdiend maar 2000 euri per maand enzo. Weet het niet meer precies maar was behoorlijk hard.quote:
Vandaag, ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Het is vandaag wel echt de puberale XD poep pies en plas show zeg
Weet je nog Gerrie Mühren en /of Litmanen ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Real Madrid meer geld dan Ajax
Dat wist ik niet
Sinds wanneer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ok. De Kromme is een zure seniele gek.
Ja, geen fan van alleen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog Gerrie Mühren en /of Litmanen ?
Dit valt me echt tegen van zo'n brave huisvaderquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij organiseerde het. Eigenlijk wilde hij ook nog met stenen gooien.
Jij niet weet. Blijven hangen bij één van m'n helden. Skieten Willie. Zet je oogkleppen een keer af.quote:
Dat is een act.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit valt me echt tegen van zo'n brave huisvader
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink nu Heineken uit een Westmalle glas.
Bierquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink nu Heineken uit een Westmalle glas.
Uh okquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet weet. Blijven hangen bij één van m'n helden. Skieten Willie. Zet je oogkleppen een keer af.
Ado - West Ham United.....quote:
Altijd als tong je uitlult doe je net alsof je hem niet begrijpt. Dat vind ik wel een beetje zwak hoor.quote:
Kees Krijgh voor m'n gevoel. Nogmaals. Jij niet weer.quote:
Leg jij het uit dan, ik begrijp er geen zak van namelijk....quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als tong je uitlult doe je net alsof je hem niet begrijpt. Dat vind ik wel een beetje zwak hoor.
Oké duidelijk Tongquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kees Krijgh voor m'n gevoel. Nogmaals. Jij niet weer.
Is niet zwak. is zielig. Hij weet niet beter.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als tong je uitlult doe je net alsof je hem niet begrijpt. Dat vind ik wel een beetje zwak hoor.
Ik weet niet beter iddquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet zwak. is zielig. Hij weet niet beter.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
"Waar hebben we het eigenlijk over?" - Sylvana
Namelijk. Ken je de WK-78 finale en welke PSVer op de bank zat. Dit is niet opa spreekt. Gewoon je historie kennen voor je blaat dat je iets recents niet begrijpt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leg jij het uit dan, ik begrijp er geen zak van namelijk....
sowquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Namelijk. Ken je de WK-78 finale en welke PSVer op de bank zat. Dit is niet opa spreekt. Gewoon je historie kennen voor je blaat dat je iets recents niet begrijpt.
Lex Schoenmaker trouwens de topscorer Feijenoord allertijden in europa. Dacht ik neem gelijk ADO en Feijenoord mee. Jan Boskamp de niet spelende feijenoorder op het WK-74 Net zoals henk van Leeuwen de ADO spits die er bij was en niet speelde.
FF pissen.
Zijn leuker dan de CL wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die EL wedstrijden kunnen me niet bekoren
Maar wel voor je plezier naar FC Groningen kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Daar had FC Groningen kunnen staanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Namelijk. Ken je de WK-78 finale en welke PSVer op de bank zat. Dit is niet opa spreekt. Gewoon je historie kennen voor je blaat dat je iets recents niet begrijpt.
Lex Schoenmaker trouwens de topscorer Feijenoord allertijden in europa. Dacht ik neem gelijk ADO en Feijenoord mee. Jan Boskamp de niet spelende feijenoorder op het WK-74 Net zoals henk van Leeuwen de ADO spits die er bij was en niet speelde.
FF pissen.
Ik hou van die clubquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wel voor je plezier naar FC Groningen kijken
Snel weer eens de KNVB beker winnenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar had FC Groningen kunnen staan
Deze site is niet bereikbaarquote:
hahaha wat ontzettend lollig van jou ditquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
Het DNS-adres van de server van wwwvoetbalinside.nl kan niet worden gevonden.
Bedoelde je http://www.voetbalinsideass.nl/?
Thnxquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
hahaha wat ontzettend lollig van jou dit
Als je links bent draag je m dan rechts eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook om zijn rechter hand hangen, hij heeft overal over nagedacht
Volgensmij nog steeds links net als je trouwringquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je links bent draag je m dan rechts eigenlijk?
Gatverdammequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik probeerde oorsmeer te verwijderen, zit nu helemaal vast.
Borussia*quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
De laatste EC-2 finale was Feijenoord - Borusia Dortmund. Legendarisch. Een kleine subtopper met een subtopper van Oranje met één van de mooiste doelpunten ooit. Dat waren nog eens tijden.
Pierre tegen Freiburg en Feijenoord die de titel wint in de Kuip.
Kippenvel.......ook voor een Ajacied.
Zo mooi![]()
In de broek rechts ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je links bent draag je m dan rechts eigenlijk?
Oké, bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
De laatste EC-2 finale was Feijenoord - Borusia Dortmund. Legendarisch. Een kleine subtopper met een subtopper van Oranje met één van de mooiste doelpunten ooit. Dat waren nog eens tijden.
Pierre tegen Freiburg en Feijenoord die de titel wint in de Kuip.
Kippenvel.......ook voor een Ajacied.
Zo mooi![]()
Niet met wattenstaajfes erin prikken hoor, je duwt het alleen maar naar binnen. Beter paar dagen druppelen en dan uit laten spuiten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik probeerde oorsmeer te verwijderen, zit nu helemaal vast.
Bolaisequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Tong zegt vaak rare dingen, maar zijn analyse over Bolaise is treffend.
Eens!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Tong zegt vaak rare dingen, maar zijn analyse over Bolaise is treffend.
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rondquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Zo leuk bij Feyenoord. De Kromme niet serieus nemen, Wim jansen niet gebruiken. tewren op het verleden en mensen zoals Been en Beenhakker ontslaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.
En Derksen, blijf van Ron Jans af. Een muziekliefheebr net als jij. Maar dan niet hangend bij ouwe zeikmuziek.
Doel je hier stiekem op GGMM?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.
[..]
En Derksen, blijf van Ron Jans af. Een muziekliefheebr net als jij. Maar dan niet hangend bij ouwe zeikmuziek.
[..]
Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
madquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mea culpa toch dan ik.quote:
Knorrend ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rond
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo druk dat ik in de war ben met de dagen
FeelsBadManquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Lekker avondje VI topic modereren, niks mis mee.
Het ergste is dat hij nu niet rustig een chipje kan pakken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Roland is maar druk bezig dat ie nauwelijks meer kan posten #CHAOS
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar mod zijn op dit soort avonden.
Het onderscheidt de matige mods van de goede mods.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar mod zijn op dit soort avonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |