Niet met wattenstaajfes erin prikken hoor, je duwt het alleen maar naar binnen. Beter paar dagen druppelen en dan uit laten spuiten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik probeerde oorsmeer te verwijderen, zit nu helemaal vast.
Bolaisequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Tong zegt vaak rare dingen, maar zijn analyse over Bolaise is treffend.
Eens!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Tong zegt vaak rare dingen, maar zijn analyse over Bolaise is treffend.
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rondquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Zo leuk bij Feyenoord. De Kromme niet serieus nemen, Wim jansen niet gebruiken. tewren op het verleden en mensen zoals Been en Beenhakker ontslaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.
En Derksen, blijf van Ron Jans af. Een muziekliefheebr net als jij. Maar dan niet hangend bij ouwe zeikmuziek.
Doel je hier stiekem op GGMM?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontenlikkende anal gefixeerde meelopers. Maar ze moeten van de harde korstjes van de rand van m'n anus afblijven. Die schrao ik zelf het liefst.
[..]
En Derksen, blijf van Ron Jans af. Een muziekliefheebr net als jij. Maar dan niet hangend bij ouwe zeikmuziek.
[..]
Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
madquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mea culpa toch dan ik.quote:
Tering, wat ben jij domquote:
Knorrend ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Jansen loopt dagelijks op varkenoord rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |