Nee ik bedoel wat mankeert er aan uw gezondheid dan?quote:
Verander je dat plaatje nog anders is het heel verwarrend voor mij allemaal..quote:
Gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Verander je dat plaatje nog anders is het heel verwarrend voor mij allemaal..
Oh, niet zoveel, maar die pillen moet ik wel dagelijks slikken, geen punt, daar valt mee te leven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat mankeert er aan uw gezondheid dan?
Humor verbodenquote:
quote:
Fijn ik mot je ook nietquote:
Die graftak mag op zijn eigen plek janken.Wat een lul forum breed eiquote:
Heb je een astmatische aanval?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die graftak mag op zijn eigen plek janken.Wat een lul forum breed ei
Het is me worst, een leuke user is het nietquote:
Wat weet je welquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dus Brinkies zeg maar
er zitten er 12 in een zak dus dan weet je het wel
Wat zijn dat? Zijn die te vreten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dus Brinkies zeg maar
er zitten er 12 in een zak dus dan weet je het wel
Lekkerquote:
Nou daar blijf je van eten zeg maar en op in no-time.quote:
Soort chocoprins zeg maar.quote:
Hmm!quote:
Flikker wat in je frituur ofzo. Ik ga dansenquote:
We are now the Knights who Say Eky Eky Eky Zipong Wing!quote:
NIEquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We are now the Knights who Say Eky Eky Eky Zipong Wing!
jesus hee......slechte dag gehad zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker wat in je frituur ofzo. Ik ga dansen
Pyjama dagquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jesus hee......slechte dag gehad zeker?
Ja ergquote:
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoet, ben je morgen weer zoet,quote:
Hoetquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoet, ben je morgen weer zoet,
ik wens je echt een fijne avond hoor....... en veel plezier met dansen.
Doe ik ook wel maar deze was wel erg domquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh sorry ik heb alweer een spelfoutje gemaakt. dat spijt me echt heel erg hoor.
ja maar ik ben ook een beetje dom.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook wel maar deze was wel erg dom
Je kunt ook al geen engels .. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh sorry ik heb alweer een spelfoutje gemaakt. dat spijt me echt heel erg hoor.
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een beetje dom.
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook al geen engels .. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig
Kloon van Fannquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.eigenlijk kan ik niet zoveel.
Maar je hebt wel een baan en is je auto al weer klaar?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.eigenlijk kan ik niet zoveel.
ik ben helemaa; geen kloon. waarom denk iedereen dat toch altijd. ik ben gewoon matthias.......24. zucht.quote:
ach jaa. dat heb julie idd verteld!! jaa me auto is gelukkig weer in orde. die ANWB gast heeft wel een foute diagnose gesteld. het blijkt nu dat de remmen van mijn auto zijn blijven hangen. daarom stond mijn auto ook zo te trillen toen ik op de snelweg reed. me auto bleef op de rem staan zeg maar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een baan en is je auto al weer klaar?
Ik snap dat, ook al zie je elkaar niet dagelijks, het is fijn als ze weer in het land is.quote:
Gewoon 1x per week of per 2 weken effe bijkletsen en ergens iets eten ...quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat, ook al zie je elkaar niet dagelijks, het is fijn als ze weer in het land is.
"Zussen en chocola maken het leven draaglijk"quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week of per 2 weken effe bijkletsen en ergens iets eten ...
Is leuken ik kan ook álles zeggen bij haar, dat is zo lekker
Dat is een koelkastmagneet, die had jij ook toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Zussen en chocola maken het leven draaglijk"![]()
Ik had vandaag wat langer doorgewerkt, Donald was niet thuis en ik reed nog even langs mijn zus hier om de hoek om een pakje af te leveren wat op kantoor bezorgd was. Ik was daar tegen half 7 en het rook naar heerlijk eten, dus vroeg ze of ik meteen maar bleef eten. Lieve zus
Trusten Fannquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
Ik ga vroeg slapenik ben moe....
![]()
doei doeitruste voor straks allemaal...
Inderdaad, ik heb nog zo'n magneet, "er is geen betere vriendin dan een zus en geen betere zus dan jij".quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een koelkastmagneet, die had jij ook toch?![]()
Ja dat is lief...
Wij zijn even ergens iets gaan eten, doen we meestal hoor...
Dat kan hier ook hoor, niemand vertelt iets door.quote:Is leuken ik kan ook álles zeggen bij haar, dat is zo lekker
Is jouw kwootgeval toch niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bedankt, nu ben ik weer wakker..
Ja TT nodigt ook niet echt uit ... Misschien even snel volspammen en weer met een schone lei verderquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar het is inderdaad erg stil hier....
Joh, ik ben er als ik er ben, ben niet oproepbaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij topic kwoot nog niet aanstaan dan? Misschien is dat alleen voor ABO's
Je komt iig nog langs en zegt halloquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben er als ik er ben, ben niet oproepbaar.
Ach ja, de TT, het is ook moeilijk voor een kleuter om je gewoon te beheersen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja TT nodigt ook niet echt uit ... Misschien even snel volspammen en weer met een schone lei verder
Dat scherm staat hier toch, en ik ging net even rustig een peuk roken.quote:
Ik probeer het gewoon te negeren ...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, de TT, het is ook moeilijk voor een kleuter om je gewoon te beheersen.
Ik had laatst even last van een overdosis, was even aan rust toe, en ben nu sowieso te druk met mijn eigen dingetjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
DOor die kapotte Gup zitten ze nu continu te draaien hiernaast op R49
Kun je net zo goed even kijken hoe en watquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat scherm staat hier toch, en ik ging net even rustig een peuk roken.
Das alleen maar beter Mo...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had laatst even last van een overdosis, was even aan rust toe, en ben nu sowieso te druk met mijn eigen dingetjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Firmware updaten dmv het vervangen van een eprom.Heb je een eepron van je camera ge-upgrade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit wordenquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen camera's.
Mijn camera doet echt raar ik heb niet eens luxaflex.![]()
Nee, wel gemaakt met mijn oude FUJI.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit worden
Die is echt in de war iddquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit worden
Het zijn geen PC's, het zijn synths.quote:
Hebben die luxaflex? Synths van synthesizers?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn geen PC's, het zijn synths.
Nee, denk dat de sluiter van mijn camera het begeven heeft, en ja, van synthesizers.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben die luxaflex? Synths van synthesizers?
Speel je dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, denk dat de sluiter van mijn camera het begeven heeft, en ja, van synthesizers.
OK niet zo mn ding...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik draai, schuif aan en druk alleen op knoppen.
Het is een soort therapie, met geluidjes.quote:
Ok, heb je ook opnames?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een soort therapie, met geluidjes.
Houdt me rustig.![]()
MadMaster. Wat ik me afvraag. Vanwaar je muziekkennis. En vanwaar moet ik bang voor je zijn met Triviant ?quote:
Vanaf mijn 4e jaar zat ik al te klooien met plaatjes opnemen op de bandrecorder van mijn vader. Vier sporen ding en dan op de verschillende sporen verschillende dingen opnemen. Altijd weer verrassend wat er uit kwam.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
MadMaster. Wat ik me afvraag. Vanwaar je muziekkennis. En vanwaar moet ik bang voor je zijn met Triviant ?
Klopt, is iets met het lange en korte termijn geheugen, niet meer weten wat je gisteren deed, maar de dagen van 40 jaar geleden herbeleef je alsof je er middenin zit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:38 schreef chufi het volgende:
Ik ben de meeste vergeten, maar dat schijnt wel weer terug te komen als je nog veel ouder wordt
Ik ook nog lang niet..quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, is iets met het lange en korte termijn geheugen, niet meer weten wat je gisteren deed, maar de dagen van 40 jaar geleden herbeleef je alsof je er middenin zit.
Ik zit nog lang niet in die fase.
Is niet te hopen, maar de sfeer wordt nu wel verpest door sommige postsquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ben je van plan om met iedereen hier ruzie te zoeken Tong?
Joh, mijn dag kan niet meer stuk, je wil niet weten hoe blij ik ben.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ben je van plan om met iedereen hier ruzie te zoeken Tong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, mijn dag kan niet meer stuk, je wil niet weten hoe blij ik ben.![]()
Al weer... OK ik heb ook al boodschappen gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt joh, ik wilde al jaren iets hebben, en liefst voor een mooie prijs, en vandaag is DE DAG!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Al weer... OK ik heb ook al boodschappen gedaan
Heb je de allerlaatste spellingscontroller weten te bemachtigen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echt joh, ik wilde al jaren iets hebben, en liefst voor een mooie prijs, en vandaag is DE DAG!
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de allerlaatste spellingscontroller weten te bemachtigen?
Zou wel fijn zijn, Het is hier geen Nationaal Dictee topicquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo?
Is de ouderwetse schoolmeester ziek?
Ik ben nieuwsgierig! Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echt joh, ik wilde al jaren iets hebben, en liefst voor een mooie prijs, en vandaag is DE DAG!
Nou dat wordt Alkmaar kaas, Volendam op de dijk, Marken pannekoeken en Amsterdam naar Nemo en een rondje in de boot door de grachtquote:
u gaat niet door naar de volgende rondequote:Op zaterdag 23 april 2016 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wordt Alkmaar kaas, Volendam op de dijk, Marken pannekoeken en Amsterdam naar Nemo en een rondje in de boot door de gracht
En u gaat niet op vakantiequote:Op Broek in Waterland
zaterdag 23 april 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
[..]
u gaat niet door naar de volgende ronde![]()
Zuiderzee Museum, Rijksmuseum, Madurodam
Een muziekapparaatje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig! Wat heb je gekocht?
Maak er wat moois vanquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:58 schreef sacha het volgende:
ik heb wel vakantie want 3 dagen geen Aap
Oh, dan kan je leuke dingen gaan doen, zoals het Zuiderzee Museum, Rijksmuseum en Madurodamquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:58 schreef sacha het volgende:
ik heb wel vakantie want 3 dagen geen Aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik ga lekker werkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:05 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Oh, dan kan je leuke dingen gaan doen, zoals het Zuiderzee Museum, Rijksmuseum en Madurodam
Alleen als het dan voor alle ouderen geldt niet alleen de autochtonenquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Geert heeft wél gelijk![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-goor-zoeken-hobby
De eerste aflevering van Geer en Goor Zoeken een Hobby is voor Geert Wilders en Fleur Agema van de PVV aanleiding Kamervragen te stellen aan minister-president Mark Rutte. Ze willen weten of hij echt bereid is iets voor eenzame ouderen te doen.
Geert Wilders wil onder meer antwoord op de vraag: ''Schaamt u zich niet kapot dat u, als minister-president van Nederland, een verzoek doet om iets te doen voor eenzame ouderen, terwijl door uw eigen beleid de ouderenzorg helemaal kapotbezuinigd is?''
Gerard Joling en Gordon gingen voor hun nieuwe programma Geer en Goor Zoeken een Hobby langs bij de premier in Den Haag. "Ik zie aan hem dat hij graag wil helpen, maar dat er lang niet altijd de middelen voor zijn'', zei Gordon. "Dat hij dan de tijd neemt om met ons te praten over de toestand van die oude mensen vind ik prachtig." Ook Geer is kritisch op het beleid van Mark Rutte, maar liet weten blij te zijn dat de premier tijd heeft uitgetrokken voor de twee.
Geert Wilders en Fleur Agema bekritiseren de bijdrage van de minister-president aan het RTL-programma. "Bent u bekend met het feit dat uw eigen partij, de VVD, niet alleen het budget voor de huishoudelijke hulp wil halveren maar helemaal wil schrappen en ouderen daardoor alleen maar méér vereenzamen, vervuilen en verpieteren?", vragen de PVV'ers. Ze hopen dat de premier bereid is de bezuiniging op de huishoudelijke hulp terug te draaien, 'zodat hoogbejaarden niet eenzaam en alleen hoeven te verpieteren'.
huh?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als het dan voor alle ouderen geldt niet alleen de autochtonen
Nog even en ik ga ook mijmeren over de 'goeie ouwe tijd'.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als het dan voor alle ouderen geldt niet alleen de autochtonen
quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook mijmeren over de 'goeie ouwe tijd'.Je hebt toch een oude moeder of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch het heden dan...
ja diequote:Op zaterdag 23 april 2016 17:00 schreef sacha het volgende:
de huishoudelijke hulp als mantelzorger, psycholoog, verpleegkundige, eerste lijns, dochter, schoonmaakster, praatpaal, bezigheids therapeut...
dié huishoudelijke hulp?
Heb ik gelukkig nog, en ik hoor van haar hoe het met die zorg zit, maar goed, ik heb geluk want mijn moeder is (nog) niet eenzaam.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt toch een oude moeder of niet?
Dat is toch het heden dan...
Ja jijquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:00 schreef sacha het volgende:
de huishoudelijke hulp als mantelzorger, psycholoog, verpleegkundige, eerste lijns, dochter, schoonmaakster, praatpaal, bezigheids therapeut...
dié huishoudelijke hulp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Treehut362 op 23-04-2016 18:02:37 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat vind ik zinloos lopen...quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mars dag heb je toch in Nijmegen in de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ja sorry het is een stomme film.quote:
Dan ga ik hem niet bekijken... Want dan is ie niet leuk dusquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja sorry het is een stomme film.
Ik hou meer van gangster films.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik hem niet bekeken... Want dan is ie niet leuk dus
Mobiel kijk ik nooit iig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet op zondag of maakt dat niet uit
Wist je dat Clinton in Little rock heeft gewoond?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Deze heb ik vanmiddag gekeken, mooie film.
http://m.imdb.com/title/tt1454029/
Edit: The Help.
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wist je dat Clinton in Little rock heeft gewoond?Nee, dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Smakelijk eten Hutquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
Haferbrei ist ein Getreidebrei (Grütze), der aus Haferflocken oder Hafermehl und sojaMilch zubereitet wird. Die Haferflocken werden in Wasser und sojaMilch so lange gekocht, bis sich eine cremige Konsistenz ergibt. Häufig wird mit vruchtenmix , oder auch mit honing verfeinert. Je nach Geschmack können zum Beispiel auch Rosinen mitgekocht oder weitere Zutaten nach dem Kochen zugefügt werden (zum Beispiel Obst wie Bananen.
Havermout is een graansoort pap (gries), die bereid is uit havermout of haver meel en sojamelk. De havermout gekookt in water en sojamelk totdat de resultaten in een romige consistentie. Het wordt vaak op smaak gebracht met vruchtenmix of met honing. Afhankelijk van uw smaak, bijvoorbeeld, kan gekookt met rozijnen of andere ingrediënten worden toegevoegd na het koken (bijvoorbeeld fruit zoals bananen.
Morgenochtendquote:
Weet ik niet meer, ik weet wel dat sommige kinderen een heleboel snoep en chips hadden en andere kinderen hadden niets bij zich.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
waren jullie vroeger nerveus voor een schoolreis, had je er zin in?
Ja ik vond het altijd wel spannend, maar meer herinner ik me van de lagere schoolreisjes ook niet meer.. Was toen ook niet zo bijzonder volgens mij.. Verste was Slagharen ... En nooit meerdere dagenquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
waren jullie vroeger nerveus voor een schoolreis, had je er zin in?
Met de middelbare school een keer een aantal dagen Londen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd wel spannend, maar meer herinner ik me van de lagere schoolreisjes ook niet meer.. Was toen ook niet zo bijzonder volgens mij.. Verste was Slagharen ... En nooit meerdere dagen
Is maar goed ook, drukke dag voor de boeg.quote:
Eindexamen jaar paar dagen Parijs..quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met de middelbare school een keer een aantal dagen Londen.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is maar goed ook, drukke dag voor de boeg.3 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
I knowquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:34 schreef sacha het volgende:
dit is groep 8, oftewel 6e klas lagere school
ik heb vanaaf al een half uur staan springen op de kabouterquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
Vanavond Prince op NPO3
Nu Sign of teh Times en daarna Purple Rain. Alleen voor de liefhebbers
maar ja, hij is toch al deaudquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb vanaaf al een half uur staan springen op de kabouter
1 meter 58quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dichtbij komen was lastig met zoveel mensen... Ik stond op de middenstip
dies 1.50quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel klein idd... Roel van Velzen lijkt er geen kind meer bij
Het weer is niet best voor een schoolreis.quote:
Die kinderen zijn wel wat gewend Moquote:Op zondag 24 april 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het weer is niet best voor een schoolreis.
Ik weet het, ik ben een ouwe zeur.quote:
Ach, Ebru Umar zegt dat ze goed wordt behandeld op het politiebureau.quote:Op zondag 24 april 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op met je tweet, straks wordt je nog opgepakt door de Turkse geheime politie
Niet eens op 2 handenquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
Niets van gemerkt dat je een ban had, maar waarschijnlik wel weer terecht... Hoeveel heb je er al gehad of kun je dat niet meer tellen op 1 hand
Jij bent ook geen 'echte' rebel.quote:
Dat was vanochtend toch al... Ja ik lig er niet om middernacht al in...quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 'echte' rebel.![]()
Wat zei je vanacht ook weer?
Oh ja, een watje.![]()
Je moet het randje soms opzoeken.quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 'echte' rebel.![]()
Wat zei je vanacht ook weer?
Oh ja, een watje.![]()
Ik moet niks.quote:Op zondag 24 april 2016 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet het randje soms opzoeken.
Vraag maar aan de Sint en Edgar.
Ik niet meer sints ome Pim het bleek te zijn.quote:
Zoek op "overdrachtelijk"quote:
Ja Spaans voebal begint over 10 minutenquote:Op zondag 24 april 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet meer sints ome Pim het bleek te zijn.
Nu lekker voetballen kijken.
Dan komt het goed.. Dinsdagavond weer thuis?quote:Op zondag 24 april 2016 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
en daarbij, als ik er niet ben besta ik niet
quote:Op zondag 24 april 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed.. Dinsdagavond weer thuis?
De patas bravas zijn wel erg lekker hoor. Ik ga voor nog een zak en ik wil de capacho en citroen limonade nog. Ik was in een vreemde Lidl en kon niks vindenquote:Op zondag 24 april 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed.. Dinsdagavond weer thuis?
De gazpacho is OK, die citroen limonada zegt me niks.. De mojito vond ik niets de vorige keerquote:Op zondag 24 april 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De patas bravas zijn wel erg lekker hoor. Ik ga voor nog een zak en ik wil de capacho en citroen limonade nog. Ik was in een vreemde Lidl en kon niks vinden
Deze, ook geen idee of het te zuipen is, maar ik hou van zuurquote:Op zondag 24 april 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
De gazpacho is OK, die citroen limonada zegt me niks.. De mojito vond ik niets de vorige keer
'Ik denk dus ik besta.'quote:Op zondag 24 april 2016 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
en daarbij, als ik er niet ben besta ik niet
Die foto is nog van vorig jaar.quote:
Dat is een bekend feitquote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze, ook geen idee of het te zuipen is, maar ik hou van zuur[ afbeelding ]
Je had dat niet hoeven beamen hoorquote:
Tja ik schreef dat per ongelukquote:
Dubito, ergo cogito, ergo sumquote:Op zondag 24 april 2016 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik denk dus ik besta.'
'Ik heb altijd gelijk.'
Je moet het niet drinken voor je tand-glazuur.quote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze, ook geen idee of het te zuipen is, maar ik hou van zuur[ afbeelding ]
Der staat een hek omheen.quote:
Misschien is het de postbode dan die loopt te loeien en te blaten?quote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont zijn geen koeien en schapen
mekkeren als een geitquote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het de postbode dan die loopt te loeien en te blaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |