Nee ik bedoel wat mankeert er aan uw gezondheid dan?quote:
Verander je dat plaatje nog anders is het heel verwarrend voor mij allemaal..quote:
Gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Verander je dat plaatje nog anders is het heel verwarrend voor mij allemaal..
Oh, niet zoveel, maar die pillen moet ik wel dagelijks slikken, geen punt, daar valt mee te leven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat mankeert er aan uw gezondheid dan?
Humor verbodenquote:
quote:
Fijn ik mot je ook nietquote:
Die graftak mag op zijn eigen plek janken.Wat een lul forum breed eiquote:
Heb je een astmatische aanval?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die graftak mag op zijn eigen plek janken.Wat een lul forum breed ei
Het is me worst, een leuke user is het nietquote:
Wat weet je welquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dus Brinkies zeg maar
er zitten er 12 in een zak dus dan weet je het wel
Wat zijn dat? Zijn die te vreten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dus Brinkies zeg maar
er zitten er 12 in een zak dus dan weet je het wel
Lekkerquote:
Nou daar blijf je van eten zeg maar en op in no-time.quote:
Soort chocoprins zeg maar.quote:
Hmm!quote:
Flikker wat in je frituur ofzo. Ik ga dansenquote:
We are now the Knights who Say Eky Eky Eky Zipong Wing!quote:
NIEquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We are now the Knights who Say Eky Eky Eky Zipong Wing!
jesus hee......slechte dag gehad zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker wat in je frituur ofzo. Ik ga dansen
Pyjama dagquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jesus hee......slechte dag gehad zeker?
Ja ergquote:
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoet, ben je morgen weer zoet,quote:
Hoetquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoet, ben je morgen weer zoet,
ik wens je echt een fijne avond hoor....... en veel plezier met dansen.
Doe ik ook wel maar deze was wel erg domquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh sorry ik heb alweer een spelfoutje gemaakt. dat spijt me echt heel erg hoor.
ja maar ik ben ook een beetje dom.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook wel maar deze was wel erg dom
Je kunt ook al geen engels .. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh sorry ik heb alweer een spelfoutje gemaakt. dat spijt me echt heel erg hoor.
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een beetje dom.
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook al geen engels .. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig
Kloon van Fannquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.eigenlijk kan ik niet zoveel.
Maar je hebt wel een baan en is je auto al weer klaar?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan geen engels en ik kan niet spellen.eigenlijk kan ik niet zoveel.
ik ben helemaa; geen kloon. waarom denk iedereen dat toch altijd. ik ben gewoon matthias.......24. zucht.quote:
ach jaa. dat heb julie idd verteld!! jaa me auto is gelukkig weer in orde. die ANWB gast heeft wel een foute diagnose gesteld. het blijkt nu dat de remmen van mijn auto zijn blijven hangen. daarom stond mijn auto ook zo te trillen toen ik op de snelweg reed. me auto bleef op de rem staan zeg maar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een baan en is je auto al weer klaar?
Ik snap dat, ook al zie je elkaar niet dagelijks, het is fijn als ze weer in het land is.quote:
Gewoon 1x per week of per 2 weken effe bijkletsen en ergens iets eten ...quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat, ook al zie je elkaar niet dagelijks, het is fijn als ze weer in het land is.
"Zussen en chocola maken het leven draaglijk"quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week of per 2 weken effe bijkletsen en ergens iets eten ...
Is leuken ik kan ook álles zeggen bij haar, dat is zo lekker
Dat is een koelkastmagneet, die had jij ook toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Zussen en chocola maken het leven draaglijk"![]()
Ik had vandaag wat langer doorgewerkt, Donald was niet thuis en ik reed nog even langs mijn zus hier om de hoek om een pakje af te leveren wat op kantoor bezorgd was. Ik was daar tegen half 7 en het rook naar heerlijk eten, dus vroeg ze of ik meteen maar bleef eten. Lieve zus
Trusten Fannquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
Ik ga vroeg slapenik ben moe....
![]()
doei doeitruste voor straks allemaal...
Inderdaad, ik heb nog zo'n magneet, "er is geen betere vriendin dan een zus en geen betere zus dan jij".quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een koelkastmagneet, die had jij ook toch?![]()
Ja dat is lief...
Wij zijn even ergens iets gaan eten, doen we meestal hoor...
Dat kan hier ook hoor, niemand vertelt iets door.quote:Is leuken ik kan ook álles zeggen bij haar, dat is zo lekker
Is jouw kwootgeval toch niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bedankt, nu ben ik weer wakker..
Ja TT nodigt ook niet echt uit ... Misschien even snel volspammen en weer met een schone lei verderquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar het is inderdaad erg stil hier....
Joh, ik ben er als ik er ben, ben niet oproepbaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij topic kwoot nog niet aanstaan dan? Misschien is dat alleen voor ABO's
Je komt iig nog langs en zegt halloquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben er als ik er ben, ben niet oproepbaar.
Ach ja, de TT, het is ook moeilijk voor een kleuter om je gewoon te beheersen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja TT nodigt ook niet echt uit ... Misschien even snel volspammen en weer met een schone lei verder
Dat scherm staat hier toch, en ik ging net even rustig een peuk roken.quote:
Ik probeer het gewoon te negeren ...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, de TT, het is ook moeilijk voor een kleuter om je gewoon te beheersen.
Ik had laatst even last van een overdosis, was even aan rust toe, en ben nu sowieso te druk met mijn eigen dingetjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
DOor die kapotte Gup zitten ze nu continu te draaien hiernaast op R49
Kun je net zo goed even kijken hoe en watquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat scherm staat hier toch, en ik ging net even rustig een peuk roken.
Das alleen maar beter Mo...quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had laatst even last van een overdosis, was even aan rust toe, en ben nu sowieso te druk met mijn eigen dingetjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Firmware updaten dmv het vervangen van een eprom.Heb je een eepron van je camera ge-upgrade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit wordenquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen camera's.
Mijn camera doet echt raar ik heb niet eens luxaflex.![]()
Nee, wel gemaakt met mijn oude FUJI.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit worden
Die is echt in de war iddquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat zijn fotos van je camera... Ik kon er al weinig wijs uit worden
Het zijn geen PC's, het zijn synths.quote:
Hebben die luxaflex? Synths van synthesizers?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn geen PC's, het zijn synths.
Nee, denk dat de sluiter van mijn camera het begeven heeft, en ja, van synthesizers.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben die luxaflex? Synths van synthesizers?
Speel je dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, denk dat de sluiter van mijn camera het begeven heeft, en ja, van synthesizers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |