Ik heb anders net zo'n kapsel als zij destijds...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
! Sja, Mad vergelijken met Sinead kan niet, maar het is wel mooi en met veel gevoel gezongen.
Totaal ander arrangement...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij haar leeft het echt, dit is 'gewoon' mooi.
Jij floot dan ook een aardig deuntje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb anders net zo'n kapsel als zij destijds...
Dat geldt voor meerdere artiesten natuurlijk. Ik probeer het met artiesten die ik heb, en die ergens een link hebben met Prince.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst horen. Hij heeft bijzonder veel fraais geproduceerd, maar ook zat wat niet lekker klonk.
Ik las even over de komma heen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
! Sja Mad, vergelijken met Sinead kan niet, maar het is wel mooi en met veel gevoel gezongen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat geldt voor meerdere artiesten natuurlijk. Ik probeer het met artiesten die ik heb, en die ergens een link hebben met Prince.
Begin beetje Prince moe te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben niet helemaal tevreden met mijn shownaam, maar ja dat is weer een ander verhaal
Ik draai ook niet heel veel van Prince hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin beetje Prince moe te worden.
Dat schijnt ook niet te mogen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draai ook niet heel veel van Prince hoor.
kan ik goed begrijpen ik heb het gisteren ontweken alleen even 1,5 uur deze show geluisterdquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben jij nog lang aan de gang geweest afgelopen nacht!quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Auto piloot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben jij nog lang aan de gang geweest afgelopen nacht!
Zijn batterij is recentelijk vernieuwd. Piet loopt nu op Dark Matterquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben jij nog lang aan de gang geweest afgelopen nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |