SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat wist ik dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:57 schreef knokkels het volgende:
Monie Love
Mooie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat was ook de hele act...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt wel een kinderliedje met vuige titel.
Vanity 6, of zoals Prince het graag wilde: Vagina. Uitspraak: Vageenaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik er nog een half uurtje aan vast plakken?
Jij kan dat vast wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik er nog een half uurtje aan vast plakken?
Tof. Ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan eindigen we met het hele bekende oeuvre van de man in één lange mix...
Dat neem ik direct van je aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn werk, maar wel de moeite waard.
Denk ik...
Had ik nooit gedacht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Dit is ook vrij onbekend als werkje van Prince...
Ik mag niet te veel van Prince zelf draaien...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:14 schreef knokkels het volgende:
Deze niet eens in de originele uitvoering?
Zit je alweer aan twee per uur sinds 16 uur?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag niet te veel van Prince zelf draaien...
Ik hou het niet bij, maar er komt zo nog wel wat...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je alweer aan twee per uur sinds 16 uur?
ahh checkquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij, maar er komt zo nog wel wat...
Wat zijn dat voor rare regels?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag niet te veel van Prince zelf draaien...
Van de SENA, de radio autoriteit...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare regels?
BUMA/Senaquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
shtoekquote:
Als je op www.radio49.nl helemaal naar beneden scrollt, zie je het logo van Senaquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die dus...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je op www.radio49.nl helemaal naar beneden scrollt, zie je het logo van Sena
Ik hoor sowieso ook Salt & Pepper - Push it.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef MadMaster het volgende:
De sample hierin is wel heel bekend...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef MadMaster het volgende:
De sample hierin is wel heel bekend...
Dat lijkt me sterk, maar wie weet...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor sowieso ook Salt & Pepper - Push it.
Whosampledquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor sowieso ook Salt & Pepper - Push it.
Ritme is idd hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het bewijs.
Maar in die tijd leek veel qua ritmes op elkaar...
Ik weet er veel en, eerlijk is eerlijk, Google nog wat meer...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:21 schreef Karzai het volgende:
Dat je dat allemaal weet aan welke nummer hij heeft meegewerkt
je moet je kennis ergens vandaan halenquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet er veel en, eerlijk is eerlijk, Google nog wat meer...
Nee, Pray is gesampled door GWAR.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ritme is idd hetzelfde.
Dat Gwar gesampled is wist ik dan niet.
Da's toch stevige rock
Ik ben niet de allmighty helaas...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet je kennis ergens vandaan halen
Ja, ik luisterde, en ik wilde dat net opmerkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Pray is gesampled door GWAR.
Misschien dat Pray-stukje...
just me?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:27 schreef GodmotherR49 het volgende:
Jep deze naam is door Melting aan mij gegeven
terwijl ik toch geheel en al ongevaarlijk ben
Zijn ze bang dat we relatief onbekende artiesten rijk draaien zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
BUMA/Sena
Radio49 is een legaal station, en daar zitten regels qua content aan vast.
Het niet draaien van > 2 nummers van dezelfde artiest is er een van
Godmotherquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:27 schreef GodmotherR49 het volgende:
Hemel de pemel!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:27 schreef GodmotherR49 het volgende:
Mjah, als je een relatief onbekende artiest hebt die je wil draaien.. Mailtje sturen naar die artiest. Als die zegt: "Okee!" en dat doen ze in 99.99999% van de gevallen, ben er zelf nog geen een tegengekomen die nee zei, is het goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze bang dat we relatief onbekende artiesten rijk draaien zeker.
Het gaat er as. week weer net zo hard uit...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend en het salaris is weer gestort dus een extra goed weekend
Als je nog prince elpees hebt kan je misschien nog wat verdienen op koningsdagquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat er as. week weer net zo hard uit...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef GodmotherR49 het volgende:
Nog geen salaris hier, dan maar wat mensen afpersen
Weer leuk bedacht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgorde is dan ook niet geheel toevallig...
foeiquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Kom ws. 1 minuut te kort, die even gepikt.
Daarna mag de volgende show starten...
quote:
Ja Gup ligt ff voor het apegapen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Karzai het volgende:
Het rooster was vandaag ook lekker vol zie ik
ooeh, tofquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond maar Cirque de Soleil, dus moet bijtijds een hapje eten...
enjoy!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Gaatquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Dat zal ook wel genieten worden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier en geniet ervanquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Ben niet helemaal tevreden met mijn shownaam, maar ja dat is weer een ander verhaalquote:Programma van vandaag
14:30 - 17:01 MadMaster - Prince Heerlijk...
17:01 - 19:00 DJ Knokkels - Prince Of Ch00ns
Ligt eraan of je Mad's thema voortzet of niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben niet helemaal tevreden met mijn shownaam, maar ja dat is weer een ander verhaal
Muziek, daar gaat het om...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben niet helemaal tevreden met mijn shownaam, maar ja dat is weer een ander verhaal
Dat welquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Mad's thema voortzet of niet.
En dat komt goedquote:
Dan moet ik het eerst horen. Hij heeft bijzonder veel fraais geproduceerd, maar ook zat wat niet lekker klonk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |