SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat wist ik dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:57 schreef knokkels het volgende:
Monie Love
Mooie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat was ook de hele act...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt wel een kinderliedje met vuige titel.
Vanity 6, of zoals Prince het graag wilde: Vagina. Uitspraak: Vageenaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik er nog een half uurtje aan vast plakken?
Jij kan dat vast wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik er nog een half uurtje aan vast plakken?
Tof. Ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan eindigen we met het hele bekende oeuvre van de man in één lange mix...
Dat neem ik direct van je aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn werk, maar wel de moeite waard.
Denk ik...
Had ik nooit gedacht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Dit is ook vrij onbekend als werkje van Prince...
Ik mag niet te veel van Prince zelf draaien...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:14 schreef knokkels het volgende:
Deze niet eens in de originele uitvoering?
Zit je alweer aan twee per uur sinds 16 uur?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag niet te veel van Prince zelf draaien...
Ik hou het niet bij, maar er komt zo nog wel wat...quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je alweer aan twee per uur sinds 16 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |