Weet ik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet gemeen trouwens.
Vroegâh, toen mannen nog mannen waren en je je reet moest afvegen met bladeren of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog op de middelbare school zat had je altijd Wiskunde in je pakket, of je dat nou wilde of niet.
Was geloof een opmerking richting mij, aangezien ik havo heb gedaan. Dat ik ook vwo heb gedaan en nu wo doe is natuurlijk niet relevant, zolang Bob maar kan azijnpissen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van die "ik had makkelijk vwo aangekund"-verhalen zijn wel vermakelijk.
Toch even opgezocht. Jammer dat ik das als acht-jarige niet wist. Dat het manabeest niet geraakt kon worden door normale aanvallen had ik wel door..quote:FINAL BOSS: Mana Beast:
-----------------------
He has 2 main attacks - he will swirl around in a pretty spiral shape and
crash into you or he will just forget about the fancy stuff and charge
straight at you. At regular intervals, he will fly slowly past you, this is
when you have the girl and Sprite *both* cast Mana Magic on the Hero, and
smack the Beast into oblivion. Don't botehr with any offensive spells, they do
no damage at all - even at level 8, just concentrate on hitting him with the
Mana Sword when you get the chance. Also, when he charges at you, if you cast
Cure Water or a similar spell (defensive, affecting whole party) a few seconds
before impact, you can avoid taking any damage at all! This takes some
practice to time though, and it's a little cheesy, so try not to use it...
Once the Beast dies, you can sit back, relax, and watch the groovy ending.
Congratulations! You've just beaten one of the best RPGs of all time!
Eens.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elkaars partners dis je niet. Brocode alles.
Hoe deed je net die Konings-smiley?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik wilde oprecht : Kaas is lief in de TT zetten. Maar je hebt het verpest.
Hihi.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was geloof een opmerking richting mij, aangezien ik havo heb gedaan. Dat ik ook vwo heb gedaan en nu wo doe is natuurlijk niet relevant, zolang Bob maar kan azijnpissen.
Tenzij hij de musicalacademie heeft gevolgd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elkaars partners dis je niet. Brocode alles.
: Kquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe deed je net die Konings-smiley?
En bedankt hoor haha.
Hehe, van jou vind ik het dan wel weer mooi. Maar wij hebben elkaar ook maar 1 keer ontmoet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tenzij hij de musicalacademie heeft gevolgd.
Haha.
Lekker man, ik leef op pasta.quote:
Wat heb je nou aan zo'n achterlijk papiertje?quote:
Ik eet het niet meer. Veel koolhydraten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker man, ik leef op pasta.Kan je heerlijk mee variëren.
Ik vraag het me ook afquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n achterlijk papiertje?
Kun je de veredelde timmerman spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik ben me daar ter dege van bewust. Jij zat zelf gewoon een beetje te janken over het niveau van de middelbare school, terwijl dat in jouw geval gewoon als een tang op een varken slaat.quote:
Ja, dat wel. Maar je moet ook wel energie halen uit je eten, dat is het primaire doel hè. Dan maar geen saus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik eet het niet meer. Veel koolhydraten.![]()
Maar over een maand of twee mag het weer.
Hoe is het met jouw filosofische topbaan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je de veredelde timmerman spelen.
*terdegequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, ik ben me daar ter dege van bewust. Jij zat zelf gewoon een beetje te janken over het niveau van de middelbare school, terwijl dat in jouw geval gewoon als een tang op een varken slaat.
Tien jaar lang een beetje de pretentieuze kutstudent uit lopen hangen, en dan aan 15-jarige etterbakjes uit moeten leggen wat een Tweede Kamerzetel is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je de veredelde timmerman spelen.
Oh? Licht eens toe?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, ik ben me daar ter dege van bewust. Jij zat zelf gewoon een beetje te janken over het niveau van de middelbare school, terwijl dat in jouw geval gewoon als een tang op een varken slaat.
Gewoon verhoudingsgewijs wat meer eiwitten (en vetten). Energiewaarde hoeft niet omlaag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar je moet ook wel energie halen uit je eten, dat is het primaire doel hè. Dan maar geen saus.
Ik word binnenkort jouw baas.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw filosofische topbaan?
Geen saus? Liever minder van die elleboogjes dan minder goddelijke tomatensaus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar je moet ook wel energie halen uit je eten, dat is het primaire doel hè. Dan maar geen saus.
Het is trouwens waar dat je de laatste tijd zuurder bent op Fok, was mij ook al vaker opgevallen. Niet helemaal jezelf ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Z'n nieuwe hut heeft geen kelder. Al die opgekropte frustraties.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is trouwens waar dat je de laatste tijd zuurder bent op Fok, was mij ook al vaker opgevallen. Niet helemaal jezelf ofzo.
Noice.quote:
Jij doet dus minder koolhydraten, meer vet. Ik doe het andersom. Zolang de totale energiewaarde maar hetzelfde blijft boeit het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon verhoudingsgewijs wat meer eiwitten (en vetten). Energiewaarde hoeft niet omlaag.
Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tien jaar lang een beetje de pretentieuze kutstudent uit lopen hangen, en dan aan 15-jarige etterbakjes uit moeten leggen wat een Tweede Kamerzetel is.
Hoe hoog is het bijstandsinkomen met een WO-lulkoek master? Flink binnenharken geblazen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met tomaten. En courgette. En paprika. En ui.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen saus? Liever minder van die elleboogjes dan minder goddelijke tomatensaus.
Nee nee, meer eiwitten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Noice.
[..]
Jij doet dus minder koolhydraten, meer vet. Ik doe het andersom. Zolang de totale energiewaarde maar hetzelfde blijft boeit het inderdaad niet.
Dit is echt gewoon pH <1.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat voor groentjes dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met tomaten. En courgette. En paprika. En ui.
Studentengroenten.
Venkel is niet te vreten. Helaas is de missus er helemaal gek van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor groentjes dan?
Vind aubergine, venkel en avocado helemaal hipstervoer
Maar gelukkig kun je wel tegen buurman Bolderbast zeggen dat je een master op zak hebt, terwijl je samen met hem zwerverbier loopt te gieten in de voortuin.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe hoog is het bijstandsinkomen met een WO-lulkoek master? Flink binnenharken geblazen.
Venkel. Man man man.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Venkel is niet te vreten. Helaas is de missus er helemaal gek van.
Ja, weet niet. Meeste groenten zijn best duur helaas. Alhoewel, misschien moet ik meer wortels en broccoli gaan eten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor groentjes dan?
Vind aubergine, venkel en avocado helemaal hipstervoer
Krijg je een hogere uitkering als je een master hebt gedaan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe hoog is het bijstandsinkomen met een WO-lulkoek master? Flink binnenharken geblazen.
Ja. En minder stokslagen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Krijg je een hoger uitkering als je een master hebt gedaan?
Weer courgette en paprika.quote:
Je bent zelf het vleesgeworden voorbeeld van iemand die best wel slim is en een wetenschappelijk niveau aan kan maar toch door omstandigheden eerst op de havo terecht is gekomen. Jij zou als geen ander moeten weten dat het geen enkel probleem is dat je op de middelbare school simplificaties van de werkelijkheid voorgeschoteld krijgt, dat haal je dan allemaal wel in op de uni.quote:
Zal toch wel?!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Krijg je een hoger uitkering als je een master hebt gedaan?
Laten we wel wezen, andersom is het natuurlijk ook hilarisch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar gelukkig kun je wel tegen buurman Bolderbast zeggen dat je een master op zak hebt, terwijl je samen met hem zwerverbier loopt te gieten in de voortuin.
Broccoli, da's ook een studentengroente.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Meeste groenten zijn best duur helaas. Alhoewel, misschien moet ik meer wortels en broccoli gaan eten.
Vind jij je baas een eikel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, andersom is het natuurlijk ook hilarisch.
Wel shinen met je leasebak en je baantje, maar tegelijkertijd 40 uur per week vloeken en tieren tegen collega's en de baas een eikel vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |