Oeps...quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oeps...
Disclaimer paragraph56.f.D: This resolution is void when the countering opinion is offered by someone posing as a sloth wearing a four-star general's helmet.
Die slag is u.
Nu nog even een vertaling van deze post.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier in de provincie heet het ook friet, maar ik denk dat ze boven de rivieren nog een ander woord hebben voor kak.
Klinkt iets duurder patat maar is niet minder, 3 patat besteld boven de rivieren, daar piste ik nog niet tegen als ze me die hier leverden!
Was dus eentje in vergelijking tot hier!
Dat het hogerop in Nederland porties zijn voor een holle kies!quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:48 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Nu nog even een vertaling van deze post.
Valse kotelet, ik wil wel maar ik kan niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef bijdehand het volgende:
In een frietwinkel verkoopt met friet.
In een patatwinkel verkoopt men valse dromen.
In een patatwinkel hebben de verkopers patatquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef bijdehand het volgende:
In een frietwinkel verkoopt met friet.
In een patatwinkel verkoopt men valse dromen.
Ik begrijp dit nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Valse kotelet, ik wil wel maar ik kan niet?
Hehe jij bent in de war volgens mijquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In een patatwinkel hebben de verkopers patat
In een frietwinkel hebben de verkopers een spraakgebrek.
ik kan hier niets meequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)IaV5byIYmjsAGQ65L4Bw
Ik hoorde het de eerste keer 30 jr of langer geleden, de buurvrouw noemde zo haar speklappen of lapjes!quote:
ik dacht gewoon aan stukken vlees voor in de panquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik hoorde het de eerste keer 30 jr of langer geleden, de buurvrouw noemde zo haar speklappen of lapjes!
Gebakken dan he, niet die anderen waar jij waarschijnlijk aan denkt?
We schoten in de lag, kortelet kan je wel?
Is karbonade.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik dacht gewoon aan stukken vlees voor in de pan
kortelet ken ik niet
je bedoelt kotelet? is niet gelijk aan karbonadequote:
quote:
Kotelet is een karbonade met of zonder knook, hals of steel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je bedoelt kotelet? is niet gelijk aan karbonade
nu snap ik je valse kotelet pasquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Kotelet is een karbonade met of zonder knook, hals of steel?
Een valse kotelet, is een, tenminste volgens onze buurvrouw toen, een speklap, dan noem het ook zo denk ik dan!
Geen punt, zoeken we gewoon nog even verder naar de beste patat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:43 schreef frietenstamp het volgende:
Kijk dan ook even op de menukaart van de winnaar, sukkeltjes:
[ afbeelding ]
FRIET dus. FRIET, FRIET, FRIET
Verboden voor patat
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://www.ermeloschefrietzaak.nl/ambachtelijk-friet/
FRIET HEEFT GEWONNEN
Klinkt chiquer en dan kun je dus meer geld voor je patat vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:27 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer wordt een snackbar (of patatzaak of frietzaak) een frietwinkel genoemd? daar heb ik nog nooit van gehoord.
Desondanks toch een goed lichaam. Nice.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker bij de snackbar, zo heet het hier namelijkOf de FEBO.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef emetstreepje het volgende:
[..]
Klinkt chiquer en dan kun je dus meer geld voor je patat vragen.
[..]
Desondanks toch een goed lichaam. Nice.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |