De logica van FOK! ditquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:28 schreef dimmak het volgende:
Die mensen van het testpanel moeten wel moddervet zijn.
Uit de bron. Sry maar het is gewoon friet.quote:De Ermelosche Frietzaak is verkozen tot beste frietwinkel van Nederland, volgens de AD Friettest.
De snackbar van Wouter, Larissa en Koen van der Haar opende in juni 2015. Hun frietzaak kreeg in de eindbeoordeling een cijfer 10, meldt het AD.
In Zwolle en Veghel staan de tweede en derde beste frietzaak van 2016, met een kwart punt verschil op de Ermelosche frietwinkel.
"We wisten dat we goed bezig waren, maar als nummer één eindigen, dat voelt wel heel onwerkelijk", vertelt Koen van der Haar.
Drie panels van vier personen, door het Centrum voor Smaakonderzoek (CSO) samengesteld, bezochten in een maand tijd de frietzaken. In totaal zijn 153 verkooppunten getest op de frietkwaliteit. Vanwege kritiek op de manier van testen eerdere jaren, is besloten om dit jaar bij frietwinkels twee en soms drie keer langs te gaan om toevallige fouten te voorkomen. Vorig jaar kregen zestig frietzaken een onvoldoende. De Utrechtse Frietwinkel won in 2015 de Friettest.
Uit de friettest blijkt dat verse friet in Nederland aan populariteit wint. Het afgelopen jaar zijn volgens het AD veel nieuwe winkels geopend. De volledige ranglijst wordt morgen bekend.
quote:De Ermelosche Patatzaak is verkozen tot beste patatwinkel van Nederland, volgens de AD Patattest.
De snackbar van Wouter, Larissa en Koen van der Haar opende in juni 2015. Hun patatzaak kreeg in de eindbeoordeling een cijfer 10, meldt het AD.
In Zwolle en Veghel staan de tweede en derde beste patatzaak van 2016, met een kwart punt verschil op de Ermelosche patatwinkel.
"We wisten dat we goed bezig waren, maar als nummer één eindigen, dat voelt wel heel onwerkelijk", vertelt Koen van der Haar.
Drie panels van vier personen, door het Centrum voor Smaakonderzoek (CSO) samengesteld, bezochten in een maand tijd de patatzaken. In totaal zijn 153 verkooppunten getest op de patatkwaliteit. Vanwege kritiek op de manier van testen eerdere jaren, is besloten om dit jaar bij patatwinkels twee en soms drie keer langs te gaan om toevallige fouten te voorkomen. Vorig jaar kregen zestig patatzaken een onvoldoende. De Utrechtse Patatwinkel won in 2015 de Patattest.
Uit de patattest blijkt dat verse patat in Nederland aan populariteit wint. Het afgelopen jaar zijn volgens het AD veel nieuwe winkels geopend. De volledige ranglijst wordt morgen bekend.
Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:27 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer wordt een snackbar (of patatzaak of frietzaak) een frietwinkel genoemd? daar heb ik nog nooit van gehoord.
Dat is hip.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:27 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer wordt een snackbar (of patatzaak of frietzaak) een frietwinkel genoemd? daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik kom wel vaker bij de snackbar, zo heet het hier namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggen
Als ik 'frietwinkel' zou zien staan zou ik denken dat je friet kunt kopen die je nog zelf thuis moet bakken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is hip.
Je ziet tegenwoordig ook weinig snackbars meer met zo'n ouderwetse vitrine waar de snacks in liggen, ziet er wat moderne uit en dan kunnen ze gelijk 1,5 x zoveel voor hetzelfde vragen.
FEBO een snackbar? Oh arme jijquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker bij de snackbar, zo heet het hier namelijkOf de FEBO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |