Haha maar neen. Ik zet foto's in de spoiler vanwege de groottequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef ems. het volgende:
Ik dacht dat er Marokkanen in de spoiler zouden staan
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:01 schreef Tingo het volgende:
Brussels bombings survivor reunites with daughters
Dit is de vent die claimt : “My hip was blown out and I saw a mass of flesh and bones sticking out”
Het lijkt dat de vreselijk schade op z'n heup is heel snel en goed genezen.
The manner in which these stupid stories are presented is enough to make me laugh.
Niks dat jij zal snappen.quote:
Dat de gezondheidszorg zeer competent is, lijkt het. Nooit complimentjes gezocht achter een hater als Tingoquote:
Kijk eens goed in de spiegel maestro. Blijft leuk he, op de man spelen? Maar dat doen jullie toch nooit?quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat de gezondheidszorg zeer competent is, lijkt het. Nooit complimentjes gezocht achter een hater als Tingo
Fantastisch toch! Blij voor die man en zijn dochtersquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:01 schreef Tingo het volgende:
Dit is de vent die claimt : “My hip was blown out and I saw a mass of flesh and bones sticking out”
The manner in which these stupid stories are presented is enough to make me laugh.
ze zijn ook zo voorspelbaar hequote:Op donderdag 5 mei 2016 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat beweert de msm ja waarom zouden we daar onze twijfels over hebben? Happy joy, Happy joy kindjes erbij, beelden die op de emotie werken doen het altijd goed, dat blijkt maar weer.
Staat zo onnozel om me daarover op de vingers te tikken terwijl je precies op dat moment hetzelfde doet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk eens goed in de spiegel maestro. Blijft leuk he, op de man spelen? Maar dat doen jullie toch nooit?
Vertel eens inderdaad, wat is er precies opmerkelijk aan dat filmpje?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat beweert de msm ja waarom zouden we daar onze twijfels over hebben? Happy joy, Happy joy kindjes erbij, beelden die op de emotie werken doen het altijd goed, dat blijkt maar weer.
Wacht effe, dit specifieke filmpje is toch nog niet behandeld?quote:
Blije mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht effe, dit specifieke filmpje is toch nog niet behandeld?
Je kunt toch wel onder woorden brengen wat er mis mee is?
308 weergaven "t is maar goed dat je er even aandacht aan wil geven de rest van de wereld boeit het al niet meer zoveel!quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:01 schreef Tingo het volgende:
Wat had jij verwacht te zien dan? Jankende kinderen? Boos op papa? Of geen beelden überhaupt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp het echt niet. Je ziet een man die aan het genezen is. Je ziet blije dochters. Dat is toch feel good nieuws? Waarom toch altijd die argwaan en overal iets achter zoeken? Waarom zou dat niet waar zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht te zien dan? Jankende kinderen? Boos op papa? Of geen beelden überhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |