SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterPietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat worden vaak de leukste.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn show wordt weer een chaos denk ik
Ja? Wat dan knok?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
Want mijn show verliep niet chaotisch? Zeker het begin
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.quote:
Bij knok???quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.
De honden lustten er geen brood van, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.
Vorige week ofzo toch al?quote:
een week geleden.quote:
Die is volgens mij al langer dood. Toch?quote:
Heeft ook weer met eten (en drinken) te makenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
dank je wel knokkels
![]()
en deze eindtune
2015quote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef Melting het volgende:
Jammer dat ik je gemist heb, Knokkels.
Vorig jaar al.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja we gaan weer lekker vandaag
Godverdegodver
woohooquote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, nou... nou okee vooruit dan maar:
Thanks, knokkels.
Slechter kan het nie... euhm..quote:
wedden van wel? Ohh.. ehhhquote:Op donderdag 21 april 2016 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slechter kan het nie... euhm..
Fijn als nieuwsberichten dan opeens weer in je tijdslijn verschijnen met oud nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2016 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is volgens mij al langer dood. Toch?
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fijn als nieuwsberichten dan opeens weer in je tijdslijn verschijnen met oud nieuws
werkzequote:Op donderdag 21 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
* just me gaat even werken, muziek blijft zachtjes aan
Zo laat nog?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
zachtjes zwaait naar just mequote:Op donderdag 21 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
quote:
quote:
Had ik ook kunnen doenquote:
In 30 seconden lul ik een minuut johquote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
30 seconden lul jij in een halve minuut zo vol.
Pitch lager zetten zeker.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
In 30 seconden lul ik een minuut joh
quote:
Purple Disco Machine - My House alstublieft.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Weet je die aterzooi gaat niks worden, gooi iki net weg, dus kom maar op met verzoekjes
Hmmm, interessant. Wel zin in.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
Vrije toegang tot zomercarnaval Willemsoord Den Helder
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
Vrije toegang tot zomercarnaval Willemsoord Den Helder
Whehe enig idee hoe allejezus druk het is met Clipper Race Around The World?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".
Misschien ligt het aan dit nummer.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef knokkels het volgende:
Je klinkt ietwat overstuurd lijkt wel, Symph
¤ 2!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".
ik heb niets aan mijn geluis veranderdquote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef knokkels het volgende:
Je klinkt ietwat overstuurd lijkt wel, Symph
Zomercarnaval is de eerste keer volgens mij, Clipper Race Around The World is epischquote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, interessant. Wel zin in.
Sarcasme niet kunnen herkennen...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehe enig idee hoe allejezus druk het is met Clipper Race Around The World?
Ik *meende* het ook te horen bij de mic.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan dit nummer.
Ik wilde dat even afwachten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De haan is ook dood trouwens.Niet draaien hoor Symph!
Nu hoor ik het minder. Even volgende nummer afwachten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik *meende* het ook te horen bij de mic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De haan is ook dood trouwens.Niet draaien hoor Symph!
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff, Symph. Zei je nou dat je álles draait?
Challenge ACCEPTED!
Uhhhhhh......quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff, Symph. Zei je nou dat je álles draait?
Challenge ACCEPTED!
konkt?quote:
Jep, het staat erg hard.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
Je staat keihard in het rood op mijn Vu-meter
Ga jij hem 's nachts dan wakker bellen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
Nog eens, Symph? Ik had geen pen en papier bij de hand
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
SuriSymph was beter dan het liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |