Pitch lager zetten zeker.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
In 30 seconden lul ik een minuut joh
quote:
Purple Disco Machine - My House alstublieft.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Weet je die aterzooi gaat niks worden, gooi iki net weg, dus kom maar op met verzoekjes
Hmmm, interessant. Wel zin in.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
Vrije toegang tot zomercarnaval Willemsoord Den Helder
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
Vrije toegang tot zomercarnaval Willemsoord Den Helder
Whehe enig idee hoe allejezus druk het is met Clipper Race Around The World?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".
Misschien ligt het aan dit nummer.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef knokkels het volgende:
Je klinkt ietwat overstuurd lijkt wel, Symph
¤ 2!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er werden maar geen kaarten verkocht en onderzoek wees uit dat niemand er ¤ 2 voor over had om naar het zomercarnaval te komen", aldus de organisator. "Daarom hebben we besloten het festival gratis te maken, zodat er wellicht nog anderhalve man en een paardekop komen opdagen".
ik heb niets aan mijn geluis veranderdquote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef knokkels het volgende:
Je klinkt ietwat overstuurd lijkt wel, Symph
Zomercarnaval is de eerste keer volgens mij, Clipper Race Around The World is epischquote:Op donderdag 21 april 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, interessant. Wel zin in.
Sarcasme niet kunnen herkennen...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehe enig idee hoe allejezus druk het is met Clipper Race Around The World?
Ik *meende* het ook te horen bij de mic.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan dit nummer.
Ik wilde dat even afwachten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De haan is ook dood trouwens.Niet draaien hoor Symph!
Nu hoor ik het minder. Even volgende nummer afwachten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik *meende* het ook te horen bij de mic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De haan is ook dood trouwens.Niet draaien hoor Symph!
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff, Symph. Zei je nou dat je álles draait?
Challenge ACCEPTED!
Uhhhhhh......quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff, Symph. Zei je nou dat je álles draait?
Challenge ACCEPTED!
konkt?quote:
Jep, het staat erg hard.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
Je staat keihard in het rood op mijn Vu-meter
Ga jij hem 's nachts dan wakker bellen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
Nog eens, Symph? Ik had geen pen en papier bij de hand
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
SuriSymph was beter dan het liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |