SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterPietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat worden vaak de leukste.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn show wordt weer een chaos denk ik
Ja? Wat dan knok?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
Want mijn show verliep niet chaotisch? Zeker het begin
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.quote:
Bij knok???quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.
De honden lustten er geen brood van, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek was ver beneden par. Laten we het zo zeggen.
Vorige week ofzo toch al?quote:
een week geleden.quote:
Die is volgens mij al langer dood. Toch?quote:
Heeft ook weer met eten (en drinken) te makenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
dank je wel knokkels
![]()
en deze eindtune
2015quote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef Melting het volgende:
Jammer dat ik je gemist heb, Knokkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |