misschien kan hij tegen edgar zijn belt verdedigen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Vox_Populi het volgende:
Jammer, het mag niet baten Conor. Het gevecht is definitief off.
Blufpoker spelen met Dana is niet verstandig, zelfs niet voor Conor
Zou godverdomme eens tijd wordenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
misschien kan hij tegen edgar zijn belt verdedigen?
Dos Anjos vs Alvarez is twee dagen eerder op een Fight Pass card.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef bascross het volgende:
Mooi dat McGregor niet vecht op UFC 200. Kunnen ze in ieder geval een serieus gevecht als main event doen. Jones vs DC graag, anders Jones vs Rumble Johnson.
Ik wil hem ook gewoon op FW zien, als hij dan wint, dan kan hij eventueel weer een partij doen in een hogere klasse, dan het liefst 155..quote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef bascross het volgende:
Mooi dat McGregor niet vecht op UFC 200. Kunnen ze in ieder geval een serieus gevecht als main event doen. Jones vs DC graag, anders Jones vs Rumble Johnson.
Hadden ze beter kunnen ruilen met Miesha Tate vs Amanda Nunes, dat is toch niet boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dos Anjos vs Alvarez is twee dagen eerder op een Fight Pass card.
Eens, hij moet zijn belt verdedigen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil hem ook gewoon op FW zien, als hij dan wint, dan kan hij eventueel weer een partij doen in een hogere klasse, dan het liefst 155..
Afhankelijk van hoe Jones uit het gevecht komt met OSP en hoelang het duurt voor Cormier.. ik verwacht dat Jones wel wilt wachten.
twitter:LayzieTheSavage twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 07:33:52I heard Nate Diaz is completely off the #UFC200 card as well. reageer retweet
quote:
Ach, ze lijkt een beetje op Erick Silva maar dat is p4p een van de mooiste mannen van de UFC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door THEFXR op 22-04-2016 23:16:45 ]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:20 schreef THEFXR het volgende:
Maakt het er nog steeds niet veel beter opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
misschien kan ze een voice analyser nemen en silicone laten zettenquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt het er nog steeds niet veel beter op
20:00 het eerste gevecht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:08 schreef Robby85 het volgende:
Zal de tijd 16:30 kloppen met wanneer het evenement start? Dit was in Zweden namelijk wel drama met midden in de nacht
van de main card, daar moet je nog 7 gevechten van aftrekken, dat is minus 3,5 uurquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
20:00 het eerste gevecht.
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-rotterdam-2016#/fight
Misschien veranderen ze dat nog.
Flip flopper, is idd veel beterquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:20 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil trouwens een klacht indienen, deze TT is echt erbarmelijk slecht
ja, dat staat toch ook gewoon op je kaartje?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van de main card, daar moet je nog 7 gevechten van aftrekken, dat is minus 3,5 uur
dus kom je op 16.30 uur uit voor de eerste prelim.
Toch wel grappig om te zien dat ze het verlies aan Dos Santos weg hebben gelaten bij Werdum.quote:
Als ik de tijden juist heb wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef THEFXR het volgende:
Dus om 23.00 is die UFC 200 presser, waar conor dus niet aanwezig is en diaz ook niet want het hele gevecht is gecanceld n om 1.00 ufc 197 weigh in.
Laatste zes tegenstanders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:49 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien dat ze het verlies aan Dos Santos weg hebben gelaten bij Werdum.
Openbaar vragen is banbaar.quote:
Het ging om de persconferentie. En dat is gewoon via YouTube.quote:
Had ook Bellator kunnen zijn hequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ging om de persconferentie. En dat is gewoon via YouTube.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:57 schreef Nober het volgende:
Edit: Chan heeft gewonnen, weet niet eens wie wie is man.
[ afbeelding ]
Waanzinnig, heb echt een paar keer moeten kijken voor ik het echt goed zag gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:20 schreef Kerftminister het volgende:
HOHOHOHO MVP
Wat een gevecht weer, zoveel snelheid en precisiie, en dan met een toe hold finishen
Had ook de paus kunnen zijn hè.quote:
man, die shit speelt bij mij nooit af, echt frustiquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme, wat een baas.
https://streamable.com/l6aa
Ik ben ook benieuwd maar welke Jones er komt. Ik hoop op een Chael Sonnen destructie achtige performance, maar zou zomaar kunnen dat OSP wat gekke dingen weet te flikken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:57 schreef THEFXR het volgende:
2 fights van deze card, die het waard zijn:
-Edson Barboza vs. Anthony Pettis
-Rafael Natal vs. Robert Whittaker
Aangezien DC commentaar geeft tijdens het gevecht, verwacht ik daarna nog wel wat call outs en gescheld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd maar welke Jones er komt. Ik hoop op een Chael Sonnen destructie achtige performance, maar zou zomaar kunnen dat OSP wat gekke dingen weet te flikken.
Dacht even dat die heroine hoer wilde tongen met haar..quote:
22:15 begint het.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:02 schreef XSbig het volgende:
Bellator zou toch om 22;00 op Spike komen?
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dacht even dat die heroine hoer wilde tongen met haar..
Junk danquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:41 schreef pmponer het volgende:
en daarom vind ik dus dat je gewoon zou mogen schoppen op de grond.
PRIDE!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:41 schreef pmponer het volgende:
en daarom vind ik dus dat je gewoon zou mogen schoppen op de grond.
PRIDE!!!!
"That Claudia is clearly on PEDS look at the size of her neck and voice. That's not normal. Fight probably won't happen due to drug test"quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:40 schreef THEFXR het volgende:
claudia en Joanna, iets met fisting, kleine pikken en bitch
https://www.facebook.com/UFCCanada/videos/1148832801805028/
Niet getest voor een maand of 7.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
"That Claudia is clearly on PEDS look at the size of her neck and voice. That's not normal. Fight probably won't happen due to drug test"
Toen keek ik naar haar nek.. wtf
McGregor wil gewoon niet tegen Nate dus die komt terug als Aldo/Edgar beslist is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Overigens maakt McGregor het wel makkelijk voor mij, ik had de season bet op Unibet gepakt met McGregor to hold under 1.5 belts by the end of 2016.
(Geo)
Wacht maar tot die terugkomt en binnen een paar maanden 8 belts om zun schouder heeftquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Overigens maakt McGregor het wel makkelijk voor mij, ik had de season bet op Unibet gepakt met McGregor to hold under 1.5 belts by the end of 2016.
(Geo)
Het is geen boksen met weightclasses van 2 lbs verschilquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wacht maar tot die terugkomt en binnen een paar maanden 8 belts om zun schouder heeft
Wat is dat met die honkbal streams?quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef THEFXR het volgende:
http://streamsarena.eu/streams/stream1.html
Lightweight wel een stuk interessanter nu.quote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef THEFXR het volgende:
pettis 0-3, USADA strikes again.
Jones, slecht partij, OSP bleef overeind, alleen maar kicken en geen handen.
voor MM, de 135 titel, Fergie heeft nog steeds een grote bek op twitter, Pettis kunnen ze cutten, barboza mag wel een top 5 krijgen, Diaz mag met vakantie en Khabib mag zich volvreten met het suiker feest.quote:Op zondag 24 april 2016 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Lightweight wel een stuk interessanter nu.
What's next voor M. Johnson, Ferguson, Chiesa, Dariush, Pettis, Barboza, Diaz, Magomedov?
Scheduled:
Dos Anjos vs Alvarez
Khabib vs Ramadan
Poirier vs Green
Kijkt de perscon. Dat legt hij het zelf uitquote:Op zondag 24 april 2016 15:44 schreef THEFXR het volgende:
Did not see this for myself, but I'm told by people backstage Jones got in a wheelchair in the back to go to locker room.
— Brett Okamoto (@bokamotoESPN)
kijk hem nu, maar zou gewoon altijd zeggen dat het niks is, is zijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 24 april 2016 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijkt de perscon. Dat legt hij het zelf uitIs niks aan de hand.
Pot van Evangelista Santos vs Brennan Ward is net geweest op Spike.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:13 schreef THEFXR het volgende:
Main Card: (Spike TV: 02.00 uur)
170lbs- Andrey Koreshkov (18-1) vs. Benson Henderson (23-5)
Welterweight Title Fight
145lbs- Patricio Freire (24-3) vs. Henry Corrales (12-2)
170lbs- Evangelista Santos (20-16) vs. Brennan Ward (13-3)
155lbs- Brent Primus (6-0) vs. Gleristone Santos (27-5)
170lbs- Michael Page (9-0) vs. Jeremie Holloway (7-1)
Preliminary Card: 01.00 uur http://bellator.spike.com/live
170lbs- Chris Honeycutt vs. Matt Secor
155lbs- Dean Hancock (2-0) vs. Sam Watford (1-0)
145lbs- Chris Foster (8-4) vs. Vovka Clay
155lbs- Jay Bakanowski (3-2) vs. TJ Hepburn (4-2)
205lbs- Joe Cronin (19-16) vs. Mike Zichelle (7-4)
145lbs- Matt Bessette (17-7) vs. Keith Richardson (14-6)
185lbs- Tim Caron (3-0) vs. Justin Sumter (0-0)
135lbs- Blair Tugman (7-6) vs. Jay Perrin (2-1)
Djamil Chan (155.75) vs. Richard Patishnock (157.8)
quote:Op zondag 24 april 2016 22:23 schreef irish.joe het volgende:
Pedro Rizzo was ook altijd wel ziek wat legkicks betreft.
gtst is er niks bijquote:
het was 0.00 uur in vegas toen hij die tweet uitstuurde, nu is het midden in de nacht, zal nog wel even duren voordat ze reageren, het lijkt mij gewoon pressie van hem, normaal zou de ufc gewoon bekendmaken als er veranderingen in de card komen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Er is nog geen officiele bevestiging vanuit de UFC toch?
Die komt er hopelijk ook niet.quote:Op maandag 25 april 2016 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Matige gasten.quote:The MMA Hour is back in your life. Below is a rundown of Monday's show:
1:00 p.m. ET -- Conor McGregor's head coach John Kavanagh will talk about everything surrounding McGregor getting pulled from UFC 200.
1:25 p.m. -- UFC bantamweight champion Dominick Cruz will discuss Demetrious Johnson's win over Henry Cejudo and preview his UFC 199 trilogy fight against Urijah Faber.
1:45 p.m. -- UFC light heavyweight champion Daniel Cormier will look back and Jon Jones' return fight and discuss what's next for him.
2:05 p.m. -- UFC light heavyweight Ilir Latifi will join us in studio to talk about his career.
3:05 p.m. -- Bellator sensation Michael Page will join us in studio to discuss his win on Friday night and his career.
4:00 p.m. -- We'll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hash tag or leave a question in the comments section below.
Wat helemaal grappig is, dat Dana White tijdens die press conference nog een heel betoog hield over "hoe het niet eerlijk is tegenover de rest".quote:Op maandag 25 april 2016 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
ik vind de eerste 3 best interessant eigenlijk.quote:
Kavanagh interesseert mij nul, Cruz vecht pas in juni en heeft de laatste tijd al genoeg promotie gedaan met Faber. Cormier heb ik alweer genoeg gehoord de afgelopen dagen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind de eerste 3 best interessant eigenlijk.
quote:
I've known this announcement was coming for a week or more now and it has only felt worse the more I have thought about it.
I am forced to retire from MMA.
I was born with a factor missing in my blood called Factor XIII. I never disclosed it then or now, it came to the UFC's attention from a third party and I can no longer pass the medical requirements to compete, only 1 in 5 million people are diagnosed so I knew that it was so rare, organisations wouldn't understand or take the chance with me as I have found out now, I never explained in full to John or my team the actual risks cause I didn't think there was excess risk .
It is a disorder that is only dangerous for me not my opponents.
I really did see MMA as the way to have a real shot at life for myself and my family and it turns out I was right.
I have mixed emotions about it:
• Proud because I always wore my heart on my sleeve, stood my ground, never cheated, never turned away from diversity or challenges and always strived to inspire and encourage people from all backgrounds.
• Sad because I will never make that walk again, under those lights, feeling all those uncomfortable yet life giving feelings as they count and you hear "walk walk walk" staring into a camera, knowing millions are watching but most importantly the Irish are watching.
I am also disappointed because people who have cheated within the sport due to PEDs etc putting their opponents in extra danger will fight again, whereas for me it's a genetic 1 in 5 million disorder that stops me dead in my tracks.
I really feel I was only turning the corner in my fight career and I still have so much more to give!
Thanks to all of my team over the past 9 years at SBG. My coach John who backed me regardless when I had nothing but effort to offer him in payment, it's been an incredible journey for this council kid!
To all the Irish people and people of my home town of Tallaght who have always caught my falls and helped me back to my feet, I am forever grateful to those people who have backed me through thick and thin.
This journey has made me the man I am today.
Paddy "The Hooligan" Holohan.
vliegtuig naar? Vegas?quote:Op maandag 25 april 2016 17:14 schreef THEFXR het volgende:
Conor zit in het vliegtuig en dan nog eens 2de klas
[ afbeelding ]
quote:Conor McGregor has NOT been added back to the UFC fight card ... this according to UFC honcho Dana White.
TMZ Spoke to White this morning ... who tells us, "It's not true. We haven't talked to Conor or his manager since the press conference. I don't know why he would tweet that."
He adds, "All the media keeps asking me that. I feel like the scene in 'Step Brothers' when they ask if they can build the bunk beds. I don't know how many more times I can say the fight is off or how many more press conferences I can have saying the fight is off for people to believe it's off."
TRANSLATION -- THE FIGHT IS OFF!!!!
McGregor caused a firestorm Monday morning by tweeting, "Happy to announce that I am BACK on UFC 200! Shout out to @danawhite and @lorenzofertitta on getting this one done for the fans. #Respect" Phone Post 3.0
Heb jij een chickie zitten in Vegas?quote:Op maandag 25 april 2016 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Goddomme man
Donderdag moet ik de kaarten kopen.. issie er nou wel of niet bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2016 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij een chickie zitten in Vegas?Je gaat vaak.
I wish..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.International Fight Week son!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
het lijkt mij duidelijk dat hij met die tweet de fans wilde bespelen en druk op de UFC zetten.quote:Op maandag 25 april 2016 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Goddomme man
ze zal best leuke vriendinnen hebbenquote:Op maandag 25 april 2016 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
I wish..International Fight Week son!!!
quote:
Een zeer wanhopige laatste poging om zichzelf op de card te krijgen, en het heeft niet geholpen zo te zien. En dit alles om de persconferenties met Nate maar te vermijden. Zo lullig voor Diaz dit, loopt een dikke pay day mis door het geouwehoer.quote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij duidelijk dat hij met die tweet de fans wilde bespelen en druk op de UFC zetten.
is wel duidelijk dat conor geen 2de L op zijn record wil. is puur zijn coke ego die de rematch wilde wat nergens op sloeg, verdedig gewoon je belt, ducker die je bent.quote:Op maandag 25 april 2016 22:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een zeer wanhopige laatste poging om zichzelf op de card te krijgen, en het heeft niet geholpen zo te zien. En dit alles om de persconferenties met Nate maar te vermijden. Zo lullig voor Diaz dit, loopt een dikke pay day mis door het geouwehoer.
zijn before USADA foto'squote:Op maandag 25 april 2016 22:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat een dikke kop heeft overeem
arlovski kijkt boos maar stelt helemaal niets voor
Jones vs Cormier 2 ook goed?quote:Op maandag 25 april 2016 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Goddomme man
Dit hele zaakje stinkt, normaliter als iemand iets zou tweeten wat niet klopt zou Dana ontploffen, dus of hij zit kei hard aan de medicatie of drugs, of het zaakje stinkt dus.quote:
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit hele zaakje stinkt, normaliter als iemand iets zou tweeten wat niet klopt zou Dana ontploffen, dus of hij zit kei hard aan de medicatie of drugs, of het zaakje stinkt dus.
Sure Conor heeft goede dingen gedaan voor de UFC maar dat wil niet zeggen dat hij zomaar kan liegen, stel mensen kopen daardoor tickets voor UFC 200 en het is dus niet waar, dan voel je je bedrogen.
Nee, dat Conor gewoon raar doet maar geen idee waarom Dana zo rustig blijftquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?
jep, als hij zijn 2de verlies zou hebben, dan is hij voor de UFC niks meer waard.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?
Mike "Maverick" Chiesa is aanwezig als Guest Fighter tijdens #UFCRotterdam!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet een guestfighter? En/of wie is de andere guestfighter?
Guest fighter hangt de hele week rond in Rotterdam en doet signings voor de fans en je kunt met ze op de foto. De andere guest fighter(s) zijn nog niet announcedquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet een guestfighter? En/of wie is de andere guestfighter?
Zie ik wel zittenquote:
die hebben beide medische schorsingquote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zie ik wel zitten
Beter dan Jones vs. Cormier iig.
Cormier is maandag bij de dokter geweest en Jon geeft op Twitter aan dat er niets mis is en dat niets een UFC200 gevecht in de weg staat.quote:
Het ziet eruit als een reunie van een seizoen van Survivor ofzoquote:
Jones ontbreekt nog op mijn lijstjequote:
Jups, diezelfde.quote:
Source:Bleacher Report: Most Vicious Leg Kicks in MMAquote:Pedro Rizzo: Randy Couture can attest to the power of Rizzo's leg kicks, as he has a permanent indent in his thigh after one of their encounters. Rizzo's leg kicks were wicked, helping end bouts against Ken Shamrock and Dan Severn.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jones heeft het goed gedaan. Ongeschonden door deze fight gekomen en nu kan hij als main event z'n belt terug pakken @ UFC 200.
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als hij zich maar aan zijn voorwaardelijk houdt.
De ufc kennende hebben ze geen backup, ze hebben 3 title fights, kan er best een uit vallen zeggen ze dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?
twitter:UFCEurope twitterde op woensdag 27-04-2016 om 18:02:01We're releasing FREE tickets to #UFCRotterdam weigh-ins tomorrow!! Make sure you get yours as these will go fast! https://t.co/rVuFjuh1QJ reageer retweet
It's the @GMA Coffee Break backstage with our @UFC fighters!twitter:ufc twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:15:59With today's announcement, @JonnyBones joins @JimMiller_155 as only fighters to compete at both #UFC100 & #UFC200 https://t.co/HwpmKgejHT reageer retweet
hoeveel events pak je in Vegas?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jones ontbreekt nog op mijn lijstje
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.quote:
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2quote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.
Dont know yet
Misschien alle drie
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2
dat worden een paar:quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.
Paar interviews die bijna rond zijn. Rondleiding in gyms. UFC Expo, weigh-ins.... gonna be crazy!
Was saai he...quote:Op woensdag 27 april 2016 21:16 schreef THEFXR het volgende:
niet onder de indruk van de presser, dana zijn mic op het hardst en die van de vechters op zacht.
Wat kost dat?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef Opperkwal het volgende:
Kaarten zijn binnen voor de weigh-ins
http://www.ticketmaster.n(...)64781?language=en-usquote:Op donderdag 28 april 2016 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hoe kun je die fixen dan?Dacht al dat het gratis was.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)64781?language=en-us
Lijkt mij wel leuk, keer de sfeer proeven, misschien dat ik dan bij een volgend event meer zin krijgquote:Op donderdag 28 april 2016 15:24 schreef over_hedge het volgende:
weigh-ins sla ik maar over denk ik.
Ik woon in Rotterdamquote:Op donderdag 28 april 2016 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, keer de sfeer proeven, misschien dat ik dan bij een volgend event meer zin krijg![]()
Vriendin woont dichtbij Rotterdam en kijkt regelmatig mee dus dagje R'dam + Weighins
Hele grote kans van niet. Mag ongeveer nooit bij evenementen behalve als je van de pers bent danquote:Op donderdag 28 april 2016 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
Is er nog meer te doen? Open workout of fan expo oid?
En zou je met zoiets binnen mogen?
[ afbeelding ]
Get a room en ga kutjebotsen..quote:
Maar awt doet zoiemand dan? Gewoon rondhangen zodat fans kunnen praten?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
3e guest fighter. hij leeft dus blijkbaar nog,
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar awt doet zoiemand dan? Gewoon rondhangen zodat fans kunnen praten?
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Guest fighter hangt de hele week rond in Rotterdam en doet signings voor de fans en je kunt met ze op de foto. De andere guest fighter(s) zijn nog niet announced
Open Workouts is nog niets van bekend, als het plaatsvindt is dat op woensdag 4 mei.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
Is er nog meer te doen? Open workout of fan expo oid?
En zou je met zoiets binnen mogen?
[ afbeelding ]
Een camera wel. spiegelreflex doen ze vaak al moeilijk over omdat dat als semi prof wordt gezien.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Open Workouts is nog niets van bekend, als het plaatsvindt is dat op woensdag 4 mei.
Er is geen expo. De enige UFC expo is elk jaar in juli in Vegas.
Tuurlijk mag je een camera mee naar binnen nemen. maar zo'n ding met statief en al zal wel moeilijker worden idd.
Wat betaal je daar nou voor?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
BOEM!!! Tickets voor UFC200 zijn al in de pocket
Dit jaar voor $505 gegaanquote:
Zo, anders zet je even iets slecht in scène hequote:
Nicequote:Op donderdag 28 april 2016 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
BOEM!!! Tickets voor UFC200 zijn al in de pocket
ben conor moe, als dit zijn ritement is oke, maar ook stom.twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 28-04-2016 om 17:06:18My name will forever reign. reageer retweet
Komt door mensen als jou die elke scheet van hem op fora postenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:03 schreef THEFXR het volgende:
ben conor moe, als dit zijn ritement is oke, maar ook stom.twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 28-04-2016 om 17:06:18My name will forever reign. reageer retweet
Conor is klaar, gaat niet winnen van Diaz of Edgar en ook niet in de lichtgewichtsklasse. Blij dat 'ie dat zelf ook in zag en gestopt is.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Komt door mensen als jou die elke scheet van hem op fora posten
bronquote:Tragedy has struck the MMA world today, as Blackzilians fighter Jordan Parsons (pictured left), a Bellator roster holder, has had to have his leg amputated following a motorcycle accident early this morning.
Programma.quote:
Spring break in februari?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef THEFXR het volgende:
Nate was op vakantie in Cabo, toen ze belde om tegen Conor te vechten, hier de reden van zijn vakantie, tevens nominatie voor ringgirl.
Nicequote:
Zal wel 23:00 uur worden.. ben je om 23:30 uur goed en wel op weg naar huis.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand die hier een inschatting kan maken tot hoe laat ufc Rotterdam zaterdag gaat duren?
Ik!quote:
Geo gaat zaterdagquote:
Ze proberen een vervanger te regelen. Zag op fb al dat een Nederlander zichzelf had aangeboden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef THEFXR het volgende:
er is een blessure van nick hein voor Rotterdam, weet niet of ze deze nog in fightweek vervangen, zo niet, lijkt mij dat de begintijden 30 min opschuiven
Maia is op een 6 fight win streak, heeft eigenlijk recht op een titleshot,maar die gast is onzichtbaar, totaal geen marketing man. Tot nu toe claimt benchsitter woodley zijn shot.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, je weet dat een card stacked is als Damian Maia vs Matt Brown op de prelims staat @ UFC198.
Hoe snel kunnen ze de medicals en doping test laten doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Ze proberen een vervanger te regelen. Zag op fb al dat een Nederlander zichzelf had aangeboden.
Die afstanden in Nederland zijn echt onoverbrugbaar indd, klote eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is helemaal in Rotterdam, als het in Amsterdam zou zijn had ik het wel overwogen
Vriendin met studenten OV en zelf een gratis meereiskaartje van NSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is helemaal in Rotterdam, als het in Amsterdam zou zijn had ik het wel overwogen
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.quote:
heel miami is op zoek naar die range rover. die pakken ze echt welquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.
En anders gewoon Steven Avery veroordelen, komt goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heel miami is op zoek naar die range rover. die pakken ze echt wel
Teering......quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.
ze willen het doen,maar nog niet zeker, woodley heeft er dan 18 mnd uit gelegen, ringrust wil je niet hebben tegen Lawlerquote:
ray elbe is haar vriend en haar manager, beheert haar sociale media omdat zij geen engels schrijft en gebrekkig spreekt. ze is best lief in het echt, geen monster ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Cyborg moet gewoon stiekem een man zijn. Respect voor diegene die het nog op haar kan doen.
Ze ziet er alleen niet uit hahaha!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ray elbe is haar vriend en haar manager, beheert haar sociale media omdat zij geen engels schrijft en gebrekkig spreekt. ze is best lief in het echt, geen monster ofzo.
http://www.sherdog.com/fighter/Ray-Elbe-5911
ik dacht ook dat ronda gestopt was,maar ben er nu minder zeker van omdat haar film rollen ernstig gedaald/gecancelled zijn. dus mma is dan nog de enigste money makerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze ziet er alleen niet uit hahaha!!
Geloof niet dat we Rousey nog terug gaan zien die is gestopt joh.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:50 schreef static het volgende:
Wordt UFC Rotterdam op een in Nederland te ontvangen zender uitgezonden? Ben dan net terug ui HK waar het via Fox was te zien.
man, wat is dit zielig zeg.quote:BJ Penn sexual assault
A written statement from the accuser describes what she alleges happened that night. She claims she was home alone when she heard someone knocking on her bedroom window and thought someone was trying to break in. She then recognized Penn calling her name.
Penn, she wrote, appeared to be “extremely intoxicated” and said “his words were extremely hard to understand.” She wrote that Penn apologized and said he left her boyfriend in the Hawaiian town of Waipio and asked if he could sleep in her boyfriend’s office.
The alleged victim wrote that she returned to her bedroom and locked her door, but was disturbed several times by Penn, who asked for blankets, a pillow and a glass of water.
Penn came back later to ask for another glass of water, she wrote. When she brought the water to the office, she discovered he was masturbating to one of her modeling photos.
“I said, ‘You can’t do that! You gotta go now! Come on, let’s go!’” she wrote. “I turned around and he wasn’t following me so (I) went back to the office and said, ‘Come on!’
Penn put his clothes on and followed her out of the office, “mumbling a bunch of words I couldn’t understand,” she wrote.
The alleged assault occurred when they reached the dining room.
“. . . . He pulled my shorts down and bent me over the dining room chair,” she wrote. “I was so scared. I quickly pulled my shorts back up and proceeded to push him towards (sic) the door.”
The alleged victim later told a Delaware Sheriff’s detective that no sexual penetration took place and said she was unhurt during the incident.
“He was saying things (and) I couldn’t understand most of it but he was apologizing,” she wrote. “I got him out of the door, shut it and locked it. He knocked a few more times but I was in the bedroom with the door locked and ignored him.”
Speaking generally, Wagner said a sexual assault involving “offensive” touching without sexual penetration is classified as a second- or third-degree sexual assault.
Dat zijn wél goede match ups!quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dillashaw vs Assuncao II
Johnson vs Teixeira
Barboza vs Melendez
Condit vs Nick Diaz II
Florian en Anikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:22 schreef THEFXR het volgende:
we krijgen wel Florian en Anik als commentatoren
twitter:Erwin__AB twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 12:09:06Binnenkort straks later op @dumpert: THE REEM!!1 @Alistairovereem https://t.co/bRpwxgVjmY reageer retweet
Sommige zijn nog niet officieel nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:16 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Dat zijn wél goede match ups!Is die laatste ook confirmed? Ik kan er zo gauw niets over vinden, behalve dan een verwijzing op Condit's Snapchat
Zelfde als met Verhoeven vs Hari, zolang Conor een UFC contract heeft gaat hij niet boksen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef over_hedge het volgende:
http://www.thesportbible.(...)ational-talks-060516
Ik zou het wel weten als ik The Mauler tegenkom op een terrasje!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:59 schreef Queens het volgende:
Ik zit met Gustafsson op het terras maar vind het te lame om een foto te vragen![]()
Neil Seery ook al 3x in een uur tijd gezien op witte de with, waaronder in de Spar![]()
Ik kom wel lekker in de stemming zo, morgen ook maar even naar de weigh-in!
Die gast komt helemaal met zijn volvo naar Rotterdam om op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:59 schreef Queens het volgende:
Ik zit met Gustafsson op het terras maar vind het te lame om een foto te vragen![]()
Neil Seery ook al 3x in een uur tijd gezien op witte de with, waaronder in de Spar![]()
Ik kom wel lekker in de stemming zo, morgen ook maar even naar de weigh-in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |