Zal wel 23:00 uur worden.. ben je om 23:30 uur goed en wel op weg naar huis.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand die hier een inschatting kan maken tot hoe laat ufc Rotterdam zaterdag gaat duren?
Ik!quote:
Geo gaat zaterdagquote:
Ze proberen een vervanger te regelen. Zag op fb al dat een Nederlander zichzelf had aangeboden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef THEFXR het volgende:
er is een blessure van nick hein voor Rotterdam, weet niet of ze deze nog in fightweek vervangen, zo niet, lijkt mij dat de begintijden 30 min opschuiven
Maia is op een 6 fight win streak, heeft eigenlijk recht op een titleshot,maar die gast is onzichtbaar, totaal geen marketing man. Tot nu toe claimt benchsitter woodley zijn shot.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, je weet dat een card stacked is als Damian Maia vs Matt Brown op de prelims staat @ UFC198.
Hoe snel kunnen ze de medicals en doping test laten doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Ze proberen een vervanger te regelen. Zag op fb al dat een Nederlander zichzelf had aangeboden.
Die afstanden in Nederland zijn echt onoverbrugbaar indd, klote eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is helemaal in Rotterdam, als het in Amsterdam zou zijn had ik het wel overwogen
Vriendin met studenten OV en zelf een gratis meereiskaartje van NSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is helemaal in Rotterdam, als het in Amsterdam zou zijn had ik het wel overwogen
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.quote:
heel miami is op zoek naar die range rover. die pakken ze echt welquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.
En anders gewoon Steven Avery veroordelen, komt goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heel miami is op zoek naar die range rover. die pakken ze echt wel
Teering......quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is overleden. Teammaat van Struve, dus die moet zondag de overwinning maar pakken voor hem.
ze willen het doen,maar nog niet zeker, woodley heeft er dan 18 mnd uit gelegen, ringrust wil je niet hebben tegen Lawlerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |