Het ziet eruit als een reunie van een seizoen van Survivor ofzoquote:
Jones ontbreekt nog op mijn lijstjequote:
Jups, diezelfde.quote:
Source:Bleacher Report: Most Vicious Leg Kicks in MMAquote:Pedro Rizzo: Randy Couture can attest to the power of Rizzo's leg kicks, as he has a permanent indent in his thigh after one of their encounters. Rizzo's leg kicks were wicked, helping end bouts against Ken Shamrock and Dan Severn.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jones heeft het goed gedaan. Ongeschonden door deze fight gekomen en nu kan hij als main event z'n belt terug pakken @ UFC 200.
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als hij zich maar aan zijn voorwaardelijk houdt.
De ufc kennende hebben ze geen backup, ze hebben 3 title fights, kan er best een uit vallen zeggen ze dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?
twitter:UFCEurope twitterde op woensdag 27-04-2016 om 18:02:01We're releasing FREE tickets to #UFCRotterdam weigh-ins tomorrow!! Make sure you get yours as these will go fast! https://t.co/rVuFjuh1QJ reageer retweet
It's the @GMA Coffee Break backstage with our @UFC fighters!twitter:ufc twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:15:59With today's announcement, @JonnyBones joins @JimMiller_155 as only fighters to compete at both #UFC100 & #UFC200 https://t.co/HwpmKgejHT reageer retweet
hoeveel events pak je in Vegas?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jones ontbreekt nog op mijn lijstje
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.quote:
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2quote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.
Dont know yet
Misschien alle drie
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2
dat worden een paar:quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.
Paar interviews die bijna rond zijn. Rondleiding in gyms. UFC Expo, weigh-ins.... gonna be crazy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |