is wel duidelijk dat conor geen 2de L op zijn record wil. is puur zijn coke ego die de rematch wilde wat nergens op sloeg, verdedig gewoon je belt, ducker die je bent.quote:Op maandag 25 april 2016 22:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een zeer wanhopige laatste poging om zichzelf op de card te krijgen, en het heeft niet geholpen zo te zien. En dit alles om de persconferenties met Nate maar te vermijden. Zo lullig voor Diaz dit, loopt een dikke pay day mis door het geouwehoer.
zijn before USADA foto'squote:Op maandag 25 april 2016 22:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat een dikke kop heeft overeem
arlovski kijkt boos maar stelt helemaal niets voor
Jones vs Cormier 2 ook goed?quote:Op maandag 25 april 2016 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Goddomme man
Donderdag moet ik de kaarten kopen.. issie er nou wel of niet bij![]()
Dit hele zaakje stinkt, normaliter als iemand iets zou tweeten wat niet klopt zou Dana ontploffen, dus of hij zit kei hard aan de medicatie of drugs, of het zaakje stinkt dus.quote:
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit hele zaakje stinkt, normaliter als iemand iets zou tweeten wat niet klopt zou Dana ontploffen, dus of hij zit kei hard aan de medicatie of drugs, of het zaakje stinkt dus.
Sure Conor heeft goede dingen gedaan voor de UFC maar dat wil niet zeggen dat hij zomaar kan liegen, stel mensen kopen daardoor tickets voor UFC 200 en het is dus niet waar, dan voel je je bedrogen.
Nee, dat Conor gewoon raar doet maar geen idee waarom Dana zo rustig blijftquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?
jep, als hij zijn 2de verlies zou hebben, dan is hij voor de UFC niks meer waard.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is je theorie? Dat Conor Nate geduckt heeft met behulp van Uncle Dana?
Mike "Maverick" Chiesa is aanwezig als Guest Fighter tijdens #UFCRotterdam!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet een guestfighter? En/of wie is de andere guestfighter?
Guest fighter hangt de hele week rond in Rotterdam en doet signings voor de fans en je kunt met ze op de foto. De andere guest fighter(s) zijn nog niet announcedquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet een guestfighter? En/of wie is de andere guestfighter?
Zie ik wel zittenquote:
die hebben beide medische schorsingquote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zie ik wel zitten
Beter dan Jones vs. Cormier iig.
Cormier is maandag bij de dokter geweest en Jon geeft op Twitter aan dat er niets mis is en dat niets een UFC200 gevecht in de weg staat.quote:
Het ziet eruit als een reunie van een seizoen van Survivor ofzoquote:
Jones ontbreekt nog op mijn lijstjequote:
Jups, diezelfde.quote:
Source:Bleacher Report: Most Vicious Leg Kicks in MMAquote:Pedro Rizzo: Randy Couture can attest to the power of Rizzo's leg kicks, as he has a permanent indent in his thigh after one of their encounters. Rizzo's leg kicks were wicked, helping end bouts against Ken Shamrock and Dan Severn.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jones heeft het goed gedaan. Ongeschonden door deze fight gekomen en nu kan hij als main event z'n belt terug pakken @ UFC 200.
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als hij zich maar aan zijn voorwaardelijk houdt.
De ufc kennende hebben ze geen backup, ze hebben 3 title fights, kan er best een uit vallen zeggen ze dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie zou de back-up fighter zijn? Rumble?
twitter:UFCEurope twitterde op woensdag 27-04-2016 om 18:02:01We're releasing FREE tickets to #UFCRotterdam weigh-ins tomorrow!! Make sure you get yours as these will go fast! https://t.co/rVuFjuh1QJ reageer retweet
It's the @GMA Coffee Break backstage with our @UFC fighters!twitter:ufc twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:15:59With today's announcement, @JonnyBones joins @JimMiller_155 as only fighters to compete at both #UFC100 & #UFC200 https://t.co/HwpmKgejHT reageer retweet
hoeveel events pak je in Vegas?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jones ontbreekt nog op mijn lijstje
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.quote:
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2quote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Man.. er is zoooo fucking veel te doen.
Dont know yet
Misschien alle drie
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gewoon kaartjes bietsen voor die andere 2
dat worden een paar:quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als het goed is komt Invicta ook nog met een card. Rogan stand-up comedy met Joey Diaz.
Paar interviews die bijna rond zijn. Rondleiding in gyms. UFC Expo, weigh-ins.... gonna be crazy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |