Niet getest voor een maand of 7.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
"That Claudia is clearly on PEDS look at the size of her neck and voice. That's not normal. Fight probably won't happen due to drug test"
Toen keek ik naar haar nek.. wtf
McGregor wil gewoon niet tegen Nate dus die komt terug als Aldo/Edgar beslist is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Overigens maakt McGregor het wel makkelijk voor mij, ik had de season bet op Unibet gepakt met McGregor to hold under 1.5 belts by the end of 2016.
(Geo)
Wacht maar tot die terugkomt en binnen een paar maanden 8 belts om zun schouder heeftquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Overigens maakt McGregor het wel makkelijk voor mij, ik had de season bet op Unibet gepakt met McGregor to hold under 1.5 belts by the end of 2016.
(Geo)
Het is geen boksen met weightclasses van 2 lbs verschilquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wacht maar tot die terugkomt en binnen een paar maanden 8 belts om zun schouder heeft
Wat is dat met die honkbal streams?quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef THEFXR het volgende:
http://streamsarena.eu/streams/stream1.html
Lightweight wel een stuk interessanter nu.quote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef THEFXR het volgende:
pettis 0-3, USADA strikes again.
Jones, slecht partij, OSP bleef overeind, alleen maar kicken en geen handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |