test even uit dan misschien dat ik er ook wel 1 ga halenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, 3 euro maar, dus als het rommel is care. Ben er wel benieuwd naar.
Gewoon doen man, is maar 3 ekkies.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
test even uit dan misschien dat ik er ook wel 1 ga halen
Je staat al op de watchlist, grgr je aivd-case-manager.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
GZ1000 en ik wilden trouwens nog steeds een brief aan Breivik schrijven, maar hebben geen zin om op een AIVD Watchlist te komen, iemand die het namens ons wil versturen?
gastquote:Op donderdag 21 april 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
GZ1000 en ik wilden trouwens nog steeds een brief aan Breivik schrijven, maar hebben geen zin om op een AIVD Watchlist te komen, iemand die het namens ons wil versturen?
Ze hebben mijn hele pohi hier ook doorgespit ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je staat al op de watchlist, grgr je aivd-case-manager.
Ze bestempelen je eerder als een labiele lone wolfquote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar hun data analyse, kunnen ze goed voor mij voorspellen wat nog leuke series of films zijn die ik moet zien
Maar ik zit nog niet op een schietvereniging dus het valt wel mee tochquote:Op donderdag 21 april 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze bestempelen je eerder als een labiele lone wolf
Dat mogen we je niet vertellen, spoiler alert enzo.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar hun data analyse, kunnen ze goed voor mij voorspellen wat nog leuke series of films zijn die ik moet zien
Zondag gehad. Was lekker.quote:
Laat hoink zijn naam er onder zetten, die is overduidelijk zo links dat hij geen affiniteit met Breivik kan hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
Vandaar je omvang.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ook een zondag gehad, was ook lekker
voor zulke opmerkingen kom ik natuurlijk niet naar dit forum, ik ben dan ook genoodzaakt om hier een TR voor te plaatsenquote:
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor zulke opmerkingen kom ik natuurlijk niet naar dit forum, ik ben dan ook genoodzaakt om hier een TR voor te plaatsen
ja dat kan niet omdat ik mijn wachtwoord ben vergetenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
maar dan kun je nooit een echte rage quit zettenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat kan niet omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten
Is dit hem?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat kan niet omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten
jawel, ik kan heel boos mijn laptop dichtklappen maar dat zien jullie nietquote:Op donderdag 21 april 2016 13:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar dan kun je nooit een echte rage quit zetten
haha je faaldequote:
Van die zolderkamer af! Superweertje.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
Deze hele SC is verworden tot het herhalen van quotes en onze eigen KLB-memes en ik hou van elke seconde.
ik smijt altijd mijn telefoon weg als iemand me weer zonder aanleiding uitscheldt voor dikzak of ik sla tegen mijn monitorquote:Op donderdag 21 april 2016 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik kan heel boos mijn laptop dichtklappen maar dat zien jullie niet
[..]
haha je faalde
misschien zijn het afleveringen van 2 uur langquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
In an exclusive interview with Variety, showrunners David Benioff and D.B. Weiss said they are wrapping up the Emmy-winning saga of Westeros and the battle for the Iron Throne after season 6, with only seven episodes for Season 7, and six episodes for the final Season 8
wat een homo's
ik steek altijd mijn middelvinger op naar het beeldscherm en schreeuw NEE FUCK JOUquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik smijt altijd mijn telefoon weg als iemand me weer zonder aanleiding uitscheldt voor dikzak of ik sla tegen mijn monitor
natuurlijk niet, allemaal geldhoertjes daarquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien zijn het afleveringen van 2 uur lang
wat een beheersing, wou dat ik dat hadquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik steek altijd mijn middelvinger op naar het beeldscherm en schreeuw NEE FUCK JOU
als het geldhoertjes zijn waarom gaan ze het dan niet extra uitmelkenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk niet, allemaal geldhoertjes daar
Behoorlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik kan heel boos mijn laptop dichtklappen maar dat zien jullie niet
[..]
haha je faalde
omdat het ze meer geld gaan kosten als ze volledige seizoenen gaan doenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als het geldhoertjes zijn waarom gaan ze het dan niet extra uitmelken
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van die zolderkamer af! Superweertje.
Hoezo, gewoon stoppen op het hoogtepunt. Niet gaan uitmelken á la Dexter.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
In an exclusive interview with Variety, showrunners David Benioff and D.B. Weiss said they are wrapping up the Emmy-winning saga of Westeros and the battle for the Iron Throne after season 6, with only seven episodes for Season 7, and six episodes for the final Season 8
wat een homo's
Waar gaat ie overquote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.
ze konden ook 13 afleveringen doen in S7 idd, wat een fagsquote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het ze meer geld gaan kosten als ze volledige seizoenen gaan doen
Oh ja, da's waar ook. Qapla' Tardis! Over Scriptie gesproken. Vandaag ff iets afronden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.
Ik ben daar altijd maar voorzichtig mee. Ik kom nogal 'ns ergens.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil zeggen dat ik Erdogan een huilie vind.
Nu word ik aangegeven bij Turkse ambassade
Naar welke post moet hij linken? hij verspringt nogal veel bij mij.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #357 Je moet het maar weg krijgen zo vroeg.
Gisteren nog gehad, een tiramisu rol met lattequote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #357 Je moet het maar weg krijgen zo vroeg.
IJsje om half 8.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar welke post moet hij linken? hij verspringt nogal veel bij mij.
vooral die vadsige sigaar bij het ontbijt..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |