ik smijt altijd mijn telefoon weg als iemand me weer zonder aanleiding uitscheldt voor dikzak of ik sla tegen mijn monitorquote:Op donderdag 21 april 2016 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik kan heel boos mijn laptop dichtklappen maar dat zien jullie niet
[..]
haha je faalde
misschien zijn het afleveringen van 2 uur langquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
In an exclusive interview with Variety, showrunners David Benioff and D.B. Weiss said they are wrapping up the Emmy-winning saga of Westeros and the battle for the Iron Throne after season 6, with only seven episodes for Season 7, and six episodes for the final Season 8
wat een homo's
ik steek altijd mijn middelvinger op naar het beeldscherm en schreeuw NEE FUCK JOUquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik smijt altijd mijn telefoon weg als iemand me weer zonder aanleiding uitscheldt voor dikzak of ik sla tegen mijn monitor
natuurlijk niet, allemaal geldhoertjes daarquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien zijn het afleveringen van 2 uur lang
wat een beheersing, wou dat ik dat hadquote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik steek altijd mijn middelvinger op naar het beeldscherm en schreeuw NEE FUCK JOU
als het geldhoertjes zijn waarom gaan ze het dan niet extra uitmelkenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk niet, allemaal geldhoertjes daar
Behoorlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik kan heel boos mijn laptop dichtklappen maar dat zien jullie niet
[..]
haha je faalde
omdat het ze meer geld gaan kosten als ze volledige seizoenen gaan doenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als het geldhoertjes zijn waarom gaan ze het dan niet extra uitmelken
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van die zolderkamer af! Superweertje.
Hoezo, gewoon stoppen op het hoogtepunt. Niet gaan uitmelken á la Dexter.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
In an exclusive interview with Variety, showrunners David Benioff and D.B. Weiss said they are wrapping up the Emmy-winning saga of Westeros and the battle for the Iron Throne after season 6, with only seven episodes for Season 7, and six episodes for the final Season 8
wat een homo's
Waar gaat ie overquote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.
ze konden ook 13 afleveringen doen in S7 idd, wat een fagsquote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het ze meer geld gaan kosten als ze volledige seizoenen gaan doen
Oh ja, da's waar ook. Qapla' Tardis! Over Scriptie gesproken. Vandaag ff iets afronden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet vanmiddag zijn scriptie verdedigen.
Ik ben daar altijd maar voorzichtig mee. Ik kom nogal 'ns ergens.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil zeggen dat ik Erdogan een huilie vind.
Nu word ik aangegeven bij Turkse ambassade
Naar welke post moet hij linken? hij verspringt nogal veel bij mij.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #357 Je moet het maar weg krijgen zo vroeg.
Gisteren nog gehad, een tiramisu rol met lattequote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #357 Je moet het maar weg krijgen zo vroeg.
IJsje om half 8.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar welke post moet hij linken? hij verspringt nogal veel bij mij.
vooral die vadsige sigaar bij het ontbijt..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |