Watquote:Op donderdag 21 april 2016 11:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik in typ "Kwarrel" Dan krijg ik
[..]
*Het benoemen van je relatie*3e hit op Google
Denk weer terug bij haar vriendje die een verdieping onder haar woont in hetzelfde huis en die ze al een week niet had gesproken.quote:
Ehehehequote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk weer terug bij haar vriendje die een verdieping onder haar woont in hetzelfde huis en die ze al een week niet had gesproken.
Schattig welquote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk weer terug bij haar vriendje die een verdieping onder haar woont in hetzelfde huis en die ze al een week niet had gesproken.
Hou je bek sukkel, als Braddie zegt dat het kwalitatieve scharrel betekent dan betekent het datquote:
En romantischquote:
quote:
Ben je zelf.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Is volgens mij van een engels woord afgeleid.
En ik ben al zo zuurquote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer niet mij en TARDIS. uit elkaar te spelen, dat zal je bezuren
TR voor spoilerquote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die nieuwe Nashville Ama! GA HEM CHECKEN NU! Zeker het einde, ik had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddagquote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die nieuwe Nashville Ama! GA HEM CHECKEN NU! Zeker het einde, ik had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan doe je een koptelefoon op of zet je hem zachtjes. Het is half 1quote:Op donderdag 21 april 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Kan nu niet. Vriend ligt nog te slapen.
We sliepen pas rond half zes hehe.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan doe je een koptelefoon op of zet je hem zachtjes. Het is half 1![]()
Dat is 7 uur slaap voor je vriend, meer dan zatquote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We sliepen pas rond half zes hehe.
TV / [USA] Nashville Er is trouwens een Nashville topic.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is 7 uur slaap voor je vriend, meer dan zat
Jawel want nu wordt er naar het einde toegeleefd en verwacht je iets. Alle shockvalue is weg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik ditquote:Op donderdag 21 april 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel want nu wordt er naar het einde toegeleefd en verwacht je iets. Alle shockvalue is weg.
Melding bij AIVD gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik dit
Koningshuis gebeld, kom in orde, maar doe verrastquote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt. Ik verwacht wel dat dit een lintje wordt
Snel, maak een vlog.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoef niet eens meer te kijken, alle afleveringen van Nashville gekeken voor niks
Gewoon klaar mee nu
Net gemist.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al gedaan, heb het net weer eraf gehaald
gvdquote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Bedankt dat je me redde van een topickill.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Action ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Gr gr, succes ermeequote:Op donderdag 21 april 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Nou ik zit klaar in pak ik ga hopelijk voor de laatste keer ooit naar school om te verdedigen gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |