Dat is 7 uur slaap voor je vriend, meer dan zatquote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We sliepen pas rond half zes hehe.
TV / [USA] Nashville Er is trouwens een Nashville topic.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is 7 uur slaap voor je vriend, meer dan zat
Jawel want nu wordt er naar het einde toegeleefd en verwacht je iets. Alle shockvalue is weg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die nieuwe Nashville Ama! GA HEM CHECKEN NU! Zeker het einde, ik had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik ditquote:Op donderdag 21 april 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel want nu wordt er naar het einde toegeleefd en verwacht je iets. Alle shockvalue is weg.
Melding bij AIVD gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik dit
Koningshuis gebeld, kom in orde, maar doe verrastquote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt. Ik verwacht wel dat dit een lintje wordt
Snel, maak een vlog.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoef niet eens meer te kijken, alle afleveringen van Nashville gekeken voor niks
Gewoon klaar mee nu
Net gemist.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al gedaan, heb het net weer eraf gehaald
gvdquote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Bedankt dat je me redde van een topickill.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Action ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Gr gr, succes ermeequote:Op donderdag 21 april 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Nou ik zit klaar in pak ik ga hopelijk voor de laatste keer ooit naar school om te verdedigen gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |