Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik ditquote:Op donderdag 21 april 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel want nu wordt er naar het einde toegeleefd en verwacht je iets. Alle shockvalue is weg.
Melding bij AIVD gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat einde IS het ook zéker waard en is bést een shock, zelfs al zeg ik dit
Koningshuis gebeld, kom in orde, maar doe verrastquote:Op donderdag 21 april 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt. Ik verwacht wel dat dit een lintje wordt
Snel, maak een vlog.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoef niet eens meer te kijken, alle afleveringen van Nashville gekeken voor niks
Gewoon klaar mee nu
Net gemist.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al gedaan, heb het net weer eraf gehaald
gvdquote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Bedankt dat je me redde van een topickill.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van dat topic heb ik net zo even een VR bril bij de Action gehaald![]()
Action ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
Gr gr, succes ermeequote:Op donderdag 21 april 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Nou ik zit klaar in pak ik ga hopelijk voor de laatste keer ooit naar school om te verdedigen gr gr.
test even uit dan misschien dat ik er ook wel 1 ga halenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, 3 euro maar, dus als het rommel is care. Ben er wel benieuwd naar.
Gewoon doen man, is maar 3 ekkies.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
test even uit dan misschien dat ik er ook wel 1 ga halen
Je staat al op de watchlist, grgr je aivd-case-manager.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
GZ1000 en ik wilden trouwens nog steeds een brief aan Breivik schrijven, maar hebben geen zin om op een AIVD Watchlist te komen, iemand die het namens ons wil versturen?
gastquote:Op donderdag 21 april 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
GZ1000 en ik wilden trouwens nog steeds een brief aan Breivik schrijven, maar hebben geen zin om op een AIVD Watchlist te komen, iemand die het namens ons wil versturen?
Ze hebben mijn hele pohi hier ook doorgespit ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je staat al op de watchlist, grgr je aivd-case-manager.
Ze bestempelen je eerder als een labiele lone wolfquote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar hun data analyse, kunnen ze goed voor mij voorspellen wat nog leuke series of films zijn die ik moet zien
Maar ik zit nog niet op een schietvereniging dus het valt wel mee tochquote:Op donderdag 21 april 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze bestempelen je eerder als een labiele lone wolf
Dat mogen we je niet vertellen, spoiler alert enzo.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar hun data analyse, kunnen ze goed voor mij voorspellen wat nog leuke series of films zijn die ik moet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |