Dat is wel minder jaquote:Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Melakka ben ik zo onwijs bezopen geweest.![]()
Voor het eerst in jaren dat ik mij ruim 6 uur van mijn leven niet herinner of weet hoe ik 'thuis' ben gekomen
Maar een behoorlijk toeristische stad. Wel tof en lekker eten maar ook zeer toeristisch. De bussies met Chinezen. Letterlijk
In een communistisch land wordt elke vorm van individueel denken zo ver mogelijk uitgeschakeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Wat een onwijs hinderlijke mensen zijn dat. En hun vorm van vakantie vieren snap ik oprecht niet/
Ik heb daar per ongeluk iemand een hoek gegeven met de elleboog.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja
Ook bij Grand Palace in Bangkok.
Werd je gewoon overlopenEn dan ook nog met 40 graden, kreeg echt neigingen om een paar te hoeken toen
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar per ongeluk iemand een hoek gegeven met de elleboog.
En een Thaise beveiliger smakelijk lachen
Nee die gaven er gewoon een paar met een stok omdat ze foto aan het maken waren.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ook niet van de chineesjes nee
En dan altijd die vlaggetjes. Bitches pls/quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja
Ook bij Grand Palace in Bangkok.
Werd je gewoon overlopenEn dan ook nog met 40 graden, kreeg echt neigingen om een paar te hoeken toen
Beste combinatie ever.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een communistisch land wordt elke vorm van individueel denken zo ver mogelijk uitgeschakeld.
En dan ben je ook nog eens Aziatisch.
Ja joh. En Singaporequote:Op donderdag 21 april 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wist niet dat j ook in Maleisië was flippa
heb maar 1 keer massage gedaanquote:Op donderdag 21 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goede reden om in Thailand te blijven is wel elke dag massage, schijnen matig te zijn in andere landen
hoezoquote:Op donderdag 21 april 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb maar 1 keer massage gedaan
Vond het altijd beetje sketchy
ja wat denk jijquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van die meisjes die je dan binnen willen halen
westers, aantrekkelijk, geld verdienenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van die meisjes die je dan binnen willen halen
veel concurrentie wel danquote:Op donderdag 21 april 2016 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
westers, aantrekkelijk, geld verdienen
appeltje eitje
was ik maar aziatischs
We gaan gewoon nog dat pannenkoekenhuis beginnen Flippiequote:
Ik ga hier een 7/11 beginnenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan gewoon nog dat pannenkoekenhuis beginnen Flippie
quote:
moet je het ook gaan kokenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:10 schreef Flippiee het volgende:
Hoe graag ik een pad thai en een mai thai wil. Word helemaal lijp van het voer hier.
Gewoon voor iedereen die ooit in Azië is geweest of Amerikaquote:
JA heb ik ook al gezegd tegen moeders. Dus ga vrijdag naar de tokoquote:
heb je wel eens bepaalde voorstellen gehad?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel voor veel constanatie gezorgd bij ene massage parlour.
Ik wilde betalen maar had shirt verkeerd om aan gedaan, dus deed shirt uit om weer goed aan te doen.
Opeens 6 giechelende grietjes omdat thai alles nogal snel genant vonden
De 7/11 knapper ipv euroknallerquote:Op donderdag 21 april 2016 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon voor iedereen die ooit in Azië is geweest of Amerika
Ik gooi het op het sentiment.
De 7/11 tosti's dat gaat een knaller worden.
En dan verkoop ik het deuntje van de deur ook gewoon.
[..]
JA heb ik ook al gezegd tegen moeders. Dus ga vrijdag naar de toko
uh ja 1xquote:Op donderdag 21 april 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je wel eens bepaalde voorstellen gehad?
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh ja 1x
maar toen wees ik naar mn vriendin
"girlfriend"
jokes on her.
ik zag laatst in restaurantje hier pad Thai voor 11 euroquote:Op donderdag 21 april 2016 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga hier een 7/11 beginnen
En ene pad thai shop met mai thai
oh man.
Hoe graag ik een pad thai en een mai thai wil. Word helemaal lijp van het voer hier.
Hiero 15 euroquote:Op donderdag 21 april 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zag laatst in restaurantje hier pad Thai voor 11 euro
Massaman is wel ee van de lekkerstequote:Op donderdag 21 april 2016 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Ze hadden ook Panang Curry en de Massaman
Ja!quote:Op donderdag 21 april 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Massaman is wel ee van de lekkerste
Is met aardappel en wortel toch?
Eet ik hier in NL ook weleens
Meestal staat er bij gerechten ook wel achter of het pittig isquote:Op donderdag 21 april 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij het bestellen schrijf ik altijd:
"real thai, not farang thai"
dan snappen ze het wel.
Kan ie het al een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa gaat ook trouwen dit jaar
die gaat nu ook het dansstruggle traject in zoals jij
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij het bestellen schrijf ik altijd:
"real thai, not farang thai"
dan snappen ze het wel.
Wat het zelden is.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal staat er bij gerechten ook wel achter of het pittig is
Allemaal lekkahhquote:Op donderdag 21 april 2016 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja!
Panang was ook zeer goed te doen
Wanneer dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet echt, maar hij heeft nog even
oh jaquote:
moet je speechenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:23 schreef Typisch het volgende:
helemaal dingen voorbereiden en speech schrijven e.d.
Leen de speechschrijver van Geert Wilders.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:23 schreef Typisch het volgende:
helemaal dingen voorbereiden en speech schrijven e.d.
oh nee, ik kan wel schrijvenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leen de speechschrijver van Geert Wilders.
Inderdaad best ongemakkelijk. Tien keer anders dan een zakelijke presentatie gok ikquote:Op donderdag 21 april 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee, ik kan wel schrijven
maar het opdragen is kut
wel nee, zij heeft 2 dochters (waarvan 1 pot dus nog eentje extra) en mijn zusje regelen die shit verderquote:Op donderdag 21 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je ook veel doen/regelen he.
Haha
Heb een invite gekregen om eens langs te komen bij die mensen in Londen na die presentatie. Hunnie betalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad best ongemakkelijk. Tien keer anders dan een zakelijke presentatie gok ik
raar als best manquote:Op donderdag 21 april 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel nee, zij heeft 2 dochters (waarvan 1 pot dus nog eentje extra) en mijn zusje regelen die shit verder
(trouw)dansvloertje murderenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar als best man
je moet ook dansen he met de bridesmaid
Mijn broertje ging bijna weer aan de pep toen ie voor het eerst van de ceremoniemeester hoorde wat ie allemaal moest doenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
(trouw)dansvloertje murderen
neem nog wel even een spoedcursusje met mijn vriendin als de tijd rijp is, maar standaard passjes
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje ging bijna weer aan de pep toen ie voor het eerst van de ceremoniemeester hoorde wat ie allemaal moest doen![]()
![]()
50+ 55-quote:Op donderdag 21 april 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe oud is je vader ongeveer Typ.
Kan ie nog een vrijgezellenfeest overleven denk je.
Dan valt het mee ja, als het voornamelijk feest is.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]Volgens mij is het ook niet zo een heel uitgebreide trouwerij, meer een goed feestje daarna.
Ja mij ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
50+ 55-
Daar maken we hem niet blij mee denk ik.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje ging bijna weer aan de pep toen ie voor het eerst van de ceremoniemeester hoorde wat ie allemaal moest doen![]()
![]()
Hij belde mij daarna op om te vragen of ie in de maling werd genomen.quote:
broertjegodquote:Op donderdag 21 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij belde mij daarna op om te vragen of ie in de maling werd genomen.
Aww, bless him
Ik ben gelukkig al mijn oude "vrienden" kwijt sinds ik nuchter ben.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
nuchter op je bachelor party
dan is er denk ik geen reet aan en eerder heel awkward
Hahahaha awww.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij belde mij daarna op om te vragen of ie in de maling werd genomen.
Aww, bless him
Strippertjequote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al mijn oude "vrienden" kwijt sinds ik nuchter ben.
Dus hopelijk valt het mee.
Je eet augurk en dan klaag je dat je niet in slaap komt?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:33 schreef Typisch het volgende:
ik kan niet slapen gvd gvd
in slaap gevallen omdat we X-men gingen kijken
rip
vrienden van de joden dus, net als danny en serdarquote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al mijn oude "vrienden" kwijt sinds ik nuchter ben.
Dus hopelijk valt het mee.
nee lag om 12 uur al in bedquote:Op donderdag 21 april 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eet augurk en dan klaag je dat je niet in slaap komt?
Ik slaap tegenwoordig nooit voor twaalven.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee lag om 12 uur al in bed
maar kon niet meer slapen
dus nu eet ik augurk en zit ik hier
Pink Ladygodenquote:
Zouje dan serieus weglopen ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die mij kent zal weten dat ik dan weg ga.
Behalve booze natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zou ik vrijwel alles tollereren.
rebelquote:Op donderdag 21 april 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig nooit voor twaalven.
ja stinhoquote:Op donderdag 21 april 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig nooit voor twaalven.
pingpong showquote:Op donderdag 21 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zou ik vrijwel alles tollereren.
Eet je tegenwoordig ook voor 6en soms je diner.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja stinho
ik ben burgerlijk geworden
soms voor 11en al braaf te slapen![]()
zuip bijna niet meer
nee dat komt niet echt voorquote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je tegenwoordig ook voor 6en soms je diner.
Het harde leven. Ik denk dat het in de krant mag als ik ooit rond elven lig te slapen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja stinho
ik ben burgerlijk geworden
soms voor 11en al braaf te slapen![]()
zuip bijna niet meer
Ik vind het een treurig vermaak.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
ik vind strippers ook niet leuk
ook stripclubs niet, krijg daar maar een raar gevoel van
en niet op de goede manier
Dat is ook geod.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat komt niet echt voor
gewoon wanneer een van ons honger heeft
moet niet te snel gaan he
Haha watquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik moet wel lachen dat een zeker user in VBL SC vroeger altijd expres laat ging eten om niet bugerlijk over te komen.
what the fuckquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik moet wel lachen dat een zeker user in VBL SC vroeger altijd expres laat ging eten om niet bugerlijk over te komen.
oh, ik heb er niet echt wat tegen verderquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een treurig vermaak.
Het gaat tegen al mijn principes in als het gaat om de behandeling van de medemens.
En het gaat tegen alles in waar ik in relaties voor sta.
Nee, dan ben ik weg.
kapigodquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Rens of Geo?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik heb er niets optegen dat het bestaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik heb er niet echt wat tegen verder
doet mij gewoon zeer weinig
op vakanties wel paar keer geweest, een aantal maatjes vinden dat wel leuk en fantastisch
snap niet waarom je zou betalen voor iemand met een siliconenreet die even boven je spijkerbroek komt hangen
maar ga dan niet in mijn eentje in een barretje er naast zitten
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
kapi noemde mij laatst een jongere versie van hemzelf
bij alles wat ik doe denkt hij dat ik dat doe om lekker recalcitrant of tegendraads te zijnquote:
Ik ben het verder best vaak met hem eens op veel vlakken.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij alles wat ik doe denkt hij dat ik dat doe om lekker recalcitrant of tegendraads te zijn
blijkbaar was hij dat vroeger zelf wel
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het verder best vaak met hem eens op veel vlakken.
Het enige verschil is dat ik me er niet bijzonder druk over maak en mezelf OPTIMAALvermaak in deze verdorde wereld.
niets mis mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Nooit?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.
Wie weet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Ik kan dat goed scheiden.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind TTIP namelijk daarom ook wel prima.
Nee, denk ook niet dat ik er echt tot kom op moment.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Kijk je dat programma van Morgan Freeman over religie Inso?
Ik ben ook tegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar kan ik echt kwaad van worden, van dingen als TTIP
niet dat zoiets dan verder mijn gedrag of dasgelijkleven beïnvloed
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar kan ik echt kwaad van worden, van dingen als TTIP
niet dat zoiets dan verder mijn gedrag of dasgelijkleven beïnvloed
prima tochquote:Op donderdag 21 april 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.
Ik zit ook ernstig te overwegen om op veel manieren te stoppen met stemmen.
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.
Ik zit ook ernstig te overwegen om op veel manieren te stoppen met stemmen.
Oh, dat interesseert me helemaal niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.
Moet er echt mee stoppen met die gekkigheid
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.
Moet er echt mee stoppen met die gekkigheid
Je verbeterd dingen door jezelf te verbeteren en de situatie van degene waar je invloed over hebt.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima toch
ik schop er graag tegen maar echt iets er aan doen kan ik niet en als ik dat zou kunnen zou het teveel moeite kosten
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,ik kan het niet negeren en denken: Ach laat gaan, kan ik gewoon nietquote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat interesseert me helemaal niet.
En dat bepaal jij wat verkeerd is?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,i
Jeweet niet eenswaar het over gaat maar maakt het uitquote:
discussiëren op facebookquote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,ik kan het niet negeren en denken: Ach laat gaan, kan ik gewoon niet
Het is altijd irrelevantquote:Op donderdag 21 april 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeweet niet eenswaar het over gaat maar maakt het uit
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Typisch het volgende:
dat ze massaal op de PVV stemmen en daardoor die partij groot wordt dan weer wel
Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed isquote:Op donderdag 21 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij wat verkeerd is?
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed is
bedoel meer als voorbeeldjequote:Op donderdag 21 april 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Alsof politiek wat te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.
Of sowieso aan iemand die niet open staat om uberhaubt een andere mening te lezen
Ik houd er face to face enorm van ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiëren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiëren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Praten over sport vind je ook leuker dan over andere zaken heb ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praten over sport vind je ook leuker dan over andere zaken heb ik het idee
same, samequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd er face to face enorm van ja.
Ik wil ook nog wel eens een standpuntje innemen om de discussie wat aan te wakkeren.
Ik relativeer sport helemaal snel dood.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ligt er bij mij aan met wiequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie weet ontmoet je nog een chickiequote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Zit in Utrecht ook een cafe met filosofische avonden, lijtk me opzich wel keer grappig om heen te gaan
stap elke willekeurige coffeeshop inquote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Zit in Utrecht ook een cafe met filosofische avonden, lijtk me opzich wel keer grappig om heen te gaan
Valt bijzonder tegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
stap elke willekeurige coffeeshop in
altijd filosofische avonden
Ik ben een beetje moegestreden qua politiek.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik relativeer sport helemaal snel dood.
Eigenlijk relativeer ik tegenwoordig alles wat van secundair belang is of waar ik geen invloed over zal hebben op korte termijn gelijk dood.
Echt goddelijk
Zo`n antroposofische zweefteefquote:Op donderdag 21 april 2016 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wie weet ontmoet je nog een chickie
Ik ben eigenlijk vooral van mening dat de politiek veel te belangrijk wordt gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moegestreden qua politiek.
je weet maar nooitquote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n antroposofische zweefteef
Genot
Op welke gebieden?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral van mening dat de politiek veel te belangrijk wordt gemaakt.
misschien is dat wel helemaal je dingquote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n antroposofische zweefteef
Genot
Doe geen druggies meerquote:Op donderdag 21 april 2016 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
stap elke willekeurige coffeeshop in
altijd filosofische avonden
Nou nou lekker positief weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je weet maar nooit
misschien vindt zij je ook wel anti genot
dat is natuurlijk ook niet voor nietsquote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral van mening dat de politiek veel te belangrijk wordt gemaakt.
Ik vind die invloed best big, ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De invloed die ze hebben over onze samenleving.
Nauwelijks.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die invloed best big, ja.
Wilders is een gevolg, maar dat begrijpen ze maar niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook niet voor niets
zolang we ouwehoeren op Rutte of Wilders hebben we het niet over de instanties waar de werkelijke macht ligt
Je maakt het weer veel te belangrijk, politiek zijn gewoon poppetjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilders is een gevolg, maar dat begrijpen ze maar niet.
Je moet ook niet zoveel langs de Jaminquote:
iets tekort door de bochtquote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland voert al 60 jaar hetzelfde beleid.
En we hebben christen-democratie, sociaal-demoratie, paarsplus, en rechts-populistisch gehad.
WAT EEN VERSCHIL JONGENS
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel langs de Jamin
quote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel langs de Jamin
Hele kleine accenten.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
iets tekort door de bocht
waar de accenten liggen verschilt toch echt wel of GroenLinks of de PVV aan de macht zou komen bijvoorbeeld
zie post over dat is ook niet voor niksquote:Op donderdag 21 april 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele kleine accenten.
En daar maken we zo'n show over.
Ja, eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie post over dat is ook niet voor niks
Dan veranderd er toch ook niks?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen hun tijd gewoon besteedde aan zelfontwikkeling in plaats van politiek.
En dat is de enige manier om iets te veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan veranderd er toch ook niks?
Alleen voor mensen persoonlijk dan
natuurlijk verandert er dan wel watquote:Op donderdag 21 april 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan veranderd er toch ook niks?
Alleen voor mensen persoonlijk dan
Zonder enige bemoeienis met politiek?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk verandert er dan wel wat
De enige manier om de samenleving te helpen is door jezelf te helpen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder enige bemoeienis met politiek?
Hoe dan?
en SOROS is de puppetmasterquote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te belangrijk, politiek zijn gewoon poppetjes.
Ja, maar ook al zou iedereen beter af zijn heb je nogsteeds met politiek en aspecten van hogeraf te maken waar je zonder je stem te laten gelden al helemaal geen invloed op hebtquote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen de situatie voor zichzelf beter maakte, dan is iedereen beter af.
Wat heb jij dan op moment last van de politiek.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ook al zou iedereen beter af zijn heb je nogsteeds met politiek en aspecten van hogeraf te maken waar je zonder je stem te laten gelden al helemaal geen invloed op hebt
Dat klinkt zo lekker vaag.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige manier om de samenleving te helpen is door jezelf te helpen.
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op moment last van de politiek.
Fuck hun.
100% mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:07 schreef Typisch het volgende:
als je zoals inso zegt je niet meer druk maakt over die dingen en in plaats van nieuwtjes lezen of discussieert over politiek je gaat verdiepen in voeding, karate, poppenkast, programmeren, schrijven, schilderen, bloemschikken of iets anders waar je zelf wat aan kunt hebben verandert er een heleboel
of jezelf verdiepen in politiek en er daadwerkelijk wat mee doen
Ik vind het politieke landschap dan ook niet zo relevant.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Je kan jezelf veranderen maar toch niet het politieke landschap van een land als niemand zich meer zou bemoeien met politiek?
dan begrijp je niet wat ie zegtquote:Op donderdag 21 april 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet.
Ik bedoel dat jij zegt dat er dan veel kan veranderen.
Je kan jezelf veranderen maar toch niet het politieke landschap van een land als niemand zich meer zou bemoeien met politiek?
Ik interpreteerde zijn manier van veranderen anders jaquote:
Ja daar ben ik het wel mee eens, tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat mij meer om als ieder individu zichzelf beter zou gaan ontwikkelen zou de hele samenleving daar wat aan hebben.
slaaplekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
tijd om mijn bed weer op te zoeken
slaap zacht fokkertjes
En ik moet wel zeggen sinds ik dingen meer ben gaan relativeren dat ik daar wel meer aan toe kom.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens, tuurlijk
dagdagquote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
tijd om mijn bed weer op te zoeken
slaap zacht fokkertjes
quote:
Op wat voor manier?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik moet wel zeggen sinds ik dingen meer ben gaan relativeren dat ik daar wel meer aan toe kom.
Je pc afsluitenquote:Op donderdag 21 april 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
tips om in slaap te komen als je spanning hebt??
je spanning op schrijvenquote:Op donderdag 21 april 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
tips om in slaap te komen als je spanning hebt??
Beter voor gemoedstoestand in plaats van me enorm druk maken over zogenaamd belangrijke politieke kwesties.quote:
lig in bed op mobielquote:
Oke, dat ga ik even doenquote:Op donderdag 21 april 2016 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je spanning op schrijven
als in op papier.
Ga een boek lezen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
lig in bed op mobiel
heb mobiel al meerdere keren weggelegd maar kom maar niet in slaap
Dat snap ik ja. Je hele modus staat op mobiel/fok/internet ook al leg je hem weg.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
lig in bed op mobiel
heb mobiel al meerdere keren weggelegd maar kom maar niet in slaap
Lekker bezig insoquote:Op donderdag 21 april 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik door die mindswitch wel nauwelijks nog geinteresseerd in een carriere krijgen in mijn vakgebied waar ik voor studeer. top lol.
quote:Op donderdag 21 april 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik door die mindswitch wel nauwelijks nog geinteresseerd in een carriere krijgen in mijn vakgebied waar ik voor studeer. top lol.
Nee, heb wel wat ideetjes voor volgend jaar verder.quote:
Ja wel ergquote:
3 boeken liggen en anders herlees ik er 1. Ken mij het bommen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
heb 2 boeken op kastje naast bed liggen +audioboek
Wat voor boeken?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3 boeken liggen en anders herlees ik er 1. Ken mij het bommen.
Ik heb Stoner + vervolg nog liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor boeken?
Even je smaak checken
Stoner schijnt wel goed te zijn ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Stoner + vervolg nog liggen.
Een chicklit, ben een chick dohhh
En de andere gaat over een Perzische vrouw maar ben titel even vergeten
Keer of 20?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Hoevaak hebben jullie een crematje/begrafenis bijgewoond?
2xquote:Op donderdag 21 april 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Nee joh Butchers Crossing.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoner schijnt wel goed te zijn ja.
Augustus ofzo heet vervolg toch?
Vaker dan me lief is.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Je moet 1q84 lezen. Topshowquote:Op donderdag 21 april 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh Butchers Crossing.
Stoner is behoorlijk goed.
[..]
Vaker dan me lief is.
Waar gaat ie over?quote:
2 begrafenissen. Overigens ook 2 kerkelijke diensten meegemaakt. Of eigenlijk 3 maar mijn eerste herinner ik me weinig van om eerlijk te zijn.quote:
Ik echt superveel begravenissen van oudooms/tantes overgrootvaders/moeders waar je dan verplicht bij moest zijn met de HELE familie.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:20 schreef Flippiee het volgende:
2 begrafenissen. Overigens ook 2 kerkelijke diensten meegemaakt. Of eigenlijk 3 maar mijn eerste herinner ik me weinig van om eerlijk te zijn.
Poehquote:Op donderdag 21 april 2016 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar gaat ie over?
[..]
2 begrafenissen. Overigens ook 2 kerkelijke diensten meegemaakt. Of eigenlijk 3 maar mijn eerste herinner ik me weinig van om eerlijk te zijn.
Net reunies, begrafenissen/quote:Op donderdag 21 april 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik echt superveel begravenissen van oudooms/tantes overgrootvaders/moeders waar je dan verplicht bij moest zijn met de HELE familie.
kan mij flinke pil nou schelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poeh
1Q84' is het verhaal van Aomame en Tengo. Aomame is fitnessinstructrice en moordenares. Tengo is wiskundeonderwijzer en doet aan valsheid in geschrifte. Op het eerste gezicht hebben zij niets met elkaar te maken, maar gaandeweg wordt duidelijk dat hun paden elkaar heel vroeger ooit gekruist moeten hebben, en het zit er even duidelijk in dat dit weer gaat gebeuren. Maar hoe? Aomame raakt verzeild in een parallelle wereld, die ze '1Q84' noemt.
Het zijn 3 boeken in 1. Gewoon trilogie. Wel flinke pil hoor, maar echt super verhaal
Japanse literatuur. Murakamigod
Wtfquote:Op donderdag 21 april 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg ooit een week vrij van school voor de beravenis van mijn overgrootvader aan de grens met Belarus.
Kwamen we daar aan, beste man is springlevend.
OvergrootvaderGOD.
Ja de dokters hadden gezegd dat ie echt binnen een paar uur dood gaan.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja de dokters hadden gezegd dat ie echt binnen een paar uur dood gaan.
Heel de familie wordt ingevlogen.ingereden uit 6 landen.
Toen hoorde ie dat al zn kleinkinderen en achterkleinkinderen kwamen.
Hij liep gewoon weer.
Lezen danquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja de dokters hadden gezegd dat ie echt binnen een paar uur dood gaan.
Heel de familie wordt ingevlogen.ingereden uit 6 landen.
Toen hoorde ie dat al zn kleinkinderen en achterkleinkinderen kwamen.
Hij liep gewoon weer.
En terecht.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En toen ging ie echt dood en kwamen mensen pas toen het echt 100% zeker was.
Kan wel ja zeggen maar vergeet het tochquote:
Ja echt een god.quote:
Mensen kunnen bijzonder rare dingen doen als ze opeens willen blijven leven.quote:
Het is wel echt een boek wat je niet los laat dus als je zegt dat je je een hele dag kan vermaken met een boek wel ideaalquote:Op donderdag 21 april 2016 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Bijzonder wel/
[..]
En terecht.
[..]
Kan wel ja zeggen maar vergeet het toch
quote:Op donderdag 21 april 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / VR ( virtual reallity) pornomet een kartonnen doos
WTFFFFF
Zijn wel mooie verhalen ookquote:Op donderdag 21 april 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen kunnen bijzonder rare dingen doen als ze opeens willen blijven leven.
Dat zag ik wel bij mn peettante.
Die bedacht om het half jaar wat om voor te blijven leven en haalde dat steevast, ondanks dat ze al 10 jaar terminaal was.
Dat was ook al een godin.
Ik beloof niksquote:Op donderdag 21 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel echt een boek wat je niet los laat dus als je zegt dat je je een hele dag kan vermaken met een boek wel ideaal
Ook dat kan jij dan doodrelativeren nuquote:
Wikipediaquote:Op donderdag 21 april 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
20 jaar internet en nog steeds zo weinig zinvols mee gedaan.
maar wat is zinvolquote:Op donderdag 21 april 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
20 jaar internet en nog steeds zo weinig zinvols mee gedaan.
Nou het feit hoe weinig mensen (mijzelf incluis) met de ongelofelijk bak kennis doen en de interesse hebben om er iets mee te doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar wat is zinvol
en hoe weet je dst dat niet al gebeurt?
Dan hadden mensen het ook niet gedaan als er ook vermaak op internet was geweestquote:Op donderdag 21 april 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hele university courses op internet.
Tientallen talen zijn al vrij compleet te leren op internet.
Moet je voorstellen als je dat 60 jaar geleden aan mensen had verteld.
Daarom zijn wij ook zo'n infantiel ras ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hadden mensen het ook niet gedaan als er ook vermaak op internet was geweest
Niet iedereen heeft de behoefte om zoveel kennis op te doen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook zo'n infantiel ras ja.
Tsjaquote:Op donderdag 21 april 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hele university courses op internet.
Tientallen talen zijn al vrij compleet te leren op internet.
Moet je voorstellen als je dat 60 jaar geleden aan mensen had verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 21 april 2016 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Lezen jullie wel eens tijdschriften?Quest is vooral duur. Maar staan af en toe wel interessante dossiers in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
http://www.columbusmagazine.nl/ Ook een tof bladquote:Op donderdag 21 april 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quest is vooral duur. Maar staan af en toe wel interessante dossiers in.
Oke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |