Eet je tegenwoordig ook voor 6en soms je diner.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja stinho
ik ben burgerlijk geworden
soms voor 11en al braaf te slapen![]()
zuip bijna niet meer
nee dat komt niet echt voorquote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je tegenwoordig ook voor 6en soms je diner.
Het harde leven. Ik denk dat het in de krant mag als ik ooit rond elven lig te slapen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja stinho
ik ben burgerlijk geworden
soms voor 11en al braaf te slapen![]()
zuip bijna niet meer
Ik vind het een treurig vermaak.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
ik vind strippers ook niet leuk
ook stripclubs niet, krijg daar maar een raar gevoel van
en niet op de goede manier
Dat is ook geod.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat komt niet echt voor
gewoon wanneer een van ons honger heeft
moet niet te snel gaan he
Haha watquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik moet wel lachen dat een zeker user in VBL SC vroeger altijd expres laat ging eten om niet bugerlijk over te komen.
what the fuckquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik moet wel lachen dat een zeker user in VBL SC vroeger altijd expres laat ging eten om niet bugerlijk over te komen.
oh, ik heb er niet echt wat tegen verderquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een treurig vermaak.
Het gaat tegen al mijn principes in als het gaat om de behandeling van de medemens.
En het gaat tegen alles in waar ik in relaties voor sta.
Nee, dan ben ik weg.
kapigodquote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Rens of Geo?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook geod.
Ik heb er niets optegen dat het bestaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik heb er niet echt wat tegen verder
doet mij gewoon zeer weinig
op vakanties wel paar keer geweest, een aantal maatjes vinden dat wel leuk en fantastisch
snap niet waarom je zou betalen voor iemand met een siliconenreet die even boven je spijkerbroek komt hangen
maar ga dan niet in mijn eentje in een barretje er naast zitten
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
kapi noemde mij laatst een jongere versie van hemzelf
bij alles wat ik doe denkt hij dat ik dat doe om lekker recalcitrant of tegendraads te zijnquote:
Ik ben het verder best vaak met hem eens op veel vlakken.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij alles wat ik doe denkt hij dat ik dat doe om lekker recalcitrant of tegendraads te zijn
blijkbaar was hij dat vroeger zelf wel
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het verder best vaak met hem eens op veel vlakken.
Het enige verschil is dat ik me er niet bijzonder druk over maak en mezelf OPTIMAALvermaak in deze verdorde wereld.
niets mis mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Nooit?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.
Wie weet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |