Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het verder best vaak met hem eens op veel vlakken.
Het enige verschil is dat ik me er niet bijzonder druk over maak en mezelf OPTIMAALvermaak in deze verdorde wereld.
niets mis mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Nooit?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.
Wie weet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat zo is krijg je ook nog je boeddhistische fase typ.
Ik kan dat goed scheiden.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat dagen dat ik mij het erg veel aantrek en andere momenten niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind TTIP namelijk daarom ook wel prima.
Nee, denk ook niet dat ik er echt tot kom op moment.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Kijk je dat programma van Morgan Freeman over religie Inso?
Ik ben ook tegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar kan ik echt kwaad van worden, van dingen als TTIP
niet dat zoiets dan verder mijn gedrag of dasgelijkleven beļnvloed
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar kan ik echt kwaad van worden, van dingen als TTIP
niet dat zoiets dan verder mijn gedrag of dasgelijkleven beļnvloed
prima tochquote:Op donderdag 21 april 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.
Ik zit ook ernstig te overwegen om op veel manieren te stoppen met stemmen.
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het wereldse toch prima relativeren.
Ik zit ook ernstig te overwegen om op veel manieren te stoppen met stemmen.
Oh, dat interesseert me helemaal niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.
Moet er echt mee stoppen met die gekkigheid
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik me maar drukmaken om die paupers op FB.
Moet er echt mee stoppen met die gekkigheid
Je verbeterd dingen door jezelf te verbeteren en de situatie van degene waar je invloed over hebt.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima toch
ik schop er graag tegen maar echt iets er aan doen kan ik niet en als ik dat zou kunnen zou het teveel moeite kosten
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,ik kan het niet negeren en denken: Ach laat gaan, kan ik gewoon nietquote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat interesseert me helemaal niet.
En dat bepaal jij wat verkeerd is?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,i
Jeweet niet eenswaar het over gaat maar maakt het uitquote:
discussiėren op facebookquote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan gewoon zo`n urge om die mensen duidelijk te maken dat wat ze zeggen of denken verkeerd is,ik kan het niet negeren en denken: Ach laat gaan, kan ik gewoon niet
Het is altijd irrelevantquote:Op donderdag 21 april 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeweet niet eenswaar het over gaat maar maakt het uit
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:50 schreef Typisch het volgende:
dat ze massaal op de PVV stemmen en daardoor die partij groot wordt dan weer wel
Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed isquote:Op donderdag 21 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij wat verkeerd is?
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed is
bedoel meer als voorbeeldjequote:Op donderdag 21 april 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Alsof politiek wat te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.
Of sowieso aan iemand die niet open staat om uberhaubt een andere mening te lezen
Ik houd er face to face enorm van ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiėren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiėren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Praten over sport vind je ook leuker dan over andere zaken heb ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |