Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed isquote:Op donderdag 21 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij wat verkeerd is?
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noubepalen is een groot woord, maar je denkt toch altijd dat wat jij denkt goed is
bedoel meer als voorbeeldjequote:Op donderdag 21 april 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Alsof politiek wat te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb toch bijzonder weinig behoefte dat aan iemand op te leggen op een medium als facebook.
Of sowieso aan iemand die niet open staat om uberhaubt een andere mening te lezen
Ik houd er face to face enorm van ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiėren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:55 schreef Typisch het volgende:
al is discussiėren wel gewoon leuk, maar dan wel face to face
debatteren
Praten over sport vind je ook leuker dan over andere zaken heb ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debatteren over sport vind ik leuker dan over andere zaken, denk ik.
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praten over sport vind je ook leuker dan over andere zaken heb ik het idee
same, samequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd er face to face enorm van ja.
Ik wil ook nog wel eens een standpuntje innemen om de discussie wat aan te wakkeren.
Ik relativeer sport helemaal snel dood.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ligt er bij mij aan met wiequote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie weet ontmoet je nog een chickiequote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Zit in Utrecht ook een cafe met filosofische avonden, lijtk me opzich wel keer grappig om heen te gaan
stap elke willekeurige coffeeshop inquote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Zit in Utrecht ook een cafe met filosofische avonden, lijtk me opzich wel keer grappig om heen te gaan
Valt bijzonder tegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
stap elke willekeurige coffeeshop in
altijd filosofische avonden
Ik ben een beetje moegestreden qua politiek.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik relativeer sport helemaal snel dood.
Eigenlijk relativeer ik tegenwoordig alles wat van secundair belang is of waar ik geen invloed over zal hebben op korte termijn gelijk dood.
Echt goddelijk
Zo`n antroposofische zweefteefquote:Op donderdag 21 april 2016 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wie weet ontmoet je nog een chickie
Ik ben eigenlijk vooral van mening dat de politiek veel te belangrijk wordt gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moegestreden qua politiek.
je weet maar nooitquote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n antroposofische zweefteef
Genot
Op welke gebieden?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral van mening dat de politiek veel te belangrijk wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |