Zonder enige bemoeienis met politiek?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk verandert er dan wel wat
De enige manier om de samenleving te helpen is door jezelf te helpen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder enige bemoeienis met politiek?
Hoe dan?
en SOROS is de puppetmasterquote:Op donderdag 21 april 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te belangrijk, politiek zijn gewoon poppetjes.
Ja, maar ook al zou iedereen beter af zijn heb je nogsteeds met politiek en aspecten van hogeraf te maken waar je zonder je stem te laten gelden al helemaal geen invloed op hebtquote:Op donderdag 21 april 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen de situatie voor zichzelf beter maakte, dan is iedereen beter af.
Wat heb jij dan op moment last van de politiek.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ook al zou iedereen beter af zijn heb je nogsteeds met politiek en aspecten van hogeraf te maken waar je zonder je stem te laten gelden al helemaal geen invloed op hebt
Dat klinkt zo lekker vaag.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige manier om de samenleving te helpen is door jezelf te helpen.
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op moment last van de politiek.
Fuck hun.
100% mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:07 schreef Typisch het volgende:
als je zoals inso zegt je niet meer druk maakt over die dingen en in plaats van nieuwtjes lezen of discussieert over politiek je gaat verdiepen in voeding, karate, poppenkast, programmeren, schrijven, schilderen, bloemschikken of iets anders waar je zelf wat aan kunt hebben verandert er een heleboel
of jezelf verdiepen in politiek en er daadwerkelijk wat mee doen
Ik vind het politieke landschap dan ook niet zo relevant.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Je kan jezelf veranderen maar toch niet het politieke landschap van een land als niemand zich meer zou bemoeien met politiek?
dan begrijp je niet wat ie zegtquote:Op donderdag 21 april 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet.
Ik bedoel dat jij zegt dat er dan veel kan veranderen.
Je kan jezelf veranderen maar toch niet het politieke landschap van een land als niemand zich meer zou bemoeien met politiek?
Ik interpreteerde zijn manier van veranderen anders jaquote:
Ja daar ben ik het wel mee eens, tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat mij meer om als ieder individu zichzelf beter zou gaan ontwikkelen zou de hele samenleving daar wat aan hebben.
slaaplekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
tijd om mijn bed weer op te zoeken
slaap zacht fokkertjes
En ik moet wel zeggen sinds ik dingen meer ben gaan relativeren dat ik daar wel meer aan toe kom.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens, tuurlijk
dagdagquote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Typisch het volgende:
tijd om mijn bed weer op te zoeken
slaap zacht fokkertjes
quote:
Op wat voor manier?quote:Op donderdag 21 april 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik moet wel zeggen sinds ik dingen meer ben gaan relativeren dat ik daar wel meer aan toe kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |