2MG, mietjequote:Op woensdag 20 april 2016 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
14 x 2mg, maar die hou ik voor mijzelf.
De eerste foto die ik zag was meteen Coca Cola... daar wordt je niet dunner van hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Blijf een maand. En ben niet een kilo lichter. Heb vhet weer aangegeten :p
Junk.quote:
Dat bepaal ik in overleg met mijn psychiater en het is indien nodig.. In combinatie met de clonazepam klapt het toch wel en eigenlijk was het plan om juist te gaan minderen met benzo's, maar ik zit even in een kutperiode en ipv terugvallen in zuipen of weer eens 12 uurtjes in de opvang te gaan zitten is dit gewoon een prima oplossing.quote:
Ik heb net een blikje mini cola op.quote:
Te mooi weer, ik stap zo weer op de racefiets.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jeetje, dat wordt weer 10 uur op de Tacx.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Te mooi weer, ik stap zo weer op de racefiets.
Ok.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denke dat er im Thailand veel mensen niet zonder hun coke kunnen
Ook van leven op water. En dat is veel goedkoper.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van cocaïne krijg je ook een Rasmussenfiguur
Echt heh.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor de topickill weer jongen...
Het is daar 5 uur later, die ligt allang te slapen.quote:
Denk jij, ondertussen liggen er mooi 5 ladyboys op haar, terwijl ze gewoon op facebook zit.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar 5 uur later, die ligt allang te slapen.
Ze was net nog op FB jonguh.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar 5 uur later, die ligt allang te slapen.
Zit je te stalken?quote:
Dat zeg ik ja, dat zie je toch.quote:
Beter met jou er in.quote:
Ok.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon als ik met mijn broeders aan het bemoeien ben joh.
Dit slaat dan weer helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 april 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, Mr. Blue .. past bij je kleurtje, kan je ook in de Blueman group.. Dat is net zo kut.
Precies!quote:Op woensdag 20 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit slaat dan weer helemaal nergens op
Was dat geen omgebouwde?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit Bad Boys 2 te kijken en daar zit een Ferrari Maranello 550 in,maar het geluid is van een F355 en dat is dus echte aids. Zo fucking lame. Dat doe je niet bij Ferrari's.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Superhelden doen dat soort dingen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
Zouden jullie Jessica Villerieus doen?
quote:
En misschien heeft ze nog pro-anatips voor jequote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Er moet gewoon een piemel in.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.quote:
Meerdere malen achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Fokker zou haar niet doen..
Ik wel en het AOT ook.
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.
Ik geil al jaren op haar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?
ik kon is niet de verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon haar nog niet, maar ik kan niet ontkennen dat ik het een aangename dame vind.
Ja. Ik meen mij te herinneren dat het een omgebouwde was, juist daarom.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, maar het geluid klopt niet en dat is echt kut. Elke Ferrari fan merkt dat meteen.
Zo hey, boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Ik meen mij te herinneren dat het een omgebouwde was, juist daarom.
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids patenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Dat is gewoon IJmuidens, stelletje kuttekoppen.
Heb je weer lekker gegeten vandaag?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids paten
Wollah lik me reet.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids paten
Opgenomen van de radio op cassette toen ik 8 was, met mijn radiotje. Vond het toen een topnummer.quote:
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn jullie ook nare mensen allemaal.
Is het ookquote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opgenomen van de radio op cassette toen ik 8 was, met mijn radiotje. Vond het toen een topnummer.
In het echt ben ik heel aardig.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wij kunnen er niks aan doen dat de pastoor vroeger niet van je piemeltje af kon blijvenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef YokiKater het volgende:
Maar jullie gaan helemaal voorbij aan de essentie...
De stelling was; Zouden jullie Jessica doen of niet?
even lezen hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je in FOK nog de goede je moedergrap van me gelezen?
Ja, je hebt even een emotioneel incontinent momentje.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Zien jullie al een overkoepelend thema jongens
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Zien jullie al een overkoepelend thema jongens
Daarna lekker naar de Mcdonalds?quote:
weet nooit zo goed of ik je nou serieus moet nemen als je dit soort dingen zegtquote:
Is het raar dat ik het album van Justin Bieber op mijn mp3 speler heb staan?quote:
Zeer serieusquote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet nooit zo goed of ik je nou serieus moet nemen als je dit soort dingen zegt
maar denk dat haar moeder vast wel geruild had willen hebben.
zal je wel ff dmenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis wat kennelijk, maar sterkte knul!
Nee, mijn vriendin vindt dit ook leuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het album van Justin Bieber op mijn mp3 speler heb staan?
Ok gelukkig maar. Ik haal altijd veel inspiratie uit de tekst van dit nummer.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin vindt dit ook leuk.
Post dan nog eens wat feel good motivators voor mequote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind best dat ik goede smaak heb in muziek.
Dat heb ik altijd met dezequote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar. Ik haal altijd veel inspiratie uit de tekst van dit nummer.
Bedankt, Mani.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar. Ik haal altijd veel inspiratie uit de tekst van dit nummer.
Vooral het einde.
See, growing up I always felt like I had to be the best at everything
'Cause I, I just didn't think I was good enough
And maybe if I was good at something, that I'd get recognition from that
But I quickly found out that I wasn't going to get the recognition that I wanted or that I needed
Because, because people aren't perfect
And by not being perfect you—you sometimes can disappoint people
And with God, it's like He's perfect and He never disappoints
So I just get my recognition from Him
And give Him recognition
Je vriendin vindt mij ook leuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin vindt dit ook leuk.
Je eigen grootje houdt niet eens van je, dus maak jij je maar geen illusiesquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vriendin vindt mij ook leuk.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post dan nog eens wat feel good motivators voor me
Beter dan pre diarree.quote:
Nou dan heb je mij nog niet gezien als ik naast de Singel staquote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
"The world will never see another crazy motherfucker like you!"
Dit keur ik af. 6jequote:
Ik vind dat het leven me vandaag weer teleurgesteld heeftquote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat iedereen goed bezig is vandaag.
Die UI geeft je slechte karma.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat het leven me vandaag weer teleurgesteld heeft
Rare naam voor een vrouw, Yoki.quote:
Sudo replace userquote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet een FAQ schrijven over computerproblemen.
Iemand (Yoki) nog suggesties. Ik heb er al 13 uit de grond gestampt en ik kom niet veel verder
please.quote:
quote:
Mooi.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik heb lekker harry potter gekeken vanavond. Ook weer mooi kut dus
Ook interessant.. zet WPS uit. Trust me.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Met het password policy hier kom ik Kutcomputer21 tegenNou dat is sterk
WPS? alsin wifi?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook interessant.. zet WPS uit. Trust me.
Vuige hacker.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, kraak ik binnen 15 uur. WPS is niet veilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen is het hier weer CUL of R&P.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie anders even lekker optyfen naar DIG ofzo
Nou enquote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen is het hier weer CUL of R&P.
Tyf zelf op.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen jullie anders even lekker optyfen naar DIG ofzo
Nee, da's Thailandquote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zitten toch allemaal pedo's?
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Best wel veel ja, via TOR kunnen we ze al pakken, maar dat weten ze zelf ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of OUD, als fylax weer komt posten.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen is het hier weer CUL of R&P.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeldje mbt WPS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:44 schreef d4v1d het volgende:
Ban yoki wegens het faciliteren van illegale activiteiten
Hoe kan ze nou vrolijk doen als ze jou en mij zietquote:Op donderdag 21 april 2016 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe even vrolijk joh, je bent op vakantie.
Spreek voor jezelf knul.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kan ze nou vrolijk doen als ze jou en mij ziet
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:27 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Geer(...)eren/artikel/105524/
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Specularium het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
Funny 'cause it's sad.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor mijn moeder helemaal vanaf hier op zolder lachen om Geer en Goor.
Bedankt dat je hem even getest hebt, ik wilde hem ook proberen. Wat viel er precies tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
Heb net de McWRAP Pulled Pork gehad, wat een naar ding zeg. Viel me echt vies tegen.
Dat hele ding smaakt muf, en dat is ook de enige smaak wat er aan zit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem even getest hebt, ik wilde hem ook proberen. Wat viel er precies tegen?
Zag het vandaag ja, timmm zou haar doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
Ik zit hier Everybody loves Raymond te kijken, en ik realiseer me net dat Doris Roberts (Ray's moeder in de serie) deze week ook is overleden en dat niemand het hier blijkbaar in de gaten heeft gehad, terwijl er toch regelmatig RIP topics voorbijkomen. Dus bij deze...RIP Doris, mijn favoriete sneaky grannie.
Dude...das een beetje vies.quote:
Nou ja, de kans is groter dat ik over 60 jaar dood ben dan jij, dus wie is hier dan de necrofielquote:
Jij valt toch op MILFs?quote:
Dan ben je een dooie necrofiel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is groter dat ik over 60 jaar dood ben dan jij, dus wie is hier dan de necrofiel
Ja, wil je handelen?quote:
Het tweede pak bedoel je hopelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik had dat 2de stuk Cote d'Or chocolade niet moeten eten. Shit.
Nee ik had 1 zo'n reep afgebroken en die eet ik dan samen met 4 digestive biscuits, en dan bij elke digestive 1 hapje chocola er bij. Dat is echt een lekker mengsel. Maar ik dacht, het is vrijdag, ik neem nog een 2de reep mee. En toen die eerste reep en digestives op waren kreeg ik een YOLO momentje, en ik heb ik gewoon die 2de ook gelijk in 1 keer in mijn mond gestopt.quote:
Was die ene speciale collega er niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Dit was het leukste personeelsfeest wat ik ooit heb meegemaakt.
Ben er toch wel snel een half uur geweest.
Nee nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat niemand van je houdt?
Jawel, daarom was het ook mooi geweest, zeker toen de travestieten leuk kwamen doen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was die ene speciale collega er niet?
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik had dat 2de stuk Cote d'Or chocolade niet moeten eten. Shit.
Die liggen er morgen niet meer hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.
Vindt Waaghals dat wel goed?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag mijn gaatje laten vullen. Deed wel even pijn maar daarna ging het wel, al is het nu nog gevoelig. Vooral bij het zitten.
Dit ga ik monitoren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die liggen er morgen niet meer hoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijn
Bedankt, Fokker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest voor de verandering een keer om je lachen...
Je doet dus wel je best er zo snel mogelijk een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijn
zeker wetenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet dus wel je best er zo snel mogelijk een eind aan te maken.
Omdat dat niet mag van Prince.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom staat Kiss van Prince niet gewoon op YouTube?
http://www.volkskrant.nl/(...)met-prince~a4287620/quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom staat Kiss van Prince niet gewoon op YouTube?
word*quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel eens dood, maar dan wordt je wakker, en probeer je het toch weer, en dan gaat het allemaal wel, en doe je gewoon de volgende dag hetzelfde!
Dit heb ik een beetje gemist allemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)met-prince~a4287620/
Echte fans kopen LP's. Gaan niet op youtube snuffelen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit heb ik een beetje gemist allemaal.![]()
![]()
Leuk voor de fans wel.
Zorg je er dan wel voor dat je morgen niet van je wielerfiets afflikkert? Je bent immers nog te jongen om te sterven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gewoon door met zuipen todat het niet meer saai is.
Het wordt kutweer dit weekend, ik ga helemaal niet fietsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg je er dan wel voor dat je morgen niet van je wielerfiets afflikkert? Je bent immers nog te jongen om te sterven.
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt kutweer dit weekend, ik ga helemaal niet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |