Was dat geen omgebouwde?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit Bad Boys 2 te kijken en daar zit een Ferrari Maranello 550 in,maar het geluid is van een F355 en dat is dus echte aids. Zo fucking lame. Dat doe je niet bij Ferrari's.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Superhelden doen dat soort dingen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
Zouden jullie Jessica Villerieus doen?
quote:
En misschien heeft ze nog pro-anatips voor jequote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Er moet gewoon een piemel in.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.quote:
Meerdere malen achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Fokker zou haar niet doen..
Ik wel en het AOT ook.
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.
Ik geil al jaren op haar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?
ik kon is niet de verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon haar nog niet, maar ik kan niet ontkennen dat ik het een aangename dame vind.
Ja. Ik meen mij te herinneren dat het een omgebouwde was, juist daarom.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, maar het geluid klopt niet en dat is echt kut. Elke Ferrari fan merkt dat meteen.
Zo hey, boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Ik meen mij te herinneren dat het een omgebouwde was, juist daarom.
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids patenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Dat is gewoon IJmuidens, stelletje kuttekoppen.
Heb je weer lekker gegeten vandaag?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids paten
Wollah lik me reet.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op, je praat hier maar gewoon Nederlands. Anders konker je maar op naar Stad en Streek, ga je daar met je medemongolen IJmuids paten
Opgenomen van de radio op cassette toen ik 8 was, met mijn radiotje. Vond het toen een topnummer.quote:
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn jullie ook nare mensen allemaal.
Is het ookquote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opgenomen van de radio op cassette toen ik 8 was, met mijn radiotje. Vond het toen een topnummer.
In het echt ben ik heel aardig.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wij kunnen er niks aan doen dat de pastoor vroeger niet van je piemeltje af kon blijvenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef YokiKater het volgende:
Maar jullie gaan helemaal voorbij aan de essentie...
De stelling was; Zouden jullie Jessica doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |