Was dat geen omgebouwde?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit Bad Boys 2 te kijken en daar zit een Ferrari Maranello 550 in,maar het geluid is van een F355 en dat is dus echte aids. Zo fucking lame. Dat doe je niet bij Ferrari's.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Superhelden doen dat soort dingen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
Zouden jullie Jessica Villerieus doen?
quote:
En misschien heeft ze nog pro-anatips voor jequote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Er moet gewoon een piemel in.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft anorexia gehad, dus ze is lekker kwetsbaar.
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.quote:
Meerdere malen achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Fokker zou haar niet doen..
Ik wel en het AOT ook.
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Javier Guzman heeft hem er al ingehangen. Veel plezier.
Ik geil al jaren op haar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt al uitgebreid onderzoek gedaan? Doxxing, alles? Je vond haar stiekem leuk maar nu niet meer?
ik kon is niet de verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon haar nog niet, maar ik kan niet ontkennen dat ik het een aangename dame vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |