Dan ben je een dooie necrofiel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is groter dat ik over 60 jaar dood ben dan jij, dus wie is hier dan de necrofiel
Ja, wil je handelen?quote:
Het tweede pak bedoel je hopelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik had dat 2de stuk Cote d'Or chocolade niet moeten eten. Shit.
Nee ik had 1 zo'n reep afgebroken en die eet ik dan samen met 4 digestive biscuits, en dan bij elke digestive 1 hapje chocola er bij. Dat is echt een lekker mengsel. Maar ik dacht, het is vrijdag, ik neem nog een 2de reep mee. En toen die eerste reep en digestives op waren kreeg ik een YOLO momentje, en ik heb ik gewoon die 2de ook gelijk in 1 keer in mijn mond gestopt.quote:
Was die ene speciale collega er niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Dit was het leukste personeelsfeest wat ik ooit heb meegemaakt.
Ben er toch wel snel een half uur geweest.
Nee nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie wel eens het gevoel dat niemand van je houdt?
Jawel, daarom was het ook mooi geweest, zeker toen de travestieten leuk kwamen doen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was die ene speciale collega er niet?
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik had dat 2de stuk Cote d'Or chocolade niet moeten eten. Shit.
Die liggen er morgen niet meer hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft opeens 6 van die Bon Bon Bloc Praline pakken in de kast gepleurd hier.
Vindt Waaghals dat wel goed?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag mijn gaatje laten vullen. Deed wel even pijn maar daarna ging het wel, al is het nu nog gevoelig. Vooral bij het zitten.
Dit ga ik monitoren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die liggen er morgen niet meer hoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijn
Bedankt, Fokker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest voor de verandering een keer om je lachen...
Je doet dus wel je best er zo snel mogelijk een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal zou die bij mij dus de dag erna op zijn
zeker wetenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet dus wel je best er zo snel mogelijk een eind aan te maken.
Omdat dat niet mag van Prince.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom staat Kiss van Prince niet gewoon op YouTube?
http://www.volkskrant.nl/(...)met-prince~a4287620/quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom staat Kiss van Prince niet gewoon op YouTube?
word*quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel eens dood, maar dan wordt je wakker, en probeer je het toch weer, en dan gaat het allemaal wel, en doe je gewoon de volgende dag hetzelfde!
Dit heb ik een beetje gemist allemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)met-prince~a4287620/
Echte fans kopen LP's. Gaan niet op youtube snuffelen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit heb ik een beetje gemist allemaal.![]()
![]()
Leuk voor de fans wel.
Zorg je er dan wel voor dat je morgen niet van je wielerfiets afflikkert? Je bent immers nog te jongen om te sterven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gewoon door met zuipen todat het niet meer saai is.
Het wordt kutweer dit weekend, ik ga helemaal niet fietsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg je er dan wel voor dat je morgen niet van je wielerfiets afflikkert? Je bent immers nog te jongen om te sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |