quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Specularium het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
Funny 'cause it's sad.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor mijn moeder helemaal vanaf hier op zolder lachen om Geer en Goor.
Bedankt dat je hem even getest hebt, ik wilde hem ook proberen. Wat viel er precies tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
Heb net de McWRAP Pulled Pork gehad, wat een naar ding zeg. Viel me echt vies tegen.
Dat hele ding smaakt muf, en dat is ook de enige smaak wat er aan zit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem even getest hebt, ik wilde hem ook proberen. Wat viel er precies tegen?
Zag het vandaag ja, timmm zou haar doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
Ik zit hier Everybody loves Raymond te kijken, en ik realiseer me net dat Doris Roberts (Ray's moeder in de serie) deze week ook is overleden en dat niemand het hier blijkbaar in de gaten heeft gehad, terwijl er toch regelmatig RIP topics voorbijkomen. Dus bij deze...RIP Doris, mijn favoriete sneaky grannie.
Dude...das een beetje vies.quote:
Nou ja, de kans is groter dat ik over 60 jaar dood ben dan jij, dus wie is hier dan de necrofielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |