Komt nog wel. Altijd afhankelijk zijn van anderen is klotequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende: [..] Nee, niet echt. Ik twijfel zelfs of ik er ooit voor zal gaan. Ben best wel ov-verslaafd. Doet het ook goed op D66-feestjes, want goed voor het milieu en zo.
Solliciteer je daar toch niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je werkgever niet ergens op een kantorenpark zit. Kun je lachen.
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook te angstaanjagend om te riskeren. De laatste keer dat ik wiet gebruikte (waterpijp) kreeg ik een angstaanval, ik heb lopen ijsberen en het leek een eeuwigheid te duren voordat het weer mindere. Sindsdien geen drug meer aangeraakt.
Nee hoor. Je bent afhankelijk van mensen die geld aan je verdienen. Werkt allemaal prima.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Altijd afhankelijk zijn van anderen is klote
Als econoom heb je vrij weinig keus lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Solliciteer je daar toch niet?
Opgelost.
Het probleem met wiet is dat je jezelf nogal gemakkelijk wat aanpraat en er dan ook in gaat geloven. Zeker wanneer je veel te veel neemt, want dan is het effect veel groter dan je verwacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.
Te riskant, denk ik dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.
Bussen moet je nooit aan beginnen en de trein is hier prima. Maar hoor je over een paar jaar wel weer. Je draait nog wel bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent afhankelijk van mensen die geld aan je verdienen. Werkt allemaal prima.
Maar jouw referentiekader van ov is natuurlijk ook Drenthe. Drie uur op een bus wachten en dan nog 10 km moeten lopen.
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt. Toen kon ik er vrij snel weer van genieten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook te angstaanjagend om te riskeren. De laatste keer dat ik wiet gebruikte (waterpijp) kreeg ik een angstaanval, ik heb lopen ijsberen en het leek een eeuwigheid te duren voordat het weer mindere. Sindsdien geen drug meer aangeraakt.
Al was het maar omdat rijlessen zo leuk zijn. Dat gevoel van macht in het begin, over dat gevaarte onder je. Dat is zo leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bussen moet je nooit aan beginnen en de trein is hier prima. Maar hoor je over een paar jaar wel weer. Je draait nog wel bij.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:58 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vermoed dat de TT een verwijzing is naar Trainspotting (1996) - IMDb
Hoe bedoel je, jezelf aanpraat? Dat je dingen denkt die er niet zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het probleem met wiet is dat je jezelf nogal gemakkelijk wat aanpraat en er dan ook in gaat geloven. Zeker wanneer je veel te veel neemt, want dan is het effect veel groter dan je verwacht.
Snap ik. Ja, te veel is een recept voor ellende. Tegenwoordig zit er ook veel meer THC in dan vroeger, dus is het ook slim om sowieso weinig te nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Te riskant, denk ik dan.
Wat trouwens niet wil zeggen dat jij niet eens wiet kunt proberen in matige hoeveelheid. Ik had van die waterpijp gewoon te veel gerookt, dat was heel dom.
Je beschrijft het goed, dat verschil: met de stevigere drugs kun je geen afstand meer nemen van je ervaringen. Nee, mij ook niet gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt.
Het enge aan "echte" hallucinogenen lijkt me dat je dat besef op dat moment niet meer hebt, en dus ook geen houvast meer hebt om de sensaties te relativeren. Maar dat is natuurlijk juist wat het voor sommigen zo aanlokkelijk maakt. Ik ben er denk ik het type niet voor.
Precies dit! Toen ik een keertje teveel cake op had (een plakje was dat al voor mequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt. Toen kon ik er vrij snel weer van genieten.
Het enge aan "echte" hallucinogenen lijkt me dat je dat besef op dat moment niet meer hebt, en dus ook geen houvast meer hebt om de sensaties te relativeren. Maar dat is natuurlijk juist wat het voor sommigen zo aanlokkelijk maakt. Ik ben er denk ik het type niet voor.
Ja een beetje wat Pokkelmans zegt. Maar meestal kun je jezelf wel uit die angstwaan weg relativeren. Dat lukt alleen niet wanneer het je eerste keer is en teveel gebruikt.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, jezelf aanpraat? Dat je dingen denkt die er niet zijn?
[..]
Snap ik. Ja, te veel is een recept voor ellende. Tegenwoordig zit er ook veel meer THC in dan vroeger, dus is het ook slim om sowieso weinig te nemen.
Ook grote onzin meestal, of je moet terminaal zijn, maar het kan best wel goed werken als een soort slaappil.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Tsja... Eigenlijk vind ik drugs ook een beetje hedonistische onzin misschien.Altijd maar meer en op zoek naar de kicks. Ik weet het niet. Ken ook wat stoners die echt verslaafd zijn aan cannabis. Volgens sommigen is het voor ze als een soort medicijn, zeggen ze dan tegen mij...
Mijn eerste ervaringen met wiet waren gelukkig wel goed. Ik kreeg een vreetkick en de keer daarna een lachkick. Dus ik dacht dat er niets meer mis kon gaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja een beetje wat Pokkelmans zegt. Maar meestal kun je jezelf wel uit die angstwaan weg relativeren. Dat lukt alleen niet wanneer het je eerste keer is en teveel gebruikt.
Ja, degenen die ik ken zeggen dat ze anders heel onrustig zijn etc.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ook grote onzin meestal, of je moet terminaal zijn, maar het kan best wel goed werken als een soort slaappil.
Ah, een beetje overmoedig geworden. Wel zonde dat dat incident je ervaring met wiet permanent heeft verpest. Aan de andere kant, het is niet nodig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaringen met wiet waren gelukkig wel goed. Ik kreeg een vreetkick en de keer daarna een lachkick. Dus ik dacht dat er niets meer mis kon gaan.
quote:Alle theorieën over de opwarming van de aarde kunnen definitief de prullenbak in. Met mei in zicht, wordt het kouder dan ooit. Dit weekend is er zelfs een serieuze kans op sneeuw.
Dat klinkt een beetje als psychologische verslaving.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, degenen die ik ken zeggen dat ze anders heel onrustig zijn etc.
Zou kunnen...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als psychologische verslaving.
Tenzij ik kanker of MS krijg natuurlijk. Daarbij werkt wiet heel plezierig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, een beetje overmoedig geworden. Wel zonde dat dat incident je ervaring met wiet permanent heeft verpest. Aan de andere kant, het is niet nodig.
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij ik kanker of MS krijg natuurlijk. Daarbij werkt wiet heel plezierig.
En goed tegen vermoeidheid (MS) en misselijkheid (chemokuur).quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.Maar inderdaad, dan is het echt een goede pijnstiller schijnt.
Dan zijn er vaak andere problemen en dan gaat wiet niet helpen. Dan is juist het zwaar wietgebruik een symptoom.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, degenen die ik ken zeggen dat ze anders heel onrustig zijn etc.
Nee het gebeurd soms, zeker wanneer je teveel gebruikt. Een flinke tijd terug zat er wat van die achtergebleven THC poeder/kristallen in de grinder, er toen bij gedaan. Was wel een beetje heftigquote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaringen met wiet waren gelukkig wel goed. Ik kreeg een vreetkick en de keer daarna een lachkick. Dus ik dacht dat er niets meer mis kon gaan.
Dat zijn mooie effecten.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En goed tegen vermoeidheid (MS) en misselijkheid (chemokuur).
Wat beleefde je dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nee het gebeurd soms, zeker wanneer je teveel gebruikt. Een flinke tijd terug zat er wat van die achtergebleven THC poeder/kristallen in de grinder, er toen bij gedaan. Was wel een beetje heftig
Schijnt dat je dan wel de soort moet zoeken die bij je cannabidiolreceptoren past. Ooit eens een samengevatte analyse daarover gelezen in een of ander arrest van de Hoge Raad.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En goed tegen vermoeidheid (MS) en misselijkheid (chemokuur).
Oh echt? Ik heb nog nooit van cannabidiolreceptoren gehoord. Moet je dat weer afstemmen.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schijnt dat je dan wel de soort moet zoeken die bij je cannabidiolreceptoren past. Ooit eens een samengevatte analyse daarover gelezen in een of ander arrest van de Hoge Raad.
Wordt dus flink paffen voor al die patiënten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb nog nooit van cannabidiolreceptoren gehoord. Moet je dat weer afstemmen.
Even wat relevante passages gekopieerd.quote:M.P. Neeleman, anesthesioloog, heeft als deskundige ter zitting van het hof, zakelijk weergegeven, onder meer het volgende verklaard:
De dosering van cannabis loopt voor MS-patienten uiteen van 1 tot 7 gram per dag. Het verschil hangt samen met de diversiteit van cannabis-receptoren in het centrale zenuwstelsel.
Op grond van de stukken en hetgeen ik nu van [verdachte 1] zie, raad ik het [verdachte 1] sterk af om te stoppen met cannabis. Er is voor hem geen redelijk alternatief. [Verdachte 1] is namelijk opmerkelijk mobiel voor het stadium van zijn ziekte. Ik denk dat [verdachte 1] de cannabisplant heeft getroffen die precies bij zijn cannabinoïd-receptoren past. Die receptoren verschillen per individu en bepalen de gevoeligheid voor de stoffen van de cannabisplant. Die gevoeligheid is biologisch bepaald.
Het hof neemt deze bevindingen over en maakt deze conclusies van de deskundigen tot de zijne en komt met behulp hiervan tot het volgende.
Cannabis kan heilzaam zijn voor MS-patiënten. Er zijn vele soorten cannabis en de werkzame stoffen van de cannaboïden verschillen per soort. De uitwerking van die werkzame stoffen verschilt per gebruiker, afhankelijk van de cannabisreceptoren in het centrale zenuwstelsel die per individu verschillen.
De cannabis van de coffeeshop kan schimmels en bacteriën bevatten die schadelijk zijn voor de gezondheid van iedereen maar in het bijzonder voor de gezondheid van MS-patiënten, omdat deze verzwakt zijn door hun ziekte. [Verdachte 1] is MS-patiënt. De door verdachten geteelde cannabis heeft op [verdachte 1] een bijzonder positieve uitwerking. Hij heeft waarschijnlijk de cannabisplant getroffen die precies bij zijn cannabinoïd-receptoren past. Daarnaast kan hij extra baat hebben bij zelf geteelde cannabis door subjectieve factoren waaronder de lage kostprijs en de onafhankelijkheid door de teelt in eigen hand te hebben.
Veel dank, ik lees het morgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Even wat relevante passages gekopieerd.
Een beetje angstig omdat het effect flink wat zwaarder was dan ik had verwacht. Vrij wazig zien, totaal niet meer ergens op kunnen concentreren.quote:
Oh gelukkig was het maar kort. Maar het was dus ook angst.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een beetje angstig omdat het effect flink wat zwaarder was dan ik had verwacht. Vrij wazig zien, totaal niet meer ergens op kunnen concentreren.
Geen idee hoe ik het precies moet omschrijven, je krijgt dan het gevoel flink wat meer stoned te worden dat je verwacht had en dat kan zo'n angstwaan triggeren omdat je dan denkt 'Oh shit, was dat niet teveel?'. Maar na 2 minuten had ik het denk ik wel weer onder controle omdat dat relativeren onder wiet nog wel lukt.
Nee jij dan. Of was je soms geen grootgebruiker?quote:
Ik heb al weken niet geblowd en daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee jij dan. Of was je soms geen grootgebruiker?
Onderschrijf jij mijn constatering dat (oud-)advocaten doorgaans betere colleges geven dan (oud-)magistraten die géén achtergrond in de advocatuur hebben?quote:
Dichtstbijzijnde koffieshop is dicht?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al weken niet geblowd en daar ben ik trots op.
Amsterdam hè, ze zijn overal.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde koffieshop is dicht?
Dit is toch wel van toepassing op zo'n beetje elke leraar?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Onderschrijf jij mijn constatering dat (oud-)advocaten doorgaans betere colleges geven dan (oud-)magistraten die géén achtergrond in de advocatuur hebben?
Ik heb nooit aardrijkskunde gehad van mensen met een achtergrond in de advocatuur.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit is toch wel van toepassing op zo'n beetje elke leraar?
Daarom zei ik dichtstbijzijnde. Kan me zo voorstellen dat je consumptie dik daalt als je op de weg naar huis geen koffieshop meer hebt zitten.quote:
Vind het heel wisselend. Heb wel slechte advocaten gehad en goede rechters. (Officieren doceren gek genoeg vrijwel nooit). Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat pleiters wat mondiger zijn, maar rechters weten meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Onderschrijf jij mijn constatering dat (oud-)advocaten doorgaans betere colleges geven dan (oud-)magistraten die géén achtergrond in de advocatuur hebben?
Leraren met praktijkervaring doelde ik op.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb nooit aardrijkskunde gehad van mensen met een achtergrond in de advocatuur.
Maar er zitten er op weg naar huis een stuk of tienquote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom zei ik dichtstbijzijnde. Kan me zo voorstellen dat je consumptie dik daalt als je op de weg naar huis geen koffieshop meer hebt zitten.
Ik heb er één op loopafstand. The horror.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar er zitten er op weg naar huis een stuk of tien
Maar nee, ben bewust gestopt.
Kun je er erectieproblemen van krijgen?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb er één op loopafstand. The horror.![]()
Maar hoezo? Teveel erectieproblemen?
Wat mij vooral op valt (sinds ik deze constatering een week of wat geleden deed) is dat oud-advocaten er meer in slagen een logische opbouw in de colleges te hebben, en daarom het publiek meer weten te boeien. Rechters of academici vind ik volgens mij wel weer fijner bij werkgroepen.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het heel wisselend. Heb wel slechte advocaten gehad en goede rechters. (Officieren doceren gek genoeg vrijwel nooit). Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat pleiters wat mondiger zijn, maar rechters weten meer.
Doe er anders een onderzoek naar. Je hebt nog wel even.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat mij vooral op valt (sinds ik deze constatering een week of wat geleden deed) is dat oud-advocaten er meer in slagen een logische opbouw in de colleges te hebben, en daarom het publiek meer weten te boeien. Rechters of academici vind ik volgens mij wel weer fijner bij werkgroepen.
Zal er de komende weken eens meer op gaan letten, maar was benieuwd of er in ieder geval een kern van waarheid in zit.
Dat hebben de magistraten ook wel. Maar een beetje een requisitoir reciteren vergt kennelijk minder showmanschap en een pakkende structuur dan een vurig pleidooi.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Leraren met praktijkervaring doelde ik op.
Nou ja, het zijn natuurlijk ook betere sprekers doorgaans. Rechters hoeven niet zo veel te vertellen. Maar ik heb afgelopen blok college gehad van een rechter die werkelijk álle jurisprudentie op zijn vakgebied tot in de bizarre details uit zijn hoofd kende. Letterlijk honderden arresten. Dan wordt het college wat warriger, maar je leert een stuk meer dan van de advocaat die ik voor Handelsrecht had.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat mij vooral op valt (sinds ik deze constatering een week of wat geleden deed) is dat oud-advocaten er meer in slagen een logische opbouw in de colleges te hebben, en daarom het publiek meer weten te boeien. Rechters of academici vind ik volgens mij wel weer fijner bij werkgroepen.
Zal er de komende weken eens meer op gaan letten, maar was benieuwd of er in ieder geval een kern van waarheid in zit.
Ik denk dat die cijfers er al wel zijn, bij de uni. Na elk vak worden we geacht een feedbackformuliertje in te leveren over de docenten. Kunnen ze zo checken. Zal eens iemand aan de mouw trekken.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe er anders een onderzoek naar. Je hebt nog wel even.
Op de UvA staan die allemaal online, al is het wel vrij obscuur.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat die cijfers er al wel zijn, bij de uni. Na elk vak worden we geacht een feedbackformuliertje in te leveren over de docenten. Kunnen ze zo checken. Zal eens iemand aan de mouw trekken.
Wel prima voor de transparantie van het onderwijs.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA staan die allemaal online, al is het wel vrij obscuur.
Dat kan het UvA wel gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel prima voor de transparantie van het onderwijs.
Nee. De NRC is goed want de courant, maar het NRC ook omdat het kort is voor NRC Handelsblad. UvA is gewoon de UvA, punt.quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Je visie is gewoon te veel bepaald vanuit de situatie in Drenthe, waar je al gauw het idee krijgt een auto nodig te hebben. Ik doe al jaaaaaren alles met ov. Werk, stage, vrienden, familie, alles. Als dat in een paar jaar zou veranderen was het nu wel gebeurd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bussen moet je nooit aan beginnen en de trein is hier prima. Maar hoor je over een paar jaar wel weer. Je draait nog wel bij.
Het UvA.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. De NRC is goed want de courant, maar het NRC ook omdat het kort is voor NRC Handelsblad. UvA is gewoon de UvA, punt.
Dat is nog wel geruststellend aan wiet (en drank) ja. Hoe bad je ook gaat, je weet dat je de rit gewoon even uit moet zitten en dat het dan vanzelf goed komt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt. Toen kon ik er vrij snel weer van genieten.
Ik mis een auto nu al. Niet heel vaak, maar voor vakantie is het toch handig, en als je grote voorwerpen moet vervoeren en zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Je visie is gewoon te veel bepaald vanuit de situatie in Drenthe, waar je al gauw het idee krijgt een auto nodig te hebben. Ik doe al jaaaaaren alles met ov. Werk, stage, vrienden, familie, alles. Als dat in een paar jaar zou veranderen was het nu wel gebeurd.
Haha. Disana!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gevoel van macht in het begin, over dat gevaarte onder je. Dat is zo leuk.
Geen auto tot je beschikking of geen rijbewijs?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis een auto nu al. Niet heel vaak, maar voor vakantie is het toch handig, en als je grote voorwerpen moet vervoeren en zo.
Stond vorige week weer met een kast in de metro
Natuurlijk zijn we op zoek naar de kicks. Waarom zou je op zoek zijn naar het tegenovergestelde?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Tsja... Eigenlijk vind ik drugs ook een beetje hedonistische onzin misschien.Altijd maar meer en op zoek naar de kicks. Ik weet het niet. Ken ook wat stoners die echt verslaafd zijn aan cannabis. Volgens sommigen is het voor ze als een soort medicijn, zeggen ze dan tegen mij...
Allebei niet. Ben er nog niet aan toegekomen. En een auto zou financieel sowieso onhaalbaar zijn nu, trouwens.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen auto tot je beschikking of geen rijbewijs?
Je kan altijd wel een auto lenen van iemand als je een keer iets moet verhuizen. Desnoods vraag je je ouders.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allebei niet. Ben er nog niet aan toegekomen. En een auto zou financieel sowieso onhaalbaar zijn nu, trouwens.
Daarom. En auto's huren in het buitenland zou ook chill zijn. Maar dan eerst een rijbewijs dus.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kan altijd wel een auto lenen van iemand als je een keer iets moet verhuizen. Desnoods vraag je je ouders.
Altijd maar uit zuipen gaan in de hoop op dat ene magische avondje heeft ook wel iets treurigs.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we op zoek naar de kicks. Waarom zou je op zoek zijn naar het tegenovergestelde?
Waarom laat je zo'n kast ook niet bezorgen?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis een auto nu al. Niet heel vaak, maar voor vakantie is het toch handig, en als je grote voorwerpen moet vervoeren en zo.
Stond vorige week weer met een kast in de metro
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom laat je zo'n kast ook niet bezorgen?
Misschien zijn jouw avonden dan gewoon treurig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd maar uit zuipen gaan in de hoop op dat ene magische avondje heeft ook wel iets treurigs.
Jij gaat toch ook niet zeven dagen in de week stappen? Gast relax, ik had het helemaal niet over jou.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien zijn jouw avonden dan gewoon treurig.Bij een nachtje stappen vind ik het 9/10 keer raak.
Ach, voor de achterblijvers is er Portal 2.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Lijkt mij wel een mooi gevoel van vrijheid, als je een rijbewijs + auto hebt. Lekker naartoe kunnen karren waar je naartoe wil.
Word vrachtwagenchauffeur.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Lijkt mij wel een mooi gevoel van vrijheid, als je een rijbewijs + auto hebt. Lekker naartoe kunnen karren waar je naartoe wil.
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, voor de achterblijvers is er Portal 2.
Leuk spel.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, voor de achterblijvers is er Portal 2.
Daarom reageert het electoraat ook altijd zo kribbig als men bijvoorbeeld weer eens over kilometerheffing begint. Gaat zowel over herverdeling als over mobiliteit; gevoeliger kwesties zijn nauwelijks denkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Ga maar eens naar zee met het OV, en dan wat anders dan HvH of Scheveningen, dat is geen pretje. Jij komt gewoon onvoldoende buiten de stad.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Je visie is gewoon te veel bepaald vanuit de situatie in Drenthe, waar je al gauw het idee krijgt een auto nodig te hebben. Ik doe al jaaaaaren alles met ov. Werk, stage, vrienden, familie, alles. Als dat in een paar jaar zou veranderen was het nu wel gebeurd.
Neuh, heb ook pas vrij recent een auto aangeschaft en redde me voor die tijd ook prima. De verbindingen hier zijn prima zeker met voor en natransport ben ik vanaf hier zelfs sneller in Amsterdam of Utrecht dan jij vanuit Rotterdamquote:Op woensdag 20 april 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoppa!quote:Op woensdag 20 april 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe er anders een onderzoek naar. Je hebt nog wel even.
Dat is het ook wel, maar het is wel gewoon tergend duur.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Want met de auto naar zee is wel een feestje?quote:Op woensdag 20 april 2016 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga maar eens naar zee met het OV, en dan wat anders dan HvH of Scheveningen, dat is geen pretje. Jij komt gewoon onvoldoende buiten de stad.Overigens is de auto buiten de spits redelijk onverslaanbaar qua reistijd.
Ik ga wel eens naar Scheveningen met het ov. Ook vaak naar Callantsoog en Bergen aan Zee. Wat is daar mis mee danquote:Op woensdag 20 april 2016 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga maar eens naar zee met het OV, en dan wat anders dan HvH of Scheveningen, dat is geen pretje. Jij komt gewoon onvoldoende buiten de stad.Overigens is de auto buiten de spits redelijk onverslaanbaar qua reistijd.
Daarom heb ik een oud barrel zonder afschrijving. Hoef ik alleen onderhoud en benzine te betalenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het ook wel, maar het is wel gewoon tergend duur.
Zelfs een auto die zuinig rijdt en niet veel onderhoud nodig heeft kost je met 19.000 km per jaar al zo'n ¤ 250 per maand.
En dan hebben we het over 1 op 19 qua benzine, dus behoorlijk zuinig.
Trein:quote:Op woensdag 20 april 2016 07:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, heb ook pas vrij recent een auto aangeschaft en redde me voor die tijd ook prima. De verbindingen hier zijn prima zeker met voor en natransport ben ik vanaf hier zelfs sneller in Amsterdam of Utrecht dan jij vanuit Rotterdam.
Nogmaals, geef het een paar jaar.
Nice.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Trein is knetterduur en zwaar kut omdat je ofwel moet staan of tussen drie andere klootzakken gedrukt zit.
Oprotten met het OV.
Dan kun je beter met de auto op pad, Erik. Kun je gelijk een beetje ongegeneerd meezingen met klappers uit de jaren '80.quote:
Dat is wel zo. Mocht ik die behoefte krijgen ga ik ook switchen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je beter met de auto op pad, Erik. Kun je gelijk een beetje ongegeneerd meezingen met klappers uit de jaren '80.
Met je hbo.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon 15 jaar studeren. Omdat het kan.
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
Het OV brengt je naar een plek waar je niet zijn moet op een tijd die je niet uitkomt.
Hbo is voor losers, inderdaad.quote:
Kunnen is niet hetzelfde als willen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef Rezania het volgende:
Je bent een infantiele debiel als je niet met het OV om kan gaan.
Pam!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hbo is voor losers, inderdaad.
Hoe gaat het zoeken naar een baan, Friek?
Het is oke pompom, je kan er verder ook weinig aan doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kunnen is niet hetzelfde als willen natuurlijk.
Gelukkig.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is oke pompom, je kan er verder ook weinig aan doen.
Hehe.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pam!
Goede SC vandaag mensen, lekker veel vlammers.
Prima, Koos. Ik ontvang mijn toeslagen vandaag. Bedankt daarvoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hbo is voor losers, inderdaad.
Hoe gaat het zoeken naar een baan, Friek?
Chinezen kunnen nogal stinken ja. De toeristische variant van dat volk kan ook uitermate vervelend zijn trouwens.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Friek_ het volgende:
Het OV is natuurlijk wel leuk en prima.
Totdat het misgaat en je een uur op Utrecht CS uit je neus zit te vreten. Daarnaast moet ik gister mijn tweezits delen met een stinkende Chinees. God wat haat ik die lui.
En wegenbelasting en verzekering....quote:Op woensdag 20 april 2016 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een oud barrel zonder afschrijving. Hoef ik alleen onderhoud en benzine te betalen. Zoveel rijd ik ook niet overigens.
Jongen, ik moet gewoon echt douchen. Ik ben geen sociologiestudentje die de hele dag in zijn nest kan blijven liggen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Euribob het volgende:
Rez gaat weer snel weg voordat hij boos wordt vanwege de reacties op zijn posts.
Zelfkennis heeft de jongen wel in ieder geval.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Prima, Koos. Ik ontvang mijn toeslagen vandaag. Bedankt daarvoor.
Die?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik moet gewoon echt douchen. Ik ben geen sociologiestudentje die de hele dag in zijn nest kan blijven liggen.
1 op 11quote:Op woensdag 20 april 2016 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wegenbelasting en verzekering....
Toevallig heeft mijn zoon net een andere auto gekocht, en heb ik even bekeken wat z'n vorige auto hem in 38 maanden exact gekost heeft... en hij rijdt heel stabiel net geen 19.000 km per jaar (het grootste verschil over 3 jaar is 300 km).
Onze auto is beduidend duurder![]()
Maar goed, die loopt ongeveer 1 op 11 en kost wat meer in onderhoud
Erik is wel fan van vlammetjes valt mij nu op.quote:
Zo rollen wij werkenden.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Prima, Koos. Ik ontvang mijn toeslagen vandaag. Bedankt daarvoor.
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef Friek_ het volgende:
Leandra heeft volwassen kinderen. Moeten we dit willen in deze SC?
Als jij op je 14e was begonnen had jij nu ook volwassen kinderen gehad. Niet zo snel oordelen over Leandra.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef Friek_ het volgende:
Referendum dan maar. Met je kutpartij.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Maar we kunnen eventueel democratisch stemmen over het volgende: Leandra erin, jij eruit.
Dat is best wel pauper voor een auto hoor.quote:
Moest jij niet douchen ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is best wel pauper voor een auto hoor.
Eerst dickpics maken en moniez verdienen.quote:
Maar dat bedoelde ik volgens jou dus niet met de post die je citeert?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is best wel pauper voor een auto hoor.
Tsja, dat is niet zuinig, het is geen Mustang waar je aandelen Shell bij nodig hebt, maar laten we niet doen alsof het meevalt qua benzineverbruik (en dan moet ik nog behoorlijk m'n best doen om te zorgen dat hij niet onder de 1 op 10 komt).quote:
Wat voor een rijstijl heb je wel niet joh?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet zuinig, het is geen Mustang waar je aandelen Shell bij nodig hebt, maar laten we niet doen alsof het meevalt qua benzineverbruik (en dan moet ik nog behoorlijk m'n best doen om te zorgen dat hij niet onder de 1 op 10 komt).
Enkelvoud.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef Friek_ het volgende:
Ja, ga een beetje met die homo over auto's lullen. Echt wel zijn expertisegebied verder.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet zuinig, het is geen Mustang waar je aandelen Shell bij nodig hebt, maar laten we niet doen alsof het meevalt qua benzineverbruik (en dan moet ik nog behoorlijk m'n best doen om te zorgen dat hij niet onder de 1 op 10 komt).
Ik rij zuinig, maar ik heb een auto die gewoon niet zuinig is.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat voor een rijstijl heb je wel niet joh?
Is er een Denk-topic?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Haha, toegegeven: best een bazenactie van die Kuzu.
Zou ook even in het Denk-topic gepost moeten worden.
Zo'n grote pickuptruck?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik rij zuinig, maar ik heb een auto die gewoon niet zuinig is.
anderhalf uur tegen een uur en tien minuten of extra toeslagen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trein:
Amsterdam - Rotterdam 0:41 uur (+nachtvervinding)
Amsterdam - Meppel 2:03 uur
Ik geef het ook een paar jaar, tot je een tikje dement wordt.
Ja en ze hebben ook een zetel in de peilingen. Je ziet ze nu ook echt groeien op social media. Iets om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Haha, toegegeven: best een bazenactie van die Kuzu.
Zou ook even in het Denk-topic gepost moeten worden.
Whehehe. Wat een vent ben je ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
anderhalf uur tegen een uur en tien minuten of extra toeslagen.
Plus nog naar het station wat in Rotterdam ook langer zal duren. Zoveel scheelt het elkaar dus allemaal niet.
maar goed, dat is het punt ook niet zo. Als je later groot wordt wil je niet meer in alles afhankelijk zijn van anderen. Komt vanzelf wel.
Nee, die ga je niet op de 1 op 11 krijgenquote:
Zag gister een filmpje van zo'n ding met ski's onder elke band, beetje door de sneeuw baggeren.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo één:
[ afbeelding ]
Voor 99% is het enkel interessant omdat ze D66 haten. Voor mij is het enkel interessant omdat ze van D66 was.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
Wel grappig dat iedereen zo in een kramp ligt om Wassila Hatsjoe. Lekker boeiend wat dat falend mokkel uitspookt.
Hoho, uitspookt van MIJN belastingcenten. Daarnaast is/was ze van D66. Die lui moeten sowieso nauwlettend in de gaten gehouden worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
Wel grappig dat iedereen zo in een kramp ligt om Wassila Hatsjoe. Lekker boeiend wat dat falend mokkel uitspookt.
verzekering en belasting zijn beide tientjeswerkquote:Op woensdag 20 april 2016 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wegenbelasting en verzekering....
Toevallig heeft mijn zoon net een andere auto gekocht, en heb ik even bekeken wat z'n vorige auto hem in 38 maanden exact gekost heeft... en hij rijdt heel stabiel net geen 19.000 km per jaar (het grootste verschil over 3 jaar is 300 km).
Onze auto is beduidend duurder![]()
Maar goed, die loopt ongeveer 1 op 11 en kost wat meer in onderhoud
Bindend aub.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Een referendum om te bepalen of Gorden en Joling wel of niet keihard in elkaar gebeukt moeten worden.
Daar zou ik voor naar de stembus gaan.
Mooie aanleiding om nogmaals die wachtgeldregeling een beetje aan te passen.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
Voor mij is het die chick die ik wel eens in de kroeg zag.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor 99% is het enkel interessant omdat ze D66 haten. Voor mij is het enkel interessant omdat ze van D66 was.
Ja, maar 2 tientjes belasting en 3 tientjes verzekering maakt wel weer 5 tientjes per maand.... iedere maand.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
verzekering en belasting zijn beide tientjeswerk. Maar goed, ik moet bekennen dat ik ook maar weinig inzicht heb in mijn eigen financiën, het komt allemaal vrij ruim uit dus dan klinkt bijhouden mij als overbodige moeite
[..]
Bindend aub.
heb ook nog een keer serieus naar een Saab gekeken maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Wel leuke wagensquote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die ga je niet op de 1 op 11 krijgen
Maar mijn verbruik is bijna gelijk aan fabrieksopgave, dus dat is een behoorlijke prestatie.
Behalve voor mijn zoon dan, die rijdt met iedere auto zuiniger dan fabrieksopgave
Deze heb ik ook nog, maar dat is geen auto voor dagelijks gebruik, dus dat telt niet echt.
Ik vraag me al tijden af wat er nou van de wachtgeld hatende wachtgeldgebruikers van de pvv is geworden. Wat heeft de brievenbuszeiker bijvoorbeeld allemaal uitgespookt na zijn politieke 'carriere' ?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie aanleiding om nogmaals die wachtgeldregeling een beetje aan te passen.
Herinvoering van het schavot. Ook goed voor de lokale fruithandel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Een referendum om te bepalen of Gorden en Joling wel of niet keihard in elkaar gebeukt moeten worden.
Daar zou ik voor naar de stembus gaan.
Die belastingbrief komt maar eens in de drie maandenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar 2 tientjes belasting en 3 tientjes verzekering maakt wel weer 5 tientjes per maand.... iedere maand.
? Je had het toch over dat verbruik?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik volgens jou dus niet met de post die je citeert?
Gewoon weer teruggekeerd naar het sorteren van pallets.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af wat er nou van de wachtgeld hatende wachtgeldgebruikers van de pvv is geworden. Wat heeft de brievenbuszeiker bijvoorbeeld allemaal uitgespookt na zijn politieke 'carriere' ?
quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
? Je had het toch over dat verbruik?
Maar niet teveel, anders kwam z'n wachtgeld in gevaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon weer teruggekeerd naar het sorteren van pallets.
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Rezania het volgende:
[..]Zo erg ben ik nou ook weer niet, vraag Kaas maar.
Gewoon lekker op de achtergrond blijven zodat ze niet doorhebben dat je er niets van snapt.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker.
Daarover zei ik "nou nou" en dat kon je op twee manieren interpreteren.
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker.
Daarover zei ik "nou nou" en dat kon je op twee manieren interpreteren.
Als je later groot bent snap je het wel. Gewoon even geduld hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Amsterdam-Meppel is net zo makkelijk met de trein als Amsterdam-Rotterdam.
Goed verhaal wel.
Een Saab is lastig, ze zijn tweedehands goedkoop in aanschaf, maar je moet er wel een hebben waarvan de onderhoudshistorie compleet is, en die ook helemaal klopt.... verder is het wel makkelijk als ze zelf een beetje handig bent met auto's, als je dat niet bent dan ehm, moet je je behoorlijke garagerekeningen kunnen permitteren.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heb ook nog een keer serieus naar een Saab gekeken maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Wel leuke wagens. schijnen ook flink in prijs gestegen te zijn sinds het faillissement.
Met z'n scooter.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de achtergrond blijven zodat ze niet doorhebben dat je er niets van snapt.
Peugeot 206 verdien je.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Kaas- het volgende:
Saab zou trouwens nu wel de auto zijn die ik zou willen. Zo'n mooie nieuwe 9-5 met leren bekleding. Imagewise de perfecte auto.
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de achtergrond blijven zodat ze niet doorhebben dat je er niets van snapt.
Nee, het scheelt in tijd allemaal niet zo veel. Dat was het punt, niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Amsterdam-Meppel is net zo makkelijk met de trein als Amsterdam-Rotterdam.
Goed verhaal wel.
Oh, de 9-5 NGquote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Kaas- het volgende:
Saab zou trouwens nu wel de auto zijn die ik zou willen. Zo'n mooie nieuwe 9-5 met leren bekleding. Imagewise de perfecte auto.
quote:
Alleen nog een petje en het beeld is compleet.quote:
Cool he. Volvo S60 zou ik ook overwegen.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, de 9-5 NG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn complete top 3 qua wensenlijstje
[ afbeelding ]
quote:
Die Top Gear aflevering daarover.quote:
M'n ouders hebben nog zo'n koekjestrommel gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo oud dat ik me nog kan herinneren dat ze nieuw verkocht werden bij de Renault-dealer
Gayyyquote:Op woensdag 20 april 2016 10:32 schreef Rezania het volgende:
Ik zou btw wel een BMW 1 of een Mercedes A-klasse willen hebben.
Er zit hier een dealer/ handelaar die gespecialiseerd is in Saabs. Het aanbod is hier dus wel aardig beschikbaar. Maar ben niet overdreven handig dus ik vond het toch wel een risico alles bij elkaarquote:Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Saab is lastig, ze zijn tweedehands goedkoop in aanschaf, maar je moet er wel een hebben waarvan de onderhoudshistorie compleet is, en die ook helemaal klopt.... verder is het wel makkelijk als ze zelf een beetje handig bent met auto's, als je dat niet bent dan ehm, moet je je behoorlijke garagerekeningen kunnen permitteren.
Het rijdt overigens heerlijk, ik vind m'n Saab uit 2002 lekkerder rijden dan de leaseAudi uit 2008 die mijn man had toen we de Saab kochten.
Ik zou er ook bijna voor de lol mee naar Parijs rijden, terwijl een reis naar Parijs voor mij eigenlijk automatisch de TGVbetekende... maar met de Saab zou ik echt even moeten nadenken.
lekker hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Monolith het volgende:
Gunstige nieuwe vervoersregeling, ga er 7k bruto per jaar op vooruit. 'Hoppa!', zou Erik zeggen.
Die in Smilde?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zit hier een dealer/ handelaar die gespecialiseerd is in Saabs. Het aanbod is hier dus wel aardig beschikbaar. Maar ben niet overdreven handig dus ik vond het toch wel een risico alles bij elkaar
Je hebt echt geen enkel idee welke auto's ik bedoel zonder te googlen hè?quote:
Goed dat zo'n marginale partij toch ook nog wat haters heeft gekregen. Kan het zomaar bestaansrecht krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een Anti-Denk Twitteraccount.
Er zijn sowieso heel veel websites waar ze tegen denken lijken te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een Anti-Denk Twitteraccount.
Bedankt Piet.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Complimenten aan Ryon voor het gebruik van "procentpunt"; dat verkeerd doen is een van de grootste ergernissen in mijn leven.
Ik zat nog te overwegen om een grap over denken te maken, maar dat vond ik te makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn sowieso heel veel websites waar ze tegen denken lijken te zijn.
Jawel. Auto's zijn als pornosterren: ik berijd ze misschien niet, maar weet van ze allemaal de exacte stats en hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt echt geen enkel idee welke auto's ik bedoel zonder te googlen hè?
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel. Auto's zijn als pornosterren: ik berijd ze misschien niet, maar weet van ze allemaal de exacte stats en hoe ze eruit zien.
Welke auto zou het meest gay zijn? Smart? Daihatsu Copen?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:37 schreef Rezania het volgende:
Maar niks gay aan een BMW 1.Je aars, die is pas gay.
Mwah... een 1-serie is wel een vrouwenauto hoor.... dat is precies de reden waarom ik minimaal voor een 3-serie zou gaanquote:Op woensdag 20 april 2016 10:37 schreef Rezania het volgende:
Maar niks gay aan een BMW 1.Je aars, die is pas gay.
Ik heb een Daihatsu Cuore gehad. Beste auto ever.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke auto zou het meest gay zijn? Smart? Daihatsu Copen?
Geen grap is mij te makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat nog te overwegen om een grap over denken te maken, maar dat vond ik te makkelijk.
Alfa Romeo Mito.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bram zou helemaal over de rooie zijn gegaan, dus ik dacht: ik let er even op.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Complimenten aan Ryon voor het gebruik van "procentpunt"; dat verkeerd doen is een van de grootste ergernissen in mijn leven.
Oke, oke. De Giulieta (schrijf je dat zo?) is trouwens wel zo ongeveer mijn favoriete kleine auto.quote:
Er rijdt een Sassem een ouwe Twingo rondt met knalroze hoogpolig tapijt erop, denk die.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeeeeequote:Op woensdag 20 april 2016 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... een 1-serie is wel een vrouwenauto hoor.... dat is precies de reden waarom ik minimaal voor een 3-serie zou gaan
Twingo is ook wel erg haha.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er rijdt een Sassem een ouwe Twingo rondt met knalroze hoogpolig tapijt erop, denk die.
De perfecte manier om kosten te relativeren voor Kaas.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb een Daihatsu Cuore gehad. Beste auto ever.![]()
![]()
![]()
Brengt je van a naar b en kost geen kont.
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... een 1-serie is wel een vrouwenauto hoor.... dat is precies de reden waarom ik minimaal voor een 3-serie zou gaan
Gehad? Is ie niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb een Daihatsu Cuore gehad. Beste auto ever.![]()
![]()
![]()
Brengt je van a naar b en kost geen kont.
Een Renault Cactus is wel heel bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
Ik rij in een Ford Ka trouwens, eerste model. Omdat ik wel hou van auto's met een karakteristiek uiterlijk.
Als volgende zou ik wel een Volkswagen Beetle willen, maar die Renault Cactus vind ik ook grappig.
Niet meer door de APK gekomen helaas. Repareren kostte meer dan het autotje waard was.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gehad? Is ie niet meer?![]()
En waar rij je nu in?
Zo, oud.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
Ford Taunus
Citroën AX
BMW 318i
Fiat Tempra
Daewoo Nexia
Ford Ka
Zijn de auto's die ik de laatste 27 jaar heb gehad.
Zoals de KAquote:Op woensdag 20 april 2016 10:55 schreef Gutmensch het volgende:
Die Daewoo vond ik zo lelijk dat ik nu alleen nog maar wagens wil die ik er wel echt leuk uit vind zien.
Die vind ik er geweldig uitzienquote:
Ik nooit met warm weer naar zee.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want met de auto naar zee is wel een feestje?
Ik weet niet wat erger is, een volgepropte trein naar Zandvoort of in Haarlem al in de file staan.
Oh wow, precies deze 3 auto's vergat ik net te noemen in het rijtje van auto's die ontzettend gay zijn. Hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
Ik rij in een Ford Ka trouwens, eerste model. Omdat ik wel hou van auto's met een karakteristiek uiterlijk.
Als volgende zou ik wel een Volkswagen Beetle willen, maar die Renault Cactus vind ik ook grappig.
Met de auto gaat het gewoon een stuk sneller en met minder gedoe. Geen overstappen, een meer rechtstreekse route en je kunt direct naar je bestemming terwijl de kans klein is dat op die plek een halte is.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar Scheveningen met het ov. Ook vaak naar Callantsoog en Bergen aan Zee. Wat is daar mis mee danOok naar dorpen (familie).
Lekker boeiend, als je maar van a naar b komt.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wow, precies deze 3 auto's vergat ik net te noemen in het rijtje van auto's die ontzettend gay zijn. Hoe is het mogelijk.
Jij was een van de aanwezigen hier zeker?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bram zou helemaal over de rooie zijn gegaan, dus ik dacht: ik let er even op.
Een mbo klant als vice-voorzitter, kom nou.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij was een van de aanwezigen hier zeker?
http://www.parool.nl/stad(...)htsomkeert~a4285212/
Whehe.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wow, precies deze 3 auto's vergat ik net te noemen in het rijtje van auto's die ontzettend gay zijn. Hoe is het mogelijk.
Nee. Wel erg, maar dan ook erg hard moeten lachen om dat artikel.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij was een van de aanwezigen hier zeker?
http://www.parool.nl/stad(...)htsomkeert~a4285212/
Als jij ze gay vindt zijn ze dat dus juist nietquote:Op woensdag 20 april 2016 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even serieus nu remlof. Er zijn natuurlijk een hoop zaken waar de meningen over kunnen verschillen, en in sommige gevallen telt de mening van een hommo dan inderdaad niet zo zwaar, maar dat een Ford Ka god-verrrrrrre-DOMme GAYYYYY is ziet werkelijk elke persoon die ooit op aarde rondgelopen heeft. Dat is namelijk gewoon een feit en dat weet je zelf ook heel goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als jij ze gay vindt zijn ze dat dus juist niet
Welke sprekers had je in gedachten?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
Beetje de grote angst als je zelf iets organiseert en dat er dan maar 10 man opkomt dagen en al je gastsprekers er weer vandoor gaan. Ik wist eigenlijk niet dat zoiets ook echt kon gebeuren. Het zal nu wel moeilijker gaan worden om mijn "gewaagde" sprekersavonden er doorheen te krijgen.
Baudet.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke sprekers had je in gedachten?
Ik vind mijn Ka alles behalve gay:quote:Op woensdag 20 april 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even serieus nu remlof. Er zijn natuurlijk een hoop zaken waar de meningen over kunnen verschillen, en in sommige gevallen telt de mening van een hommo dan inderdaad niet zo zwaar, maar dat een Ford Ka god-verrrrrrre-DOMme GAYYYYY is ziet werkelijk elke persoon die ooit op aarde rondgelopen heeft. Dat is namelijk gewoon een feit en dat weet je zelf ook heel goed.
Haha godverdomme zeg, ik zit nu al twee minuten onafgebroken te lachen om dat je dit lijkt te menen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind mijn Ka alles behalve gay:
[ afbeelding ]
Je hebt hem vast bij het vuilnis gezet zie ik?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet dat op het dashboard van een VW New Beetle plaats is voor een bloem en dat je een speciaal geurpatroon kunt plaatsen zodat het lekker ruikt in je auto?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als jij ze gay vindt zijn ze dat dus juist niet
Welk een bolide.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn alleen voor moedertjes als boodschappenwagen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
Zo'n Ka, dat kan gewoon écht niet. Dat ziet toch iedereen?
Maar waar rij je zelf in, ouwe machtspoliticus?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zijn alleen voor moedertjes als boodschappenwagen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
Beetje de grote angst als je zelf iets organiseert en dat er dan maar 10 man opkomt dagen en al je gastsprekers er weer vandoor gaan. Ik wist eigenlijk niet dat zoiets ook echt kon gebeuren. Het zal nu wel moeilijker gaan worden om mijn "gewaagde" sprekersavonden er doorheen te krijgen.
Die JOVD was wel even gefrustreerd zo te zien.quote:Rico Hussaarts (r, student bestuurskunde): 'Dit is slechte reclame voor de KNVB.' Kevin Stuijvenberg (student procesindustrie): 'Als wij gehandicapte kinderen waren, had hij niet durven weglopen.' © Schuim
Goedzo, ik meen het echt, dus je kan nog even doorlachenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha godverdomme zeg, ik zit nu al twee minuten onafgebroken te lachen om dat je dit lijkt te menen.
Grote bumpers, alleen daarom al is het een damesgebakje.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat die Beetles een dashboard van ongeveer een meter diepte hebben jaquote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je weet dat op het dashboard van een VW New Beetle plaats is voor een bloem en dat je een speciaal geurpatroon kunt plaatsen zodat het lekker ruikt in je auto?En dan zeg is nog niks over het exterieur, de klokken op het dashboard en de felle kleuren waarin de auto beschikbaar is.
Dat sowieso. Dat maakt het extra mooi.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Die JOVD was wel even gefrustreerd zo te zien.
Whehehehequote:Op woensdag 20 april 2016 11:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goedzo, ik meen het echt, dus je kan nog even doorlachen
Gewoon handig als je in de stad ergens snel wil inparkeren.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Grote bumpers, alleen daarom al is het een damesgebakje.
Range Rover HSE Sport.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waar rij je zelf in, ouwe machtspoliticus?
Dames met grote bumpersquote:Op woensdag 20 april 2016 11:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Grote bumpers, alleen daarom al is het een damesgebakje.
Ik zie nu ook dat de vicevoorzitter van de JOVD zijn broertje van het mbo heeft meegenomen. Dergelijke klassenvermenging is toch helemaal niet in de geest van de partij?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dat maakt het extra mooi.
Over gay gesproken. Neem dan een echte 4x4 waar je nog eens een woestijn mee over zou kunnen steken als je dat zou willen.quote:
Jij parkeert zeker op z'n Italiaans.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon handig als je in de stad ergens snel wil inparkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |