Komt nog wel. Altijd afhankelijk zijn van anderen is klotequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende: [..] Nee, niet echt. Ik twijfel zelfs of ik er ooit voor zal gaan. Ben best wel ov-verslaafd. Doet het ook goed op D66-feestjes, want goed voor het milieu en zo.
Solliciteer je daar toch niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je werkgever niet ergens op een kantorenpark zit. Kun je lachen.
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook te angstaanjagend om te riskeren. De laatste keer dat ik wiet gebruikte (waterpijp) kreeg ik een angstaanval, ik heb lopen ijsberen en het leek een eeuwigheid te duren voordat het weer mindere. Sindsdien geen drug meer aangeraakt.
Nee hoor. Je bent afhankelijk van mensen die geld aan je verdienen. Werkt allemaal prima.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Altijd afhankelijk zijn van anderen is klote
Als econoom heb je vrij weinig keus lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Solliciteer je daar toch niet?
Opgelost.
Het probleem met wiet is dat je jezelf nogal gemakkelijk wat aanpraat en er dan ook in gaat geloven. Zeker wanneer je veel te veel neemt, want dan is het effect veel groter dan je verwacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.
Te riskant, denk ik dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verstandig om het dan niet meer opnieuw te doen.
Bussen moet je nooit aan beginnen en de trein is hier prima. Maar hoor je over een paar jaar wel weer. Je draait nog wel bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent afhankelijk van mensen die geld aan je verdienen. Werkt allemaal prima.
Maar jouw referentiekader van ov is natuurlijk ook Drenthe. Drie uur op een bus wachten en dan nog 10 km moeten lopen.
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt. Toen kon ik er vrij snel weer van genieten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook te angstaanjagend om te riskeren. De laatste keer dat ik wiet gebruikte (waterpijp) kreeg ik een angstaanval, ik heb lopen ijsberen en het leek een eeuwigheid te duren voordat het weer mindere. Sindsdien geen drug meer aangeraakt.
Al was het maar omdat rijlessen zo leuk zijn. Dat gevoel van macht in het begin, over dat gevaarte onder je. Dat is zo leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bussen moet je nooit aan beginnen en de trein is hier prima. Maar hoor je over een paar jaar wel weer. Je draait nog wel bij.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:58 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vermoed dat de TT een verwijzing is naar Trainspotting (1996) - IMDb
Hoe bedoel je, jezelf aanpraat? Dat je dingen denkt die er niet zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het probleem met wiet is dat je jezelf nogal gemakkelijk wat aanpraat en er dan ook in gaat geloven. Zeker wanneer je veel te veel neemt, want dan is het effect veel groter dan je verwacht.
Snap ik. Ja, te veel is een recept voor ellende. Tegenwoordig zit er ook veel meer THC in dan vroeger, dus is het ook slim om sowieso weinig te nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Te riskant, denk ik dan.
Wat trouwens niet wil zeggen dat jij niet eens wiet kunt proberen in matige hoeveelheid. Ik had van die waterpijp gewoon te veel gerookt, dat was heel dom.
Je beschrijft het goed, dat verschil: met de stevigere drugs kun je geen afstand meer nemen van je ervaringen. Nee, mij ook niet gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt.
Het enge aan "echte" hallucinogenen lijkt me dat je dat besef op dat moment niet meer hebt, en dus ook geen houvast meer hebt om de sensaties te relativeren. Maar dat is natuurlijk juist wat het voor sommigen zo aanlokkelijk maakt. Ik ben er denk ik het type niet voor.
Precies dit! Toen ik een keertje teveel cake op had (een plakje was dat al voor mequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had eens na een goede bonghit het idee dat ik in andere plakjes van het universum zou glijden dan het plakje waar mijn vrienden zaten. Toen heb ik me een tijdje angstig vastgeklampt aan het hoogpollig tapijt waar ik op lag. Maar het voordeel aan wiet is dat je nog in staat bent om alles enigszins te relativeren omdat je wéét dat je wiet hebt gebruikt. Toen kon ik er vrij snel weer van genieten.
Het enge aan "echte" hallucinogenen lijkt me dat je dat besef op dat moment niet meer hebt, en dus ook geen houvast meer hebt om de sensaties te relativeren. Maar dat is natuurlijk juist wat het voor sommigen zo aanlokkelijk maakt. Ik ben er denk ik het type niet voor.
Ja een beetje wat Pokkelmans zegt. Maar meestal kun je jezelf wel uit die angstwaan weg relativeren. Dat lukt alleen niet wanneer het je eerste keer is en teveel gebruikt.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, jezelf aanpraat? Dat je dingen denkt die er niet zijn?
[..]
Snap ik. Ja, te veel is een recept voor ellende. Tegenwoordig zit er ook veel meer THC in dan vroeger, dus is het ook slim om sowieso weinig te nemen.
Ook grote onzin meestal, of je moet terminaal zijn, maar het kan best wel goed werken als een soort slaappil.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Tsja... Eigenlijk vind ik drugs ook een beetje hedonistische onzin misschien.Altijd maar meer en op zoek naar de kicks. Ik weet het niet. Ken ook wat stoners die echt verslaafd zijn aan cannabis. Volgens sommigen is het voor ze als een soort medicijn, zeggen ze dan tegen mij...
Mijn eerste ervaringen met wiet waren gelukkig wel goed. Ik kreeg een vreetkick en de keer daarna een lachkick. Dus ik dacht dat er niets meer mis kon gaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja een beetje wat Pokkelmans zegt. Maar meestal kun je jezelf wel uit die angstwaan weg relativeren. Dat lukt alleen niet wanneer het je eerste keer is en teveel gebruikt.
Ja, degenen die ik ken zeggen dat ze anders heel onrustig zijn etc.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ook grote onzin meestal, of je moet terminaal zijn, maar het kan best wel goed werken als een soort slaappil.
Ah, een beetje overmoedig geworden. Wel zonde dat dat incident je ervaring met wiet permanent heeft verpest. Aan de andere kant, het is niet nodig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaringen met wiet waren gelukkig wel goed. Ik kreeg een vreetkick en de keer daarna een lachkick. Dus ik dacht dat er niets meer mis kon gaan.
quote:Alle theorieën over de opwarming van de aarde kunnen definitief de prullenbak in. Met mei in zicht, wordt het kouder dan ooit. Dit weekend is er zelfs een serieuze kans op sneeuw.
Dat klinkt een beetje als psychologische verslaving.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, degenen die ik ken zeggen dat ze anders heel onrustig zijn etc.
Zou kunnen...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als psychologische verslaving.
Tenzij ik kanker of MS krijg natuurlijk. Daarbij werkt wiet heel plezierig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, een beetje overmoedig geworden. Wel zonde dat dat incident je ervaring met wiet permanent heeft verpest. Aan de andere kant, het is niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |