SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Is dit niet positief dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:16 schreef Elan het volgende:
Kan er niet x positie tt. Iets leuks naar aanloop van de bekerfinale ofzo
Wij zijn Feyenoorders, wij zijn overal tegen en overal negatief over.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:16 schreef Elan het volgende:
Kan er niet x positie tt. Iets leuks naar aanloop van de bekerfinale ofzo
Eigenlijk presteert Van Geel best naar behoren. Zowel sportief als financieel worden de doelstellingen gerealiseerd.quote:
Als je de 'eigen jeugd verkopen' niet meetelt. Op welke spelers (die niet gescout zijn door kinderen van Koeman) heeft hij dan winst gemaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk presteert Van Geel best naar behoren. Zowel sportief als financieel worden de doelstellingen gerealiseerd.
Op vorig seizoen na dan.
Je sluit in deze post wel een hoop zaken uit waar Martin uiteindelijk natuurlijk wel over gegaan is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je de 'eigen jeugd verkopen' niet meetelt. Op welke spelers (die niet gescout zijn door kinderen van Koeman) heeft hij dan winst gemaakt?
Hij is ook verantwoordelijk geweest voor het aanstellen van de laatste 2 trainers.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je sluit in deze post wel een hoop zaken uit waar Martin uiteindelijk natuurlijk wel over gegaan is.
Minpunt:
Een scorende spits zou leuk zijn, maar die voor Ajax en PSV al amper te betalen...
Qua verkopen wel maar sinds Feyenoord weer geld te besteden heeft krijgt hij van mij een onvoldoende. Van Geel is een combinatie van een 2e hands autoverkoper en een gladde politicus, maar van voetbal heeft hij volgens mij niet meer verstand dan de gemiddelde Fox-kijkert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef Caland het volgende:
Onderaan de streep heeft Van Geel ook gewoon een vrij ruime voldoende gehaald hoor
Dat kunnen er niet veel zeggen bij Feyenoord
Eens, alleen moeten wij het al twee keer doen met een halve invalide...dat is natuurlijk ook weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je sluit in deze post wel een hoop zaken uit waar Martin uiteindelijk natuurlijk wel over gegaan is.
Minpunt:
Een scorende spits zou leuk zijn, maar die voor Ajax en PSV al amper te betalen...
Hopefully Dirk dan mag Bilal zijn basis plaats kans verknallen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:25 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of Gio morgen iemand gaat sparen.
Iets over de teleurstellende frequentie van treinen naar Polen. Mocht blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Dat moet wel.
Hier verdwijnen posts.
Gert, wat zei je?
Hahaha, 10/10.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets over de teleurstellende frequentie van treinen naar Polen. Mocht blijkbaar niet.![]()
nee ik had een onvoldoende voor lezen.![]()
quote:Jens Toornstra heeft zich bij Feyenoord op knappe wijze terug in het elftal geknokt, nadat hij eerder dit seizoen totaal uit beeld was geraakt. Het dieptepunt van die periode ligt nog vers in zijn geheugen. ''Jong SC Cambuur-uit op een waterkoude maandagavond in een donker Leeuwarden'', herinnert hij zich in gesprek met Voetbal International.
De ex-speler van ADO Den Haag en FC Utrecht dacht in de winterstop verlossing te krijgen door een transfer naar 1899 Hoffenheim. ''Alfred Schreuder, toen bij Hoffenheim assistent van Huub Stevens, belde me me op en schetste een goed beeld van die club. Ik werd er wel enthousiast van. Je praat toch over de Bundesliga, een Europese topcompetitie. Als Feyenoord "ja" had gezegd, waren we er wel uitgekomen.''
Maar Feyenoord zei nee, omdat de club met Lex Immers (Cardiff City) al een andere aanvallende middenvelder had laten gaan. In Rotterdam-Zuid knokte Toornstra zich vervolgens terug in het team, hoewel hij zich nog geen basisspeler voelt. ''Bij een topclub als Feyenoord kun je niet zeggen dat je basisspeler bent,'' sluit Toornstra af.
quote:Voetbalanalist Kenneth Perez begrijpt niets van een eventueel ontslag van Feyenoord-directeur Martin van Geel. Een deel van de Raad van Commissarissen wil de technische beleidsman weg hebben, mede door het tegenvallende aankoopbeleid in De Kuip.
''Ze zijn dus ontevreden over iemand die voor twintig miljoen euro verkocht heeft en voor negen miljoen euro ingekocht. Dat is een plus van elf miljoen'', zegt een verbaasde Perez in Natafelen met Kees. ''Hij heeft een schuld van 43 miljoen euro weggewerkt. En in plaats van zesde, zevende en tiende wordt Feyenoord sinds zijn komst tweede of derde in de competitie. Heel apart.''
''Ik vind Feyenoord nog steeds een topclub, maar ze kopen spelers uit de categorie twee á drie miljoen. Ajax en PSV kunnen spelers in de categorie acht miljoen kopen'', vervolgt de oud-voetballer. ''En als je het dan over miskopen hebt. PSV koopt Maher, Ajax heeft Sinkgraven... De onvrede over Van Geel is voor mij raar. Als Feyenoord de beker wint en ze worden derde dan hebben ze een goed seizoen.''
Journalist Valentijn Driessen van De Telegraaf vertelde hetzelfde. ''De spelers die Ajax en PSV kopen, komen uit een duurdere categorie en zijn dus beter dan de spelers die Feyenoord transfervrij of voor drie miljoen haalt. Als je dan derde wordt, ben je in feite best of the rest. Dat is gewoon het niveau van Feyenoord.''
Presentator Kees Jansma denkt dat Van Geel een slachtoffer wordt van het ''begrijpelijke, maar idiote verwachtingspatroon in Rotterdam''. Ook hij wees naar het financiële gat met de andere twee topclubs in Nederland. ''Iedereen kan uitrekenen dat ze de poen niet hebben, daar zit het in.''
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom staat analist niet tussen haakjes als het om Perez gaat?
Ken geen enkele TD van Feyenoord die het beter heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Qua verkopen wel maar sinds Feyenoord weer geld te besteden heeft krijgt hij van mij een onvoldoende. Van Geel is een combinatie van een 2e hands autoverkoper en een gladde politicus, maar van voetbal heeft hij volgens mij niet meer verstand dan de gemiddelde Fox-kijkert.
Baanquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ken geen enkele TD van Feyenoord die het beter heeft gedaan.
Van Geel wou Kramer ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Haringkop het volgende:
Overigens hoeft Van Geel ook helemaal niet weg van mij. Hij heeft soms ook gewoon last van de publieke opinie. Na het vertrek van Koeman vond hij als een van de weinige dat Gio en Van Gastel er niet klaar voor waren, een jaar later -onder druk van de publieke opinie- ineens wel.
Achteraf had hij natuurlijk gewoon gelijk..
Persoonlijk zou ik opstappen als ze mij zoiets in de maag zouden splitsen. Maar ja hij had ook niet verwacht dat Gio hem daadwerkelijk zou opstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel wou Kramer ook niet.
Wat een ziener.
Zou leuk zijn als Schuurman eens de kans krijgt op het middenveld. Maar dat zal de Staaf of de Taap wel worden. En dan Bilal op rechts met Jens achter de spitsen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Volgens het AD morgen Botteghin, Kuyt en El Ahmadi op de bank
Wat zal er met Tapia gebeuren in de zomer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Schuurman eens de kans krijgt op het middenveld.
Maar dat zullen De Staaf en Taap wel worden.
Die schuift dan op in de pikorde als Vilhena vertrekt. Ook Toornstra en/of El Ahmadi zie ik nog wel vertrekken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zal er met Tapia gebeuren in de zomer?
Dan zou ik eerder D'n Toorn laten vertrekken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die schuift dan op in de pikorde als Vilhena vertrekt. Ook Toornstra en/of El Ahmadi zie ik nog wel vertrekken.
Ga maar snel naar bedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Ted van Leeuwen wel wat vinden als Martin weggaat, of zeg ik nu iets heel geks.
Wie is Ted?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Ted van Leeuwen wel wat vinden als Martin weggaat, of zeg ik nu iets heel geks.
Vertrek van Toornstra zou jammer zijn hoe meer hij speelt des te beter hij gaat spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die schuift dan op in de pikorde als Vilhena vertrekt. Ook Toornstra en/of El Ahmadi zie ik nog wel vertrekken.
Kan op meerdere posities, heeft een aardige vrije trap en is geen lastige jongen. Hoop dat hij nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertrek van Toornstra zou jammer zijn hoe meer hij speelt des te beter hij gaat spelen.
Dit noemen ze nou riooljournalistiekquote:Vertrek Martin van Geel bij Feyenoord is onvermijdelijk
Mikos Gouka
20-4-16 - 07:25 Martin van Geel. © PRO SHOTS.
Nog een paar wedstrijden, dan zal Martin van Geel zeer waarschijnlijk geen technisch directeur meer zijn bij Feyenoord zijn, nu de top van de club het vertrouwen lijkt te hebben verloren in de man die bezig is aan zijn vijfde seizoen in de Kuip. Na de bekerfinale zal president-commissaris Gerard Hoetmer het finale oordeel vellen. Van Geels val lijkt onvermijdelijk.
Het vertrouwen in de Brabander is de afgelopen maanden in de Kuip in rap tempo afgebrokkeld. Zeker de Vrienden van Feyenoord, in het bezit van 49 procent van de aandelen van de club, zijn al geruime tijd uitgekeken op Van Geel. Een zeer invloedrijke stroming vindt dat Van Geel, die een contract heeft voor onbepaalde tijd, de club niet meer verder kan brengen.
Er is, zo denken ze in de Kuip, een ander type nodig om Feyenoord weer in het spoor van Ajax en PSV te krijgen. Dat idee is vooral afgelopen zomer geboren. Toen had Van Geel net Jordy Clasie verkocht aan Southampton en kon hij eindelijk naar hartelust investeren. Maar zijn internationale netwerk bleek minimaal en met de aankopen uit de Eredivisie zat hij iets te vaak mis.
'Bord op schoot-scouting' noemden zijn tegenstanders dat. Geldschieters zagen vol irritatie bij Jong Feyenoord regelmatig een elftal op het veld staan dat ruim twaalf miljoen euro heeft gekost, terwijl de transferwaarde van de hoofdmacht inmiddels fors is gekelderd. Rick Karsdorp, Sven van Beek en Terence Kongolo kunnen nog het meeste opleveren, allemaal spelers uit de eigen jeugdopleiding.
Het heeft er allemaal toe geleid dat zijn krediet in de Kuip op is. Alleen is het wachten tot president Hoetmer dat officieel bevestigt.
Stadhuisplein moet je gewoon altijd mijden. Dat is echt helemaal niets...quote:Op woensdag 20 april 2016 10:12 schreef Oldground het volgende:
Las net in het AD over de fanzone op stadhuisplein. Was ook van plan om de stad in te gaan, maar er kunnen maar 6.000 man naar binnen. Ik heb het idee dat de toestroom veel groter zal zijn.
Haha misschien ook wel he. Ik denk ook dat ik uit ga wijken naar een of ander café ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Stadhuisplein moet je gewoon altijd mijden. Dat is echt helemaal niets...
quote:'Topscorer Janssen eerste keus bij zowel Ajax als PSV'
Maandag, 18 april 2016 om 08:50
John van den Brom gaf zaterdagavond al aan dat hij denkt dat de kans klein is dat Vincent Janssen volgend seizoen nog bij AZ speelt, omdat de aanvaller met zijn vele doelpunten simpelweg veel te veel aandacht opeist. De clubs staan voor hem in de rij en volgens De Telegraaf is de belangstelling van titelconcurrenten Ajax en PSV zeer serieus.
Janssen, die uit de jeugdopleiding van Feyenoord komt, maakte er zaterdagavond nog vier tegen PEC Zwolle en staat dit seizoen al op 25 competitiedoelpunten. “Bij Ajax en PSV is de kersverse international eerste keus om Arek Milik of Luuk de Jong bij een eventueel vertrek op te volgen”, schrijft De Telegraaf. Het is niet bekend wat Ajax en PSV zouden willen betalen, of hoeveel AZ voor de topscorer van de Eredivisie vraagt.
Ajax denkt ook aan Sébastien Haller van FC Utrecht, maar vindt de vraagprijs van acht miljoen wel erg hoog. De Jong is de belangrijkste achtervolger van Janssen op de topscorerslijst, met 22 doelpunten, maar heeft er geen geheim van gemaakt dat hij het ooit nog in het buitenland wil gaan proberen. Milik staat dit seizoen op 19 goals voor Ajax en gaat komende zomer nog met Polen naar het EK, waar hij zich ook in de kijker kan spelen van buitenlandse topclubs.
Wel leuk om even een kijkje te nemen in de middag.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Stadhuisplein moet je gewoon altijd mijden. Dat is echt helemaal niets...
Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk om even een kijkje te nemen in de middag.
Maar vorige bekerfinale ook overvol en veel geld voor pisbier.
beroep aantekenen is spelen zondag...quote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Kramer moet donderdag dus al bij de tuchtcommissie verschijnen.. kennelijk willen ze hem schorsen voor de bekerfinale. The Protocols of the Elders of Zion hebben het al voorspeld.. Het Joodse Complot
Als ze Kramer willen schorsen, is het een complot om ons te helpen...quote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Kramer moet donderdag dus al bij de tuchtcommissie verschijnen.. kennelijk willen ze hem schorsen voor de bekerfinale. The Protocols of the Elders of Zion hebben het al voorspeld.. Het Joodse Complot
Oh ja, beroep kan nog.. Kramer vind ik 3000x niks maar als hij nog 1x zijn plicht wil vervullen en zondag een doelpuntje maken dan is het goed.. dan mag hij van mij voor zijn leven geschorst wordenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
beroep aantekenen is spelen zondag...
maar als elia en toornstra spelen heb je zowiezo niks aan kramer want voorzetten komen amper van de zijkanten
alleen rickie weet die lange goed te bedienen..
Zou een godsgeschenk zijn. Dirkgod in de spitsquote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Neem een lekker [warm] bitterballetje tijdens de herhaling.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Hehe, van naast het uitvak naar businessclub 😄. Zin in!
Kwestie van perspectief. Dit shirt verkocht beter dan ooit.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hoop dat ze weer eens met wat degelijks op de proppen komen.
De klanten waren er vast tevreden mee ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief. Dit shirt verkocht beter dan ooit.
Tja, ik vind t ook niks. Mijn vrouw daarentegen heeft voor het eerst een shirt gekocht.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De klanten waren er vast tevreden mee ja.
Mijn hart huilt iedere uitwedstrijd een beetje.
Zal ik doen, vanuit een verwarmde stoelquote:Op woensdag 20 april 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem een lekker [warm] bitterballetje tijdens de herhaling.
Is smaakafhankelijk, dat klopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief. Dit shirt verkocht beter dan ooit.
Wow, die is inderdaad zeldzaam lelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
Is smaakafhankelijk, dat klopt.
Vond zelf het derde shirt van Norwich dit seizoen (los van de onderbrekende sponsor) erg mooi, terwijl die ook in van die lijstjes stond met "top 10 lelijkste shirts" e.d.
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow, die is inderdaad zeldzaam lelijk.
Hahaha wtf!? Lelijker dan dat kan bijna niet. Het lelijkste Feyenoord shirt die ik ooit heb gezien:quote:Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
Is smaakafhankelijk, dat klopt.
Vond zelf het derde shirt van Norwich dit seizoen (los van de onderbrekende sponsor) erg mooi, terwijl die ook in van die lijstjes stond met "top 10 lelijkste shirts" e.d.
[ afbeelding ]
Was niet echt een lekker begin van Puma. Zo'n achterlijke template die totaal niet werkt op een shirt dat uit meer dan één kleur bestaat. Gelukkig maakten ze een paar jaar later de perfecte shirts (die met Blijdorp erop).quote:Op woensdag 20 april 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha wtf!? Lelijker dan dat kan bijna niet. Het lelijkste Feyenoord shirt die ik ooit heb gezien:
[ afbeelding ]
Gelukkig ging dat toen niet door.
Ja dat ene jaar hadden we echt mooie shirts, heb ze ook beiden in huis. De jaren er omheen hadden we voornamelijk dit soort ongein:quote:Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Was niet echt een lekker begin van Puma. Zo'n achterlijke template die totaal niet werkt op een shirt dat uit meer dan één kleur bestaat. Gelukkig maakten ze een paar jaar later de perfecte shirts (die met Blijdorp erop).
Het zal mij benieuwen wat we volgend jaar krijgen, Adidas kennende zal het wel weer zo'n neonkleur worden die pijn aan je ogen doet.
Erg lelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 16:56 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja dat ene jaar hadden we echt mooie shirts, heb ze ook beide in huis. De jaren er omheen hadden we voornamelijk dit soort ongein:
[ afbeelding ]
Als je dan toch met 1 speler geen risico wilt nemen dan moet dat echt Vermeer zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:59 schreef KillemWieft het volgende:
Gio vind dat er weer eens verloren mag worden.
Nou, inderdaad. Zonder hem stonden we nu 9e.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dan toch met 1 speler geen risico wilt nemen dan moet dat echt Vermeer zijn.
#neverforgetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |