Uit antropologisch oogpunt, absoluut!quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het houdt je wel flink bezig, dus iets van waarde heeft het wel.
we kennen een vrijheid van meningsuiting in nederland.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:56 schreef Baconbus het volgende:
Mag ik ook mijn mening hier geven over filmpjes die ik niet gekeken heb?
Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uit antropologisch oogpunt, absoluut!Vandaar ook mijn altijd herhalende vraag:
Wat beweegt mensen om aan de ene kant te propaganderen kritisch te (moeten) zijn terwijl ze zich aan de andere kant zo klakkeloos en gewillig onderdompelen in kortzichtige bullshit!
Ben ik ook altijd eerlijk over geweest.
die vooral wordt gebruikt om anderen af te zeiken en te vertellen hoe kut je iets vindtquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
we kennen een vrijheid van meningsuiting in nederland.
Heb je toch niet goed gekeken. Hij beweert dat niemand in het filmpje gewond is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je kunt niet bewijzen dat de personen die we in die scene zien zwaargewond zijn.
De commentator van het filmpje beweert overigens dat ze lichtgewond zijn.
Ditquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.
Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:
Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.
Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
die vooral wordt gebruikt om anderen af te zeiken en te vertellen hoe kut je iets vindt
leve de vrijheid van het belachelijk maken
Ik denk dat het begint bij 'wat klopt er hier niet', en vervolgens kun je allerlei wegen bewandelen aan de hand van wat voor info je bekijkt en vanuit welke hoek je iets ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven?Is dat alleen maar omdat het alternatief en niet MSM is?
Dan stoot je volgens mij je hoofd aan de andere kant van dezelfde muur.
Als dat je doel is heb je het helemaal voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken.
Geloofwaardigheid of het ontbreken daarvan is het niet alleen maar omdat het wel of niet van de MSM of alternatieve media afkomstig is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven?Is dat alleen maar omdat het alternatief en niet MSM is?
Dan stoot je volgens mij je hoofd aan de andere kant van dezelfde muur.
Ik vind het in het algemeen gewoon jammer. Verder snap ik de drang niet naar het willen ontkrachten van alles wat je denkt/gelooft. Ik zie mezelf nou nooit een gelovige of iets constant zien second-guessen maar hey het zal wel bij een forum horen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken.
Nog mooier: dat het de man met de grijze schoen betreft, die even daarvoor nog helemaal niet gewond staat. Hij moet daar ter plaatse op de stoep tijdens deze amateuristische maar relatief ontspannen aftermath nog ergens door geraakt zijn. Jammer dat dat event eruit geknipt is. Misschien aangereden door de (nep?) ambulance.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je kunt niet bewijzen dat de personen die we in die scene zien zwaargewond zijn.
De commentator van het filmpje beweert overigens dat ze lichtgewond zijn.
Ah dus al die burgers lopen met kompressen op zakquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.
Toch wel grappig dat hier de alternatieve media de boel besodemieteren...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.
Het kan prima een kompres zijn, of een slagroomtaartje, of een coldpack. Moeilijk te zien en daar ga ik verder ook niet heel erg over discussiëren. Feit blijft voor mij staan dat de hele scène nogal belachelijk op me overkomt. Sorry, can't help itquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:43 schreef theguyver het volgende:
het grote ongenblik is weer aangekomen!
het hele topic hangt er vanaf!
welkom bij de quizz pixelneuken!
is het een tissue of kan het wat anders zijn.
Ik gok, het is een acteur die zijn script vergeten is en de ambulance acteur geeft het nog even aan.
als je goed inzooom, lees je ook het volgende!
AU GODMILJAAR ARGHHHHHHHH
Mwah, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:03 schreef Copycat het volgende:
Felt is dus dat het op jou belachelijk overkomt. Dat is best een nietszeggend feitje.
Dat is een feit!quote:
En hoe vaak heb jij met zo'n situatie gezeten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het kan prima een kompres zijn, of een slagroomtaartje, of een coldpack. Moeilijk te zien en daar ga ik verder ook niet heel erg over discussiëren. Feit blijft voor mij staan dat de hele scène nogal belachelijk op me overkomt. Sorry, can't help it
Dat is zeker bizar. Hoe gekker hoe mooier hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |