Ja dat is onderhand wel duidelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja zeg het dan, zou ik het zeggen nepparlement?
De meerderheid van het volk koos er echter voor om niet tegen te stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als een bepaalde meerderheid van een volk ergens voor of tegen is en de volksvertegenwoordigers stemmen ijskoud contra
Over een jaar kan je afrekenen. Trap met zijn allen 1 keer niet in de zes weken propaganda die op je wordt afgevuurd en stem niet op een van deze twee partijen, wat er ook gebeurt. Stem op de PvdD of de SP als je links wil stemmen of op de PVV als je rechts wil stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel de VVD-fractie en PVDA-fractie (minus Monasch) zijn nu dus criminele anti-democraten en overtreden bewust de wet.
Er is geen partij die zo denkt. Zelfs de tegenstanders van referenda niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het volk heeft raad mogen geven, niet meer, niet minder. Het volk heeft ervoor gekozen geen raad te geven. Dan staat het de luisteraar dus vrij om het advies van dat handjevol mensen dat wel is gaan stemmen naast zich neer te leggen.
Dat is dan ook maar 20% van de stemgerechtigden. Een kleine minderheid dus.quote:
Er is geen partij die dat uitspreekt, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er is geen partij die zo denkt. Zelfs de tegenstanders van referenda niet.
Dan had de rest maar moeten stemmen. Hun spreekrecht is verworpen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar 20% van de stemgerechtigden. Een kleine minderheid dus.
En voor 12%.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar 20% van de stemgerechtigden. Een kleine minderheid dus.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Over een jaar kan je afrekenen. Trap met zijn allen 1 keer niet in de zes weken propaganda die op je wordt afgevuurd en stem niet op een van deze twee partijen, wat er ook gebeurt. Stem op de PvdD of de SP als je links wil stemmen of op de PVV als je rechts wil stemmen.
Maar ja, zes weken propaganda voorafgaande op verkiezingen en wat slechte televisiedebatten, een toneelspelletjes met "stem op ons, anders gaat de VVD/PvdA het land regeren" en de mensen stemmen weer als makke lammetjes op deze twee partijen.![]()
Voor nu pleit ik voor de hooivorken. Met 2,5 miljoen mensen tegelijkertijd naar Het Binnenhof gaan. Goed, die 2,5 miljoen halen we niet maar meer dan 100 000 moet lukkken als GeenStijl het tijdstip en de plaats noemt.
Rutte zal deze keer iets anders moeten bedenken, ik denk niet dat kiezers hier twee keer achter elkaar in trappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, gaat Rutte helikoptergeld beloven, moet jij eens kijken hoe hard iedereen weer op de VVD stemt.
Waarom denk je dat er nog steeds reclamespotjes op TV zijn? Omdat het werkt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Over een jaar kan je afrekenen. Trap met zijn allen 1 keer niet in de zes weken propaganda die op je wordt afgevuurd en stem niet op een van deze twee partijen, wat er ook gebeurt. Stem op de PvdD of de SP als je links wil stemmen of op de PVV als je rechts wil stemmen.
Maar ja, zes weken propaganda voorafgaande op verkiezingen en wat slechte televisiedebatten, een toneelspelletjes met "stem op ons, anders gaat de VVD/PvdA het land regeren" en de mensen stemmen weer als makke lammetjes op deze twee partijen.![]()
Voor nu pleit ik voor de hooivorken. Met 2,5 miljoen mensen tegelijkertijd naar Het Binnenhof gaan. Goed, die 2,5 miljoen halen we niet maar meer dan 100 000 moet lukkken als GeenStijl het tijdstip en de plaats noemt.
Ik kan je nu al verklappen dat de VVD de grootste wordt en dat de coalitie hoogstwaarschijnlijk zal bestaan uit VVD-D66-CDA, mogelijk aangevuld met een GL of CU.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dierenpoes krijgt de mijnequote:Op dinsdag 19 april 2016 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stem op de PvdD of de SP als je links wil stemmen of op de PVV als je rechts wil stemmen.
Het is weer hilarisch inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Voor hooivorkengedoe pleiten tegen een democratisch genomen besluit. Juist. #reddedemocratie
Wie gaat er kampioen worden, PSV of Ajax ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verklappen dat de VVD de grootste wordt en dat de coalitie hoogstwaarschijnlijk zal bestaan uit VVD-D66-CDA, mogelijk aangevuld met een GL of CU.
PSV.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie gaat er kampioen worden, PSV of Ajax ?
Nee, Cattivo, zo werkt het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Dan had de rest maar moeten stemmen. Hun spreekrecht is verworpen.
Nee, zoals dit referendum was opgezet had het zin om thuis te blijven als je voor was.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Dan had de rest maar moeten stemmen. Hun spreekrecht is verworpen.
Als ze het in de UK te weten komen dan zou dat zeker helpen voor de Brexit. Voort het volgende EU-referendum helpt het in Nederland zonder enige twijfel. Ga zo door, regenten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb NEE gestemd maar de champagne gaat hier open
Nou, dan heb je een hoge pet op van het gemiddelde stemvee hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Rutte zal deze keer iets anders moeten bedenken, ik denk niet dat kiezers hier twee keer achter elkaar in trappen.
Dat was gewoon een keuze.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, zoals dit referendum was opgezet had het zin om thuis te blijven als je voor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |