Gaat weer lekker in dit land.quote:Op maandag 18 april 2016 12:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Rechter doet uitspraak over een Idols-auditie:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBAMS:2016:2228
Dan ben je dus wel echt beroerd.
Die uitspraak van de rechter kan worden gezien als laatste aanzet tot zelfmoord. Vond 't zielig. Mja dom inderdaad om hiertegen te procederen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Het ging overigens om deze auditie:
Weet ik meteen weer waarom ik de commerciëlen mijd als de pest. Dit is zelfs geen leedvermaak.
Maar goed, nu mag de 21-jarige Mostafa even 1435 euro ophoesten voor een gefaalde rechtszaak die zijn zangcarrière moest redden. En zelfs al zou hij die zaak hebben gewonnen, dan zou men het júist willen zien. Al met al een niet al te snuggere move.
Nouja, als je gaat klagen dat je onredelijk negatief wordt neergezet is het wel logisch dat de rechter inhoudelijk moet gaan kijken naar welk aandeel je zelf hebt gehad in die beeldvorming. Als ze het geluid nu hadden vervormd of zo, dan had je een punt gehad. Maar hij is daar zelf gaan staan zingen, en dat was vals als de tyfus. Daar heb je geen getuige-deskundigen voor nodig.quote:Op maandag 18 april 2016 12:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die uitspraak van de rechter kan worden gezien als laatste aanzet tot zelfmoord. Vond 't zielig. Mja dom inderdaad om hiertegen te procederen.
True.quote:Op maandag 18 april 2016 12:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, als je gaat klagen dat je onredelijk negatief wordt neergezet is het wel logisch dat de rechter inhoudelijk moet gaan kijken naar welk aandeel je zelf hebt gehad in die beeldvorming. Als ze het geluid nu hadden vervormd of zo, dan had je een punt gehad. Maar hij is daar zelf gaan staan zingen, en dat was vals als de tyfus. Daar heb je geen getuige-deskundigen voor nodig.
Maar we aten wel friet.quote:
Aan de ene kant is het sneu dat je als een gieter afgaat op tv op 21-jarige leeftijd, terwijl het alleen het grootkapitaal is dat van jouw afgang profiteert.quote:Op maandag 18 april 2016 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Weet ik meteen weer waarom ik de commerciëlen mijd als de pest. Dit is zelfs geen leedvermaak.
Maar goed, nu mag de 21-jarige Mostafa even 1435 euro ophoesten voor een gefaalde rechtszaak die zijn zangcarrière moest redden. En zelfs al zou hij die zaak hebben gewonnen, dan zou men het júist willen zien. Al met al een niet al te snuggere move.
quote:Tegen Cunha loopt een onderzoek wegens corruptie, net als tegen ruim de helft van zijn collega's in de Kamer.
Hahahaha.quote:Op maandag 18 april 2016 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |