Dat is een ander verhaal maar 'complottheorie' betekend letterlijk een theorie van een in het geheim georganiseerd plan/doel. Prijsafspraken zijn ook complotten bijvoorbeeld. complottheorie als woord nu zo vervuild is geraakt door andere randzaken doet er niets aan af. Maar oké, beetje offtopic. Excuus.quote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de mensen die het hier over hadden die ik heb gesproken hadden het ook over de reptillians en zo. Dus mja :p
Ja joh, je moet het in de tijdsgeest zien. Net als slavenhandel een paar eeuwen terug, vond men heel normaal, waarom doen we daar nog zo moeilijk over. In de 20e eeuw deed men ook regelmatig aan genocide, daar hoorde je toen ook niemand over.quote:Op maandag 18 april 2016 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Sonja was in de jaren 80 pedofilie het onderwerp. Zaten pedo's aan tafel de gruwelijkste dingen te verkondigen. Iemand reageerde fel uit het publiek. Ze nbamen het voor kennisgeving aan.
'Heeft u wel fysiek contact gehad met die jongetjes ?'
Nou niet zo vaak, een paar keer een stijf piemeltje in m'n mond genomen.'
'Ok, valt dus wel mee.'
'En u meneer.......' Blaat.
Echt zo ging het. heeft niks met dekmantels overheid of iets anders te maken. In de jaren 70 had het sexblad Cany een miljoen abonnees. Waaronder mijn oudser. Heb mij pubertijt dus rukkend volbracht. Partnerruil was ook allemaal normaal. De kentering kwam met Lubbers en van Agt met de nieuw preutsheid. terug naar de jaren 50. Toen Aids begin jaren 80 zich uitbreidde van de homo-scene naar het voetjesvolk was het gedaan met de pret.
Moet toegeven dat dit mij nu ook dat effect heeft gehad ja.quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal maar 'complottheorie' betekend letterlijk een theorie van een in het geheim georganiseerd plan/doel. Prijsafspraken zijn ook complotten bijvoorbeeld. complottheorie als woord nu zo vervuild is geraakt door andere randzaken doet er niets aan af. Maar oké, beetje offtopic. Excuus.
Alleen als de lerares knap is.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee allemaal te lezen, jij beweert iets wat totaal niet overeenkomt met de werkelijke gang van zaken op Fok!
Gemiddelde reactie Fokkers:
Lerares met minderjarige leerling: "nice"
Leraar met minderjarige leerlinge: "ouwe viespeuk, als je aan mijn dochter komt dan zorg ik er voor dat je lichaam nooit meer word teruggevonden"
Ik mag hopen dat jij je kinderen wel met normen en waarden gaat opvoeden. Wat vroeger normaal was is geen excuus om dat nu net zo te doen. We zijn toch wel dat slimmer mag ik hopen. Ik in ieder geval wélquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja joh, je moet het in de tijdsgeest zien. Net als slavenhandel een paar eeuwen terug, vond men heel normaal, waarom doen we daar nog zo moeilijk over. In de 20e eeuw deed men ook regelmatig aan genocide, daar hoorde je toen ook niemand over.
Goedzo, je snapt het cynische toontje niet en bewijst bij deze je ongelijk over je eerste post.quote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij je kinderen wel met normen en waarden gaat opvoeden. Wat vroeger normaal was is geen excuus om dat nu net zo te doen. We zijn toch wel dat slimmer mag ik hopen. Ik in ieder geval wél
Doe je ding.quote:Op maandag 18 april 2016 15:29 schreef Barbie__ het volgende:
Ik typ in bold wanneer ik wil / hoe vaak ik wil. Succes met het je niet storen aan mijn dik gedrukte letters. Je zou je maar aan zoiets gaan storen. Dan heb je echt rare irritatie triggers lol :/
Ik zal hem even uitleggen voor je.quote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Bewijst mijn ongelijk ? Je bent toch geen kleuter. Gedraag je is volwassen zeg
Dudequote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zal hem even uitleggen voor je.
Je probeerde de hele smeerlapperij waar dit over gaat te bagatelliseren door de vergelijking te trekken met leraressen die sex met leerlingen hebben en de 'goedkeuring' er van door veel medefokkers.
Ik reageer er cynisch op (eigenlijk op een quote van Tong80), door net te doen alsof ik genocide of slavernij bagatelliseer. En jij gaat er vervolgens serieus op in.
Fons Spooren kan er over meepraten:quote:Op maandag 18 april 2016 09:28 schreef tong80 het volgende:
Bart van Well liep op 14-jarige leeftijd weg van huis en belandde in de prostitutie in Amsterdam. In 1988 werd hij naar eigen zeggen misbruikt door ene 'Joris', in diens dienstauto. Hij kreeg 250 gulden. De tweede keer kreeg Van Well ruzie met zijn klant en stapte uit de auto. Pas vijftien jaar later zegt hij 'Joris' te hebben herkend op een foto bij een artikel in Panorama over jongensprostitutie in het Eindhovense Anne Frankplantsoen.
..aldus zijn wikipedia.quote:Spooren kwam landelijk in het nieuws toen bekend werd dat hij op 13 mei 2003 in het Eindhovense Anne Frankplantsoen werd opgepakt vanwege het plegen van onzedelijke handelingen met minderjarige schandknapen. De strafbare feiten hadden zich voornamelijk in dit Anne Frankplantsoen afgespeeld. Na zijn arrestatie werd hij ontslagen door PSV.
Ik heb het idee dat Spooren destijds werd geslachtofferd als bliksemafleider voor andere prominente knapenneukers. Met een prominent als Spooren in de spotlights werd er niet verder gekeken en al heel niet naar een destijds redelijk anonieme topambtenaar.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Fons Spooren kan er over meepraten:
[..]
..aldus zijn wikipedia.
De getuige Koos van Woudenberg kun je wel als complotgekkie zien iig, voorbeeld:quote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht altijd dat dit zo'n complottheorie was?
Behalve Marianne zeggen die namen mij niks. Wil dat ook graag zo houden, heb het niet zo met complotgekkie's. Doen mij denken aan extreem religieuze mensen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De getuige Koos van Woudenberg kun je wel als complotgekkie zien iig, voorbeeld:
https://koosgaatdoor.word(...)oot-weiland-moorden/
Ook de rest van deze website staat in het teken van het Grote Orthodox Gereformeerde pedofilie-annex moordcomplot.
Ook de moord op Marianne Vaatstra is niet gepleegd door Jasper S. bijvoorbeeld.
Beetje categorie Willem Dankbaar dus.
Nee, maar als je die pagina die ik aanhaal even doorneem, dan zie je direct dat je met je suggestie wel correct zit. En die man is nu getuige en zoals ik het hierboven interpreteer een vrij vage getuige ook nog. Dus ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Behalve Marianne zeggen die namen mij niks. Wil dat ook graag zo houden, heb het niet zo met complotgekkie's. Doen mij denken aan extreem religieuze mensen.
Die valt in de categorie geschifte complotgekkies idd, samen met Micha Kat.quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kwam een keer op die Martijn Vrijland ofzo site terecht. Rijp voor het gesticht.
Martin Vrijland en Micha Kat zijn al jaren geen vrienden meer. Martin heeft Micha naar eigen zeggen ontmaskerd.quote:Op maandag 18 april 2016 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar als je die pagina die ik aanhaal even doorneem, dan zie je direct dat je met je suggestie wel correct zit. En die man is nu getuige en zoals ik het hierboven interpreteer een vrij vage getuige ook nog. Dus ja.
bronquote:Micha Kat journalist, klokkenluider of grote misleider?
Vol trots meldt Micha Kat vandaag op Klokkenluideronline dat hij gisteravond op de Katholieke Radio Omroep (KRO) in het programma Brandpunt genoemd werd en hij niet meteen in de dwangbuis hoefde te worden afgevoerd. Ook is een ander Katholiek medium erg op de hand van het kamp waaruit Micha Kat komt: het Katholiek Nieuwsblad. Het Katholiek Nieuwsblad is altijd erg in de aanval gebleven met betrekking tot de zaak Joris Demmink. Je zou bijna denken dat de familie Poot – die de financiers van de websites van Micha Kat zijn en zijn salaris betalen – uit de katholieke hoek komen. Wellicht dat het de moeite waard is om eens te onderzoeken hoe de connectie van de familie Poot met het geheime genootschap Opus Deï is. Dat is een soort variant van de vrijmetselarij binnen de katholieke kerk. De Katholieke media helpt in ieder geval het Demmink verhaal weer een nieuwe boost te geven. Micha Kat wordt weer min of meer in ere hersteld en mensen denken mogelijk “Die Micha Kat heeft toch wel het kindermisbruik van Demmink op de kaart gezet“. Wat echter vooral niet in deze media gemeld wordt is de ontdekking dat deze familie Poot openlijk samenwerkt met een man die jaren in de gevangenis heeft gezeten en slechts vervroegd vrij mocht komen omdat hij een boekje open mocht doen over de misstanden in Washington D.C. Ik heb het natuurlijk over Jack Abramoff.
Iedereen die het verhaal niet echt gevolgd heeft, raad ik toch aan om eens naar deze radio uitzending te luisteren. In de uitzending van 4 april, geeft Micha Kat openlijk toe dat de hele Demmink kwestie draait om geld. Ook geeft hij toe dat de stichting ‘de Roestige Spijker’ samenwerkt met Jack Abramoff. Waarom komen dit soort zaken niet aan de orde in een programma als Brandpunt? We hebben het hier niet over een ‘niet noemenswaardig persoon’. Deze Jack Abramoff heeft nogal een reputatie. Zo schreef Veterans Today [citaat] Veroordeeld Lobbyist Jack Abramoff voorzag mannelijke en vrouwelijke congresleden en senatoren in de VS van heteroseksuele-, homoseksuele-, lesbienne-, biseksuele- en kindprostituees. Zo werden tal van congresleden, media mensen en officials gecompromitteerd en chantabel gemaakt. Hierbij maakte hij gebruik van drie hotels in Washington.
De kant van Micha Kat die niet wordt belicht in de Main Stream Media en de door diezelfde Micha Kat gecontroleerde alternatieve media is de kant van de man die beweert dat zijn vader een hoge vrijmetselaar is en de man die geld uit mensen hun zak troggelt voor een vermeende miljoenen claim. Micha Kat kan openlijk Mark Rutte voor pedofiel uitschelden zonder hiervoor te worden opgepakt. Hij, zijn websites en Henk Krol (waarschijnlijk ook behorende tot het kamp Poot) kunnen een crematie van journalist Fred de Brouwer aankondigen en gewoon weer verplaatsen. Ook de website Niburu.co gaf al een toelichting op de ontmaskering van Micha Kat. Het is zaak dat mensen de kern van de zaak gaan doorgronden en ontdekken dat het hele Demmink dossier een compleet ander doel dient. Hieronder vat ik het nog eens voor u samen.
De advocaat van Joris Demmink, Harro Knijff, startte een showproces tegen het Algemeen Dagblad vanwege een filmpje dat al lang en breed op YouTube stond. De door de familie Poot van het bedrijf Chipshol gefinancierde stichting ‘de Roestige Spijker’ mocht zich voegen in deze procedure en wist het voor elkaar te boksen allemaal getuigen op te roepen. Zo riepen zij ex gevangenisdirecteuren op die tegen Demmink getuigden. Tijdens het proces zijn echter alleen mensen opgeroepen die mogelijkerwijze gelieerd zijn aan het netwerk van deze familie Poot, die ik dan ook de maffiagroep Poot noemde. Zo riepen zij bijvoorbeeld een zeer belangrijke getuige niet op. Oud-hoofdofficier van justitie Hans Vrakking had immers ook naar de media gelekt dat de naam van Joris Demmink wel in het Rolodex onderzoek voorkwam. De familie Poot was niet zo blij met iemand die niet “part of the club” was zo meldde Micha Kat mij persoonlijk. Er is dus niets met het verhaal van Vrakking gebeurd.
Het hele Demmink dossier draait slechts en alleen om de miljarden die de maffiagroep Poot binnen wenste te hengelen door het onderdruk zetten van de BV Nederland. Het heeft er alle schijn van dat dit gelukt is en dat men nu het Demmink dossier weer van ramkoers moet afbuigen. Natuurlijk moet een programma als Brandpunt nog even extra inwrijven dat het wel een serieus dossier is en dat er waarschijnlijk een parlementaire enquête nodig zal zijn om de onderste steen boven te krijgen, maar de echte misstanden worden niet onderzocht. Zo is er geen enkel kanaal binnen de Main Stream Media dat onderzoek doet naar de klokkenluiders zelf. Waarom stelt niemand de vragen: “Wie zitten er allemaal in die stichting de Roestige Spijker? Wie is Ben Ottens en hoe kan het dat de man die praktisch zijn hele CV aan Demmink dankt, hem nu aan moet vallen? Hoe kan het dat Ben Ottens mede verantwoordelijk is voor de opwaardering van de gronden rondom Schiphol (essentieel voor de claim)? Wie is Robert Rubinstein? Wie is Jack Abramoff? Waarom verkocht de familie Poot haar claim van 20 miljard in 2012 aan het Litigation Fund?” En wat natuurlijk zeker niet grondig onderzocht zal worden door een programma als KRO’s Brandpunt is de opmerkelijke dood van journalist Fred de Brouwer die zogenaamd met onthullingen zou komen over Joris Demmink.
Iedereen die zich gister weer in slaap heeft laten sussen door een Main Stream Media programma moet toch maar eens de moeite nemen om zich te verdiepen in de claim van 20 miljard. We hebben het dan over 8% van de totale Nederlandse rijksbegroting en een bedrag dat vrijwel 1 op 1 overeenkomt met het in 2013 berekende begrotingstekort. De vraag of deze Micha Kat dus journalist, klokkenluider of grote misleider is mag u voor uzelf beantwoorden.
Neemt niet weg dat-ie ook gierend gek is imhoquote:Op maandag 18 april 2016 16:59 schreef Mylene het volgende:
Het hele Demmink dossier draait slechts en alleen om de miljarden die de maffiagroep Poot binnen wenste te hengelen door het onderdruk zetten van de BV Nederland.
quote:Het hele Demmink dossier draait slechts en alleen om de miljarden die de maffiagroep Poot binnen wenste te hengelen door het onderdruk zetten van de BV Nederland.
maakt het wat uit? het gaat erom dat er vroeger niet streng tegenopgetreden werd en nu wel.quote:Op maandag 18 april 2016 17:26 schreef Cruseder4 het volgende:
Waarom zo vaak enkel jonge jongetjes? Zijn de pedofielen voornamelijk homofiel of iets dergelijks?
quote:Op maandag 18 april 2016 17:26 schreef Cruseder4 het volgende:
Waarom zo vaak enkel jonge jongetjes? Zijn de pedofielen voornamelijk homofiel of iets dergelijks?
En daardoor de ultieme karaktermoord als je ervan beschuldigd wordt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maakt het wat uit? het gaat erom dat er vroeger niet streng tegenopgetreden werd en nu wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |