abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:21:06 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161542919
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar ergens is het wel vreemd dat mensen elkaar zo weinig aanspreken tegenwoordig. Of zijn ze allemaal zo afwachtend als mij? Lijkt me niet. Digitaal contact gaat makkelijker maar daar heb je uiteindelijk niks aan.
Aan al t contact kan je wat hebben, tis maar net wat voor behoefte je hebt.
En veel anderen die hetzelfde probleem als jij hebben, zullen idd ook afwachtend zijn,anders hadden ze dat probleem niet gehad he..
pi_161543170
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aan al t contact kan je wat hebben, tis maar net wat voor behoefte je hebt.
En veel anderen die hetzelfde probleem als jij hebben, zullen idd ook afwachtend zijn,anders hadden ze dat probleem niet gehad he..
Ik merk gewoon dat ik behoefte heb aan dingen samen doen. Koningsnacht, naar de bios ook wel een beetje, ergens wat drinken, lekker in het park zitten enzo. Daar heb je vrienden voor nodig. Die dagen je ook weer uit om grenzen te verleggen enzo.
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:45:55 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161543292
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:

Ik merk gewoon dat ik behoefte heb aan dingen samen doen. Koningsnacht, naar de bios ook wel een beetje, ergens wat drinken, lekker in het park zitten enzo. Daar heb je vrienden voor nodig. Die dagen je ook weer uit om grenzen te verleggen enzo.
Leuk dit rideltje, maar ondertussen weet iedereen dat op Fok al, dus is het niet waard om te herhalen.
pi_161543334
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Leuk dit rideltje, maar ondertussen weet iedereen dat op Fok al, dus is het niet waard om te herhalen.
Maar hoe bouw je zulk contact op met mensen? Schoolperiode is dus al gefaald en van de teamsport is het ook niet vanzelfsprekend dat er wat uit rolt.
pi_161543377
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe bouw je zulk contact op met mensen? Schoolperiode is dus al gefaald en van de teamsport is het ook niet vanzelfsprekend dat er wat uit rolt.
Dat is ook al 100x verteld en uitgelegd.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:00:02 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161543519
quote:

Lees alle voorgaande delen van alle vriendeloze topics waarin je in je kringetje hebt rondgedraaid en inventariseer alle tips die door de tijd heen zijn gegeven. Een waslijst waar je wat mee kan.
Blijven herhalen van de vraag zonder de antwoorden te zien, schiet niet op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161544128
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In de ub of je hogeschool is er vast wel een prikbord waar allerlei activiteiten/bijbaantjes vermeld worden.
pi_161544152
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees alle voorgaande delen van alle vriendeloze topics waarin je in je kringetje hebt rondgedraaid en inventariseer alle tips die door de tijd heen zijn gegeven. Een waslijst waar je wat mee kan.
Klopt. De reden dat ik deze pogingen nu ook onderneem is omdat ik geen vriendschap heb overgehouden op de normale manieren. Studie ga je een paar jaar om met dezelfde mensen, die hetzelfde meemaken en ook een soortgelijke interesse hebben door voor die studie te kiezen.. Maar eindigen zonder vriendschap is dan niet handig en zij gaan gewoon door met leven. Ontmoeten nieuwe mensen, gaan samenwonen etc. Ik probeer mijn pijlen te richten op teamsport en toekomstige collega's maar de vraag is of dat reëel is. Werk doe je vooral met 1 doel en moet ook leuk zijn, maar het hangt van het bedrijf en afdeling af of je elkaar buiten werk ook ziet of nodig hebt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:39:28 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161544225
Jajajajajajajajaja. Hetzelfde riedeltje. Doe iets ipv dat suffe herhalen van waarom het allemaal zo treurig is.
pi_161544866
quote:

[..]

Begin eens met die mensen in je sportgroep aan te spreken.
Op die manier heb ik ook twee vrienden er bij gekregen die ik niet kende van mijn studie, maar je moet er wel zelf voor werken (en aan blijven werken)
pi_161545319
quote:

[..]

Dit.
pi_161545490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Begin eens met die mensen in je sportgroep aan te spreken.
Op die manier heb ik ook twee vrienden er bij gekregen die ik niet kende van mijn studie, maar je moet er wel zelf voor werken (en aan blijven werken)
Tja, domme vraag: hoe? Niemand trekt zijn of haar bek los (ja, eentje moet er als eerste beginnen...). Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd voordat je ook na het sporten wat met ze afsprak, contact had? Digitaal of in het echt?
pi_161545522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja, domme vraag: hoe? Niemand trekt zijn of haar bek los (ja, eentje moet er als eerste beginnen...). Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd voordat je ook na het sporten wat met ze afsprak, contact had? Digitaal of in het echt?
Het moment dat jij je mond open trekt hebt je contact, zo makkelijk is het.
Waarom niet de eerste stap zetten?

Digitaal gaat dat in deze tijd vrij snel met FB en afspreken volgt dan vanzelf als jij het aan iemand vraagt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:44:34 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161545525
quote:

Echt. Hoe dik is die plaat voor je hoofd?
pi_161545645
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt. Hoe dik is die plaat voor je hoofd?
Ik moet altijd stiekem beetje lachen om jouw reacties.. Zou haast voorstellen om een keer te meeten :P maar daar zit je niet op te wachten?
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:50:46 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161545666
Houd het hier maar gewoon on topic. En ga wat doen.
pi_161545684
quote:

[..]

http://www.succeedsocially.com/ genoeg tips en artikelen om vanaf een nulpunt vriendschappen op te bouwen.
pi_161545739
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar ergens is het wel vreemd dat mensen elkaar zo weinig aanspreken tegenwoordig. Of zijn ze allemaal zo afwachtend als mij? Lijkt me niet. Digitaal contact gaat makkelijker maar daar heb je uiteindelijk niks aan.
Omdat vriendschappen niet ontstaan door willekeurig mensen aan te spreken. Vriendschappen ontstaan doordat je een interesse deelt of gezamenlijk naar hetzelfde doel werkt. Werk, school, huisgenoten. Je bouwt langzaam een band op. Van hechte vriendschap spreek je pas echt na enkele jaren vind ik.
pi_161545796
Als je een fiets wil, ga je dan naar de fietsenwinkel om er een te halen of blijf je wachten tot er eventueel een gratis fiets voor je huis wordt gezet?
pi_161545897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Als je een fiets wil, ga je dan naar de fietsenwinkel om er een te halen of blijf je wachten tot er eventueel een gratis fiets voor je huis wordt gezet?
Maar een fiets kan je zelf uitkiezen, dood voorwerp. Je kiest diegene die je mooi vindt of lekker rijdt. Dat kan bij vrienden maar deels, menselijke wezens. Natuurlijk ga je sneller met mensen om waar je je fijn bij voelt of interesses mee deelt, maar de ander moet jou ook nog accepteren en activiteiten willen ondernemen.
pi_161545995
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar een fiets kan je zelf uitkiezen, dood voorwerp. Je kiest diegene die je mooi vindt of lekker rijdt. Dat kan bij vrienden maar deels, menselijke wezens. Natuurlijk ga je sneller met mensen om waar je je fijn bij voelt of interesses mee deelt, maar de ander moet jou ook nog accepteren en activiteiten willen ondernemen.
Je mist het punt volkomen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:09:20 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161546033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Je mist het punt volkomen.
The story of his sorry excuse for a life. Lekker door blijven mijmeren in het niets. Tips en adviezen niet aanpakken, niet kunnen lezen, en maar door blijven wentelen.

Over dertig jaar is er niks veranderd.
pi_161546174
Lange leve autisme, gewoon laten zitten zoals 't is en niks aan doen. Het is toch altijd de ander *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 12:15:05 ]
pi_161546277
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef Etsu het volgende:
Lange leve autisme, gewoon laten zitten zoals 't is en niks aan doen. Het is toch altijd de ander *O*
Dat niet, ik onderneem toch ook pogingen? Ben onder de mensen. Nu nog daadwerkelijk contact maken :P In sportvorm lukt dat dus (dan heb je een doel, meedoen aan 't spel), maar na sporten niet. Voor menselijk contact heb je twee mensen nodig en dus ook twee meningen/visies die kunnen botsen of juist samensmelten. Het is al een groot pluspunt dat ik er niet enkel op zit voor een relatie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')