Nee, is al beoordeeldquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan Milik ook geschorst worden voor matennaaierij met die kutschwalbe![]()
Twee redenen om erop te hopen dus.quote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 2-3 wordt kom ik een maand niet op FOK.
Dan hoop ik dat het gelijk blijftquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Genoteerdquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Het klinkt alleen wat zachter, aangezien de helft al pleite isquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu ineens zingen. Goede supporters
quote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee redenen om erop te hopen dus.
hahah daar in dat lampengat zingen ze nooit, schijtclubquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu ineens zingen. Goede supporters
Maar straks als ze die titel 'winnen' zijn ze er allemaal weer hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het klinkt alleen wat zachter, aangezien de helft al pleite is
Vast, maar Frank was wel woest.quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
Zal frank straks het woord veerkracht gebruiken?
Ado wint.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 9 minuten begint de echte topper, in Tilburg.
Wat mij betreft letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de wetenschap dat hij een paar weken vrij is
quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik weet niet waar deze juich stemming vandaan komt, maar 2-2 is een zeer slecht resultaat van Ajax. Ik ben diep teleurgesteld over deze wanprestatie van Ajax, vandaag is het kampioenschap grotendeels weggegeven. Want dat doelsaldo kan PSV zo inhalen en zoals we weten uit het verleden gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
Al zou het 3-2 zijn geworden. Man wat was dit slechtquote:
We kunnen iig genot uit dit prachtige scenario halen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, ik had natuurlijk liever een overwinning gehad, maar ik kan hier wel mee leven.
Hahahahahahahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik weet niet waar deze juich stemming vandaan komt, maar 2-2 is een zeer slecht resultaat van Ajax. Ik ben diep teleurgesteld over deze wanprestatie van Ajax, vandaag is het kampioenschap grotendeels weggegeven. Want dat doelsaldo kan PSV zo inhalen en zoals we weten uit het verleden gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
"uit het verleden", Ajax had hun satellietclub w2 gewoon meer geld moeten gevenquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
De enige die mad is ben jij zo te zien.quote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hahah daar in dat lampengat zingen ze nooit, schijtclub
MAD MAD MAD
quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
KNVB 1e, niet Ajax.
Zonder hulp kan Ajax geen kampioen worden.
Het kampioen is voor Ajax mijlenver wegquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Ludacriss het volgende:
Eigenlijk schandalig van zowel Utrecht die de 0-2 had moeten vasthouden, Ajax die op een belachelijke slechte manier kampioen wordt en de scheids die zich niet moet laten misleiden door een topclub.
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon terechte penalty. Eerst de man, dan pas de bal. Je moet zo'n tackle gewoon niet inzetten.
Hahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon terechte penalty. Eerst de man, dan pas de bal. Je moet zo'n tackle gewoon niet inzetten.
nee ik geniet van boze lampjesquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige die mad is ben jij zo te zien.
PIEP PIEP HALLOquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.
Die zag de bui al hangen als ie hem niet gaf(althans dat dacht hij, was niks aan de hand)quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of Makkelie voor de camera durft te komen.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.
Daar zorgt de KNVB elk jaar wel voor. Alleen als PSV gewoon zo veel beter is, of Ajax gewoon kansloos is dan kan de KNVB daar niet voor zorgen maar in alle andere gevallen (zie vandaag) dan zorgt de KNVB er wel voor.
Mr. vd Ende heeft gesproken en daar moet u het mee doen.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:18:00Dat kan niet waar zijn. Lachertje van een strafschop. Al eerder geschreven arbitrage bepaalt voor enorm groot deel de ranglijst #ajautr reageer retweet
Maar die willen gewoon voor de file weg zijnquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Ajax is helemaal geen grote club, Jan Jood. Zie haar supporters.
Zelfs vd Ende is mad. Terecht.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mr. vd Ende heeft gesproken en daar moet u het mee doen.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:18:00Dat kan niet waar zijn. Lachertje van een strafschop. Al eerder geschreven arbitrage bepaalt voor enorm groot deel de ranglijst #ajautr reageer retweet
Niemand die deze man serieus neemt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand die deze man serieus neemt.
Ik pak de chipsquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1913-270.php#post403044
Dat bedoel ik. Ajax onwaardig om ze een wedstrijd te winnen. Plaatsvervangende schaamte hiervoor. Natuurlijk heb je wel eens de scheidsrechter mee, tegen Roda JC had je hem tegen en dat koste je toen 2 punten (want die laatste bal was nooit een corner), nu verdien je één punt door een onterechte penalty, toegeven dit valt veel meer op omdat het in een cruciale fase van de competitie gebeurt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Jjullie horen deze pot gewoon te verliezen. Dank god maar op je blote knieën om zo'n scheids.
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat Utrecht ajb opkloten zeggen. Die gemaakte "rivaliteit" met Ajax. In statuur 5 maatjes kleiner. Ga lekker tegen NEK of NAK ballen. Middenmoters
Madquote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat Utrecht ajb opkloten zeggen. Die gemaakte "rivaliteit" met Ajax. In statuur 5 maatjes kleiner. Ga lekker tegen NEK of NAK ballen. Middenmoters
Zal volgende week wel niet spelen dusquote:
Ajax is een middenmoter. Ze bakken er niks van alleen tegen clubs als FJjsdfkasjdkf uit verweggistan willen ze nog wel eens winnen. Thuis.quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Genot topicquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
Hoi Davyquote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie beide clubs niet 9 uit 3 halen. Maar zo wel, dan zie ik PSV in de laatste wedstrijden wel het doelsaldo van Ajax inhalen...
20 april - sc Heerenveen (uit)
1 mei - FC Twente (thuis)
8 mei - De Graafschap (uit)
19 april - Vitesse (thuis)
1 mei - SC Cambuur (thuis)
8 mei - PEC Zwolle (uit)
twitter:aad300 twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:20:30Scheidsrechters helpen mee in titelrace...... reageer retweet
Heeft Van Seumeren ooit je moeder geneukt ofzo.quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
hahahahahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
Utrecht heeft ook angstgegners. Uit Luxemburg.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ajax is een middenmoter. Ze bakken er niks van alleen tegen clubs als FJjsdfkasjdkf uit verweggistan willen ze nog wel eens winnen. Thuis.
Het orakel heeft gesproken... en heeft gelijk!quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef Zipportal het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:20:30Scheidsrechters helpen mee in titelrace...... reageer retweet
quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
quote:''Typisch weer dit. De ****se lobby is natuurlijk erg sterk op globaal niveau, maar uiteraard ook op landelijk niveau. Al jaren ben ik voorstander van een aansluiting bij de Bundesliga, tegen Ajax valt met het scheidsrechterskorps en de landelijk media heel moeilijk te winnen. Naast dat ik uiteraard veel meer affiniteit met Duitsland en de maanschaft heb, die wel 4! wereldtitels heeft.''
PSV heeft twee thuiswedstrijden en Ajax maar één. Volgende wedstrijd zal nog niet bepalend zijn denk ik.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie beide clubs niet 9 uit 3 halen. Maar zo wel, dan zie ik PSV in de laatste wedstrijden wel het doelsaldo van Ajax inhalen...
8 mei - PEC Zwolle (uit)
Nee, zo gemakkelijk kom je er niet van af.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Goed, doorrrrrr met de wedstrijden van 14:30
Ajax 3 uit 3, denk ikquote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft twee thuiswedstrijden en Ajax maar één. Volgende wedstrijd zal nog niet bepalend zijn denk ik.
Ik hoopte het topic er iets gezelliger op te makenquote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, zo gemakkelijk kom je er niet van af.
Dat maakt het niet minder lekker hoorquote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Fred0w het volgende:
Gadverdamme zeg je zou maar zo kampioen worden.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
En dan moord en brand schreeuwen over een grappig bedoelde pop.quote:Opknopen aan de hoogste boom vieze misselijke hond
Is dat die man die van Utrecht een stabiele club wil maken? Dezelfde club die als sinds de jaren 80 constant rondhobbelt in de middenmoot?quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Van Seumeren ooit je moeder geneukt ofzo.
Een onderzoek naar matchfixing zou ik dit soort gevallen niet eens overbodig zijn imo.quote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef xzaz het volgende:
Over een paar jaar gaat de beerput toch open dat vele wedstrijden één grote farce is.
Daar moet Ajax ook nog voor uitkijken. Tegen Cambuur wordt het vast een doelpuntenfestijn voor PSV.quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
8 mei - PEC Zwolle (uit)
Aan de andere kant, als dit de tweede speelronde was gebeurd had je niemand erover gehoord. Het gebeurt en je doet er niks aan helaas.quote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef Fred0w het volgende:
Gadverdamme zeg je zou maar zo kampioen worden.
Je probeert te hard.quote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als die kutjoden eerlijk zijn dan leveren ze die goal in en geven ze de 3 punten terug aan Utrecht. Wat een smerige vertoning weer met ongetwijfeld de KNVB die instructies heeft meegegeven aan die nazischeids. Laten ze dat kut 020 opheffen.
Want dat was ook echt grappig, rot opquote:Op zondag 17 april 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
En dan moord en brand schreeuwen over een grappig bedoelde pop.
Was dramatisch vandaag.quote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen, sympathieke kerel. Ook de beste bij Ajax.
Wat een onzin, iedere keer wordt geklaagd over de arbitrage, dus "niemand over gehoord" , wat?quote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als dit de tweede speelronde was gebeurd had je niemand erover gehoord. Het gebeurt en je doet er niks aan helaas.
Wel is dit nóg meer reden om die videoref eens te gaan gebruiken.
Eens.quote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als die kutjoden eerlijk zijn dan leveren ze die goal in en geven ze de 3 punten terug aan Utrecht. Wat een smerige vertoning weer met ongetwijfeld de KNVB die instructies heeft meegegeven aan die nazischeids. Laten ze dat kut 020 opheffen.
Beetje jammer dat je meteen begint te schelden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:32 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Want dat was ook echt grappig, rot op
Oké, dan hoor je er mensen wel over maar dan valt het een stuk minder op. Dit kan Ajax het kampioenschap opleveren en PSV kosten, dat zie je in de 24e speelronde nog niet bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 april 2016 14:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedere keer wordt geklaagd over de arbitrage, dus "niemand over gehoord" , wat?
Bloemetjes naar Dordrecht?quote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef Kopsterk het volgende:
Makkelie bedankt, Makkelie bedankt, Makkelie, Makkelie, Makkelie bedankt.
Hij heeft aangegeven dat hij nu zeker weet dat zijn geplande vakantie door gaat de komende maandquote:
Dit.quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PIEP PIEP HALLO
PIEP PIEP HALLO
CALIMERO
PIEP PIEP HOI
PIEP PIEP HOI
CALIMERO
PIEP PIEP NOU
PIEP PIEP NOU
CALIMERO
OP ZIJN HOOFDJE ZIT EEN EIERDOP
Als clubs PSV in het zadel helpen is dat compleet terecht, jullie horen deze pot gewoon te verliezen. Dank god maar op je blote knieën om zo'n scheids.
Vandaag niet echt...quote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
ik vond hem niet bestquote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
inderdaad, nooit valt die troosteloze club me op maar als ze tegen Ajax spelen moet er ineens 150% gegeven wordenquote:Op zondag 17 april 2016 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat die man die van Utrecht een stabiele club wil maken? Dezelfde club die als sinds de jaren 80 constant rondhobbelt in de middenmoot?
0.0 sympathie voor die plastic club.
Alleen Makkelie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Makkelie.Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
inderdaad, nooit valt die troosteloze club me op maar als ze tegen Ajax spelen moet er ineens 150% gegeven wordenTerwijl ze tegen PSV hun kontje spreiden alvast spreiden voor de anale vernedering.
Ga lekker rivaal worden van Heracles ofzo, ik geef geen neuk om fc utreg.
Dit argument begint een beetje treurig te worden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
inderdaad, nooit valt die troosteloze club me op maar als ze tegen Ajax spelen moet er ineens 150% gegeven wordenTerwijl ze tegen PSV hun kontje spreiden alvast spreiden voor de anale vernedering.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat bij de naderende ontknoping de scheidsrechters wel 10x checken of hun beslissing wel correct is.quote:Op zondag 17 april 2016 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, dan hoor je er mensen wel over maar dan valt het een stuk minder op. Dit kan Ajax het kampioenschap opleveren en PSV kosten, dat zie je in de 24e speelronde nog niet bijvoorbeeld.
Volgens mij kijkt ook niemand de beker hierquote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit argument begint een beetje treurig te worden.
Jankbal.quote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het positief in vandaag.
3/10quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef Kopsterk het volgende:
100% terechte pingel. Zo'n Milik zal toch behoorlijk schrikken als er ineens een sliding in wordt gezet naast hem. Ontnemen van focus bij een scoringskans, pingel.
Een treurig argument voor een treurige club, poetic justice.quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit argument begint een beetje treurig te worden.
Gisteren pas? Wat voor thee ga je maken?quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg een kopje thee te zetten.
Ik heb gisteren namelijk een waterkoker gekocht.
Goede postquote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef KingRoland het volgende:
Opper zou zeggen dat die pingel heel Makkelie gegeven was.
Nee, ik heb hier louter citroen thee en bosvruchten thee.quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gisteren pas? Wat voor thee ga je maken?![]()
Toch niet met zo'n gekke smaak he?
Nah dit zeg ik ook neutraal, Utrecht vind ik al 10 jaar triest met hun geforceerde rivaliteit met Ajax terwijl het voor mij niks meer dan een grauwe middenmoter is.quote:
Die 1-2 mag ook gewoon nooit vallen maat, als die niet binnen de minuut valt verliest Ajax meteen het geloof.quote:
madquote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
niks meer dan een grauwe middenmoter is.
En dan noemen ze PSV supporters dikwijls Calimero's.quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Brammess het volgende:
Utrecht besloot maar eens hun best te doen2x dit seizoen tegen PSV op halve kracht gespeeld. Mooi.
ook waar, maar die penalty was ´m nog niet eens misschien.quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 1-2 mag ook gewoon nooit vallen maat, als die niet binnen de minuut valt verliest Ajax meteen het geloof.
dat kan nu eenmaal nietquote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat bij de naderende ontknoping de scheidsrechters wel 10x checken of hun beslissing wel correct is.
En in de latere speelrondes is er nog weinig ruimte om voor de desbetreffende clubs de scheidsrechterlijke dwalingen van eerdere wedstrijden te kunnen corrigeren.
Duidelijk geen pingel!!!!quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen bewegend gifje gevonden
oh mee eens hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef blup het volgende:
[..]
ook waar, maar die penalty was ´m nog niet eens misschien.
Ajax gaat niet meer verliezen de komende wedstrijdenquote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh mee eens hoor.
Ik word er met de minuut méér mad over eigenlijk
Ze waren de enige ploeg met kansenquote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik eigenlijk dat Utrecht de overwinning niet verdiende.
Utrecht verdient eigenlijk nooit een overwinning.quote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
geloof ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2016 14:42 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax gaat niet meer verliezen de komende wedstrijden
2 kansen en een zondagsschot. Gelijkspel was wel terecht was van beide kanten echt een matige wedstrijdquote:
quote:
Ze hebben dan ook niet gewonnen...quote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een pingel.quote:
Wellicht ben ik wat te negatief over mijn clubjequote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 kansen en een zondagsschot. Gelijkspel was wel terecht was van beide kanten echt een matige wedstrijd
Ze moeten nog tegen de graafschap toch? Kan leuk worden als die op de laatste dag nog moeten spelen voor behoud.quote:Op zondag 17 april 2016 14:42 schreef blup het volgende:
[..]
Ajax gaat niet meer verliezen de komende wedstrijden
Zet je daar nou serieus een spatie tussen?quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier louter citroen thee en bosvruchten thee.
Deze video ging om de penal van nederland tegen mexico tochquote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was wel een pingel.
Mexico die een onterecht pingel kreeg tegen Costa Rica in de Gold Cup... ander verhaal.
Robbenquote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Deze video ging om de penal van nederland tegen mexico toch
ja iddquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Deze video ging om de penal van nederland tegen mexico toch
Op de Vijverberg kan het gemeen spoken.quote:Op zondag 17 april 2016 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen de graafschap toch? Kan leuk worden als die op de laatste dag nog moeten spelen voor behoud.
Uh nee, dit komt uit 2015, terwijl de video uit 2014 komt. Dit was na aanleiding van de penalty Nederland - mexicoquote:
???quote:Op zondag 17 april 2016 14:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Uh nee, dit komt uit 2015, terwijl de video uit 2014 komt. Dit was na aanleiding van de penalty Nederland - mexico
Ja dat heb ik gezien. Snap alleen niet echt waarom je costa rica erbij haaltquote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
Je moet mijn eerste post beter lezen.
Ik had in Gerbrands eigenlijk geen calimero verwacht.twitter:ToonGerbrands twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:39:31Tja, laat ik het zo omschrijven: ik leef mee met het gevoel dat er nu bij FC Utrecht overheerst reageer retweet
Als je maar lang genoeg in Eindhoven bent komt dat vanzelfquote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
Ik had in Gerbrands eigenlijk geen calimero verwacht.twitter:ToonGerbrands twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:39:31Tja, laat ik het zo omschrijven: ik leef mee met het gevoel dat er nu bij FC Utrecht overheerst reageer retweet
Dat kale hoofd lijkt anders verdacht veel op een eierschaal.quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
Toon is bij deze ook totaal ongeschikt voor topsport.quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
Meeleven is calimero gedrag?quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
Hoeven nergens om te huilen hoor, op koers voor de titel. Ga jij maar huilen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan noemen ze PSV supporters dikwijls Calimero's.
Ga huilen dan.
wow dit valt me van je tegenquote:Op zondag 17 april 2016 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg in Eindhoven bent komt dat vanzelf
Het valt me van jou tegen dat je satire niet altijd weet te herkennenquote:
Die Ajacieden zijn gewoon mad.quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef Tchock het volgende:
PSV wordt natuurlijk gewoon keihard genaaid door Makkelie maar o wee als je daar iets van zegt als PSV'er.
Waarom zou je als Ajacied mad zijn? Hier wordt het kampioenschap gewoon beslist. PSV kan het verschil in doelsaldo onmogelijk goedmaken en Ajax wint alles.quote:
en die joden altijd roepen dat psv geholpen wordt door de scheids.quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef Tchock het volgende:
PSV wordt natuurlijk gewoon keihard genaaid door Makkelie maar o wee als je daar iets van zegt als PSV'er.
Wat?quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en die joden altijd roepen dat psv geholpen wordt door de scheids.
Raar volk.
Dat roepen jullie allemaal over en weerquote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en die joden altijd roepen dat psv geholpen wordt door de scheids.
Raar volk.
Ik snapte wel dat het met een kleine knipoog was, maar ik dacht ook een kleine kern van waarheid te bespeurenquote:Op zondag 17 april 2016 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het valt me van jou tegen dat je satire niet altijd weet te herkennen
Of van mezelf dat ik jouw satire niet herken
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat roepen jullie allemaal over en weerAlle grote clubs hebben vaker de scheids mee dan kleine.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoeven nergens om te huilen hoor, op koers voor de titel. Ga jij maar huilen.
Omdat ze weten dat het onterecht is en ze gewoon puntverlies lijden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je als Ajacied mad zijn? Hier wordt het kampioenschap gewoon beslist. PSV kan het verschil in doelsaldo onmogelijk goedmaken en Ajax wint alles.
Ik moet zeggen dat de nodige supporters van PSV wel een calimerootje kunnen zijn, maar goed wij hebben Shreyas dus dat is op zijn minst net zo ergquote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snapte wel dat het met een kleine knipoog was, maar ik dacht ook een kleine kern van waarheid te bespeuren
Joh laat hem ook ff genieten van de cheque die Overmars zojuist onder zijn kleedkamerdeur heeft geschoven. Antwoord geven omdat typetjes als 'tompsv18' dat willenquote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
Durft Makkelie niet voor de camera te verschijnen?
Mwah, als een grote club de scheids een keer mee heeft wordt het meteen breed uitgemeten en is het altijd van 'dit is typisch voor een grote club!'.quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat roepen jullie allemaal over en weerAlle grote clubs hebben vaker de scheids mee dan kleine.
Dat Calimero en Lucky gedoe over en weer bestaat al vele jaren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de nodige supporters van PSV wel een calimerootje kunnen zijn, maar goed wij hebben Shreyas dus dat is op zijn minst net zo erg
Jammer dat sommigen dat iets te serieus nemenquote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat Calimero en Lucky gedoe over en weer bestaat al vele jaren.
Dat is waar. Toch is het wel echt vaker dat een grote club de scheids meeheeft, vooral thuis. Volgens mij is dat niet alleen maar confirmation bias.quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, als een grote club de scheids een keer mee heeft wordt het meteen breed uitgemeten en is het altijd van 'dit is typisch voor een grote club!'.
Het enige bestaansrecht van Utrecht is hun best doen tegen Ajax, dat is zielig.quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik loop niet te mekkeren dat een specifieke tegenstander tegen ons beter hun best doet dan tegen andere teams. Hoe zielig kun je zijn?
Op koers voor de titel? Je mazzelt vandaag met een punt en speelt kutvoetbal. Dat is jouw visie van op koers liggen? Ik vind dat er nog wel verbeterpuntjes zijn.
Sow die kan ook heerlijk mad zijnquote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onder de Feyenoorders lopen ook behoorlijk wat calimeros rond
PizzaGeit
Dat heeft natuurlijk invloed op een scheids, net zoals het thuispubliek een invloed heeft op de spelers op het veld.quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch is het wel echt vaker dat een grote club de scheids meeheeft, vooral thuis. Volgens mij is dat niet alleen maar confirmation bias.
Post hij alleen in het Feyenoordtopic?quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onder de Feyenoorders lopen ook behoorlijk wat calimeros rond
PizzaGeit
Dat is waar, maar het zou niet moeten. Scheidsrechters zijn er juist om objectief te zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk invloed op een scheids, net zoals het thuispubliek een invloed heeft op de spelers op het veld.
"Vitesse speelt nog ergens om tenminste. Cambuur ook, maar de hebben te weinig kwaliteit om in Eindhoven potten te breken. Ronnetje Jans zal PEC wel instrueren om PSV kampioen te laten worden, zo een flapdrol is het wel. "quote:
Klopt is ook lastig. Maar het blijven mensen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou niet moeten. Scheidsrechters zijn er juist om objectief te zijn.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Vitesse speelt nog ergens om tenminste. Cambuur ook, maar de hebben te weinig kwaliteit om in Eindhoven potten te breken. Ronnetje Jans zal PEC wel instrueren om PSV kampioen te laten worden, zo een flapdrol is het wel. "
Zal er vooral mee te maken hebben dat grote clubs over het algemeen vaker in het strafschopgebied van de tegenstander komen dan andersom, waardoor je ook meer kans hebt op onterechte penalty's.quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch is het wel echt vaker dat een grote club de scheids meeheeft, vooral thuis. Volgens mij is dat niet alleen maar confirmation bias.
Genot, conspiracytheorieen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Vitesse speelt nog ergens om tenminste. Cambuur ook, maar de hebben te weinig kwaliteit om in Eindhoven potten te breken. Ronnetje Jans zal PEC wel instrueren om PSV kampioen te laten worden, zo een flapdrol is het wel. "
quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stop hier onmiddellijk mee.quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het enige bestaansrecht van Utrecht is hun best doen tegen Ajax, dat is zielig.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de grote clubs meer fans op de tribune hebben die meer lawaai maken. Op de Vijverberg is een dubieuze penalty eerder niet gegeven dan in een gillende Kuip/Arena.quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zal er vooral mee te maken hebben dat grote clubs over het algemeen vaker in het strafschopgebied van de tegenstander komen dan andersom, waardoor je ook meer kans hebt op onterechte penalty's.
Denk dat dat wel meevalt. Veel scheidsrechters willen juist de schijn vermijden dat ze beïnvloed worden door het publiek. Al die niet gegeven zuivere pingels van de grote clubs hoor je niemand meer over.quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de grote clubs meer fans op de tribune hebben die meer lawaai maken. Op de Vijverberg is een dubieuze penalty eerder niet gegeven dan in een gillende Kuip/Arena.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de nodige supporters van PSV wel een calimerootje kunnen zijn, maar goed wij hebben Shreyas dus dat is op zijn minst net zo erg
Schaam me gewoon een beetje voor Ajacieden die dat soort gedrag vertonen. Ajacied-onwaardig.quote:Op zondag 17 april 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopsterk en ik vinden het heel vervelend dat sommige users doen alsof Utrecht alleen wil voetballen tegen Ajax.
Wie ben jij?quote:Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef Donnis het volgende:
[..]
Laat mij hersenloos supportersgebral posten joh.
KNJB zal hem dat wel verbiedenquote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Caland het volgende:
Ik hoop in de rust op een interview met Makkelie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |