Nee, is al beoordeeldquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan Milik ook geschorst worden voor matennaaierij met die kutschwalbe![]()
Twee redenen om erop te hopen dus.quote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 2-3 wordt kom ik een maand niet op FOK.
Dan hoop ik dat het gelijk blijftquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Genoteerdquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Het klinkt alleen wat zachter, aangezien de helft al pleite isquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu ineens zingen. Goede supporters
quote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee redenen om erop te hopen dus.
hahah daar in dat lampengat zingen ze nooit, schijtclubquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu ineens zingen. Goede supporters
Maar straks als ze die titel 'winnen' zijn ze er allemaal weer hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het klinkt alleen wat zachter, aangezien de helft al pleite is
Vast, maar Frank was wel woest.quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
Zal frank straks het woord veerkracht gebruiken?
Ado wint.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 9 minuten begint de echte topper, in Tilburg.
Wat mij betreft letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de wetenschap dat hij een paar weken vrij is
quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik weet niet waar deze juich stemming vandaan komt, maar 2-2 is een zeer slecht resultaat van Ajax. Ik ben diep teleurgesteld over deze wanprestatie van Ajax, vandaag is het kampioenschap grotendeels weggegeven. Want dat doelsaldo kan PSV zo inhalen en zoals we weten uit het verleden gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
Al zou het 3-2 zijn geworden. Man wat was dit slechtquote:
We kunnen iig genot uit dit prachtige scenario halen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, ik had natuurlijk liever een overwinning gehad, maar ik kan hier wel mee leven.
Hahahahahahahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik weet niet waar deze juich stemming vandaan komt, maar 2-2 is een zeer slecht resultaat van Ajax. Ik ben diep teleurgesteld over deze wanprestatie van Ajax, vandaag is het kampioenschap grotendeels weggegeven. Want dat doelsaldo kan PSV zo inhalen en zoals we weten uit het verleden gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
"uit het verleden", Ajax had hun satellietclub w2 gewoon meer geld moeten gevenquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
De enige die mad is ben jij zo te zien.quote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hahah daar in dat lampengat zingen ze nooit, schijtclub
MAD MAD MAD
quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
KNVB 1e, niet Ajax.
Zonder hulp kan Ajax geen kampioen worden.
Het kampioen is voor Ajax mijlenver wegquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Ludacriss het volgende:
Eigenlijk schandalig van zowel Utrecht die de 0-2 had moeten vasthouden, Ajax die op een belachelijke slechte manier kampioen wordt en de scheids die zich niet moet laten misleiden door een topclub.
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon terechte penalty. Eerst de man, dan pas de bal. Je moet zo'n tackle gewoon niet inzetten.
Hahaquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon terechte penalty. Eerst de man, dan pas de bal. Je moet zo'n tackle gewoon niet inzetten.
nee ik geniet van boze lampjesquote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige die mad is ben jij zo te zien.
PIEP PIEP HALLOquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.
Die zag de bui al hangen als ie hem niet gaf(althans dat dacht hij, was niks aan de hand)quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of Makkelie voor de camera durft te komen.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De KNVB zorgt er wel voor dat Ajax kampioen wordt hoor, maak je geen zorgen.
Daar zorgt de KNVB elk jaar wel voor. Alleen als PSV gewoon zo veel beter is, of Ajax gewoon kansloos is dan kan de KNVB daar niet voor zorgen maar in alle andere gevallen (zie vandaag) dan zorgt de KNVB er wel voor.
Mr. vd Ende heeft gesproken en daar moet u het mee doen.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:18:00Dat kan niet waar zijn. Lachertje van een strafschop. Al eerder geschreven arbitrage bepaalt voor enorm groot deel de ranglijst #ajautr reageer retweet
Maar die willen gewoon voor de file weg zijnquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Ajax is helemaal geen grote club, Jan Jood. Zie haar supporters.
Zelfs vd Ende is mad. Terecht.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mr. vd Ende heeft gesproken en daar moet u het mee doen.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 17-04-2016 om 14:18:00Dat kan niet waar zijn. Lachertje van een strafschop. Al eerder geschreven arbitrage bepaalt voor enorm groot deel de ranglijst #ajautr reageer retweet
Niemand die deze man serieus neemt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand die deze man serieus neemt.
Ik pak de chipsquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1913-270.php#post403044
Dat bedoel ik. Ajax onwaardig om ze een wedstrijd te winnen. Plaatsvervangende schaamte hiervoor. Natuurlijk heb je wel eens de scheidsrechter mee, tegen Roda JC had je hem tegen en dat koste je toen 2 punten (want die laatste bal was nooit een corner), nu verdien je één punt door een onterechte penalty, toegeven dit valt veel meer op omdat het in een cruciale fase van de competitie gebeurt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Jjullie horen deze pot gewoon te verliezen. Dank god maar op je blote knieën om zo'n scheids.
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat Utrecht ajb opkloten zeggen. Die gemaakte "rivaliteit" met Ajax. In statuur 5 maatjes kleiner. Ga lekker tegen NEK of NAK ballen. Middenmoters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |