SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet echtquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fair enough
Gaat het wel beter met je wonden?
Pfffquote:
Oh ik heb dat niet met veel dingen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.
Ik heb dat laatste met frozen liedjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet met veel dingen.
Ik ken wel een songtekst uit mijn hoofd na drie keer luisteren
Heb sommige afleveringen wel 10 keer gezien geloof ik, als ze gewoon op de achtergrond opstonden. Zou nog steeds niks er over kunnen zeggen behalve dat die kerel met dat enorme hoofd veel vrouwen doet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pfff
Hoofdrolspelers zijn zoveel leuker dan in Friends
Ik weet niet, het wordt vaak ook vergeleken met Friends omdat je je ook heel erg gaat bonden met de hele vriendengroep.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb sommige afleveringen wel 10 keer gezien geloof ik, als ze gewoon op de achtergrond opstonden. Zou nog steeds niks er over kunnen zeggen behalve dat die kerel met dat enorme hoofd veel vrouwen doet.
Maar kijken naar hoe verf droogt was interessanter.
Kun je zeggen wat je er leuk aan vindt?
ik vind hem dus echt helemaal niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Wat was Leo toch knap in zijn Titanic tijd
Ik nu ook niet meer.. maar toen..quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks
Niet? Hij is nu toch stukken knapper dan vroegerquote:
oh ik heb die film niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.. maar toen..Damn. Zit net een filmpje te kijken waar hij in voorbij komt in de Titanic.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
heeft dan ook niet echt zo'n goede baard zoals jancees en ik
gadverquote:
Nee hehequote:
Heb jij dees nog niet gezien?quote:
nee lijkt me niksquote:
Met Inception was hij op zijn best qua looks.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Leo nog steeds een aantrekkelijke man.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb jij dees nog niet gezien?
nee lijkt me niks
Mocht wel half uurtje vanaf jaquote:
Ik vond hem leuker toen hij mijn leeftijd een beetje had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Leo nog steeds een aantrekkelijke man.
5/7 tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik eens ga flirten met meisje weet ik al iets om te zeggen.
Woorden kunnen niet beschrijven hoe knap je bent.
Cijfers wel.
4/10
Oh nee, ik vond hem aantal jaren geleden pas op zijn aantrekkelijkst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker toen hij mijn leeftijd een beetje had.
sorryquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
iemand op tinder begon net een gesprek met: mijn netflix werkt niet, mag ik bij jou kijken
netflix & chill tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
iemand op tinder begon net een gesprek met: mijn netflix werkt niet, mag ik bij jou kijken
jij was het nietquote:
wat zal ik reageren tootquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker toen hij mijn leeftijd een beetje had.
okequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'Ik stap nog liever op een legoblokje, barefeet.'
Cute.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezou hem bijna niet herkennen
lol same alleen dan met fb vragen :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Chick met wie ik praat op tinder reageert niet meer nadat ik nummer vroeg :S
dan zou het zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
zeg gewoon dit
tyft een eind op vuile tering jood.
OmgevallenFlat zou het hier mee eens zijn
wat beschermend weerquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
zeg gewoon dit
tyft een eind op vuile tering jood.
OmgevallenFlat zou het hier mee eens zijn
Nee hoor, laatst opende hij topic en toen kon hij ineens normaal praten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan zou het zijn
tievt de eint op fuile kankah joot
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Chick met wie ik praat op tinder reageert niet meer nadat ik nummer vroeg :S
hoelang praten jullie dan al?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lol same alleen dan met fb vragen :S
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst opende hij topic en toen kon hij ineens normaal praten.
Dat kan die altijd al als het moet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst opende hij topic en toen kon hij ineens normaal praten.
ja dan snap ik wel dat ze niet meer reageertquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds vanavond
Mijn tinder doet ook ontzettend raar
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan snap ik wel dat ze niet meer reageert
ayyy lmaoquote:
als ik een chick was zou ik ook niet reageren op mijn hoofd neequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan snap ik wel dat ze niet meer reageert
Wat hebben jullie hier allemaal een laag zelfbeeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:58 schreef Toto69 het volgende:
als ik een chick was zou ik ook niet reageren op mijn hoofd nee
jij ook toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier allemaal een laag zelfbeeld.
Realistisch.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lelijk bent kun je het net zo goed zelf gewoon accepteren en erkennen zodat je erop in kunt spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, als je een beetje oplet weet je dat dit niet klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij inso zie ik een blonde god van 1.93m en 90 kg met een bf van 8%
Ach maakt ook niet uit haha, dacht altijd al dat het een act was.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij inso zie ik een blonde god van 1.93m en 90 kg met een bf van 8%
Een act die die ook in het echt doorvoert op social media, echt genot.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach maakt ook niet uit haha, dacht altijd al dat het een act was.
gewoon doen na twee/drie dagenquote:
Is maar een beeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, als je een beetje oplet weet je dat dit niet klopt.
Haha serieus?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een act die die ook in het echt doorvoert op social media, echt genot.
quote:
30 jaar wijsheid.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is geen regel ofzoquote:
dan vinden mensen mij arrogantquote:
oh bedanktquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is geen regel ofzo
dat is een tip van mij aan jou
Ik rate mezelf 8/10 op een goede dag.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rate mezelf 8/10 op een goede dag.
6.5/10 op een slechte.
London sowieso duurder.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Vroeg mij af hoe jij daar over denkt. Wellicht had je hier al gereageerd op mijn vraag, is het langs mij heen gegaan
DM Paxconquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja wist ik
ja ook wel goed hoor heb alleen best wel veel zin in seks wat nu????
Maar meestal is het not done om jezelf zo hoog te geven tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, je bent toch een knap meisje.
Hoezo niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar meestal is het not done om jezelf zo hoog te geven toch
Ligt eraan hoe je het brengt tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niet om geven, waarheid is belangrijker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is nu dat verhaal van jou op dat bodybuildforumquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
ik ga mezelf 7/10 raten zodra ik guns van 45 cm heb en een bf van 10%
Dan trek ik jou meequote:Op zaterdag 16 april 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je ergens van een berg in belfast afflikkert
Omdat de meeste mensen best onzeker zijn over zichzelf, vooral vrouwen. En als jij jezelf dan wel mooi vindt, kunnen anderen dat niet hebben.quote:
toen ik 12 was (groep 8 of zo) dacht ik dat ik vet breed was en postte ik een paar pics van m'n bovenlichaam op een forum, daarnaast deed ik te slim met woordenschat en werd ik gehaatquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is nu dat verhaal van jou op dat bodybuildforum
quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toen ik 12 was (groep 8 of zo) dacht ik dat ik vet breed was en postte ik een paar pics van m'n bovenlichaam op een forum, daarnaast deed ik te slim met woordenschat en werd ik gehaat
25-30 jarigen die daar obsessed mee zijn, schattig wel
meer is er niet eigenlijk
dit herken ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen best onzeker zijn over zichzelf, vooral vrouwen. En als jij jezelf dan wel mooi vindt, kunnen anderen dat niet hebben.
Dat gevoel heb ik in ieder geval.
knakworst is sowieso niet echt heel dikmakend hoor, dus daar hoef je je niet druk om te makenquote:
ketchupquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
knakworst is sowieso niet echt heel dikmakend hoor, dus daar hoef je je niet druk om te maken
Gaat om de saus dan weer meestal
da's veelquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou ongeveer 20kg aan willen komen in spier
Hoeveel tijd denk je dat dat je gaat kosten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou ongeveer 20kg aan willen komen in spier
ik weeg wss meer dan jijquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh.
ja.
ik ben wel wat aangekomen de laatste tijd denk ik
Kan best wel jaquote:
Met mijn motivatie op moment? Een jaar of 20.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je dat dat je gaat kosten?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met mijn motivatie op moment? Een jaar of 20.
Gewoon met je neus dicht de worsten opetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best wel ja
Ik vind die sap alleen zo fucking erg stinken waar die knakworsten in zitten
Ben meer gaan voetballen, minder liften.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijne zitten nu rond 35 denk ik. kan wle ff meetlnt zoeken.
#viesdikquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Die enkele keer dat ik knakworst op brood eet dan doe ik daar gewoon een beetje frietsaus over.
gewoon je best doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel 5 kilo afvallen. Maar gaat toch niet gebeuren.
5 kilo is goed te doen hoor. Voor iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen??quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik ben 197, is t dan nog goed denk je?
35.5 cm links, koudquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben meer gaan voetballen, minder liften.
Verder 2 weken alleen brinta kunnen tjappen bijna.
Ja ik probeerde het dit jaar ook. Nou ja, eigenlijk is 5 ook wel gelukt. Maar de volgende 5 worden echt lastig denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 kilo is goed te doen hoor. Voor iedereen
Beiden 5 kg kwijt, zakken we niet meer door bed.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
ja als het beter weer is ga ik hardlopen in het mooiste park van nederlandquote:
mn biceps zijn nu 30 cm denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee.
[..]
35.5 cm links, koud
was 33 of zo in januari
noorderplantsoen bedoel je? dan zit je vlakbij mijquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als het beter weer is ga ik hardlopen in het mooiste park van nederland
Ik doe nu ook hardlopen 2-3 keer in de week.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet per se, maar zou er geen nee tegen zeggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen??
kom je helemaal naar den Haag om hard te lopenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
noorderplantsoen bedoel je? dan zit je vlakbij mij
quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom je helemaal naar den Haag om hard te lopen
ik vind hardlopen echt heel heel erg saaiquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe nu ook hardlopen 2-3 keer in de week.
En dan ongeveer 5-10 km
Walgelijk is het. echt walgelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hardlopen echt heel heel erg saai
maarja, is wel goed
Je lijkt Mikey welquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe hier altijd hardlopen met de buurvrouw
Anders ECHT geen zin.
houd je vieze mond over ons parkquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een lelijk park
je kan beter naar noorderplantsoen komen
denk niet dat sof interesse heeft in zo'n parkquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een lelijk park
je kan beter naar noorderplantsoen komen
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park isquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat sof interesse heeft in zo'n park
Hehehequote:
Gay ontmoetingsplaats dus. Waar zie je Sof voor aanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park is
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis gaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Walgelijk is het. echt walgelijk.
paxcon slikt alles doorquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park is
gayquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gay ontmoetingsplaats dus. Waar zie je Sof voor aan
o dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis ga
of dat ik naar de wc moet
dat is ook erg kut
10 km n 50 minuten is best gemiddeld toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dat heb ik niet.
vind hardlopen wel makkelijk zolang het niet langer dan een uur is.
Ook als je interval doet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis ga
jawelquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
10 km n 50 minuten is best gemiddeld toch?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu schoenen om mee onder water te rennen.
Bijna klaar voor de onderwatertempel.
nee dat ging wel goed eigenlijk jaquote:
Ik heb er maar drie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe is het met je biggen?
gewoon 2 minuten rennen 1 minuut lopen zoiets is dat vaakquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat ging wel goed eigenlijk ja
oh nou dan zou ik maar eens een testje doen binnenkort, je weet t niet hequote:Op zaterdag 16 april 2016 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij zei dit gisteren in het vitopic
welke schorsingquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgende week is mn schorsing afgelopen
ja ik heb daar een app vanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon 2 minuten rennen 1 minuut lopen zoiets is dat vaakAls je al redelijke basisconditie hebt hou je dat wel vol
waarom geschorst?quote:
oh daarvan nog steedsquote:
Endomondo is goeie hardloop app.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb daar een app van
Die ga ik gebruiken
Daarmee ren je langzaam aan naar de 10km door middel van interval
Had iemand te pakken genomen die grote mond had met overtreding, dacht geel maar kreeg rood.quote:
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had iemand te pakken genomen die grote mond had met overtreding, dacht geel maar kreeg rood.
Ik heb er al eentje waar ik zeer blij mee benquote:
Is dat die ene met die Vlaamse?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje waar ik zeer blij mee ben
Nee een of andere oude iPod app hahaquote:
Dat kostte je geen geld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
Vroeger toen mijn vader ons team coachte haalde hij me er gewoon uit als ik kut deed en boos was. Misschien nog erger dan een rode kaartboos naast je vader op de bank
wel hele zaterdag verpest door boze vaderquote:
Nooit last van gehad. Mijn vader kwam nooit bij de voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wel hele zaterdag verpest door boze vader
Dat lijkt me best jammer jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Mijn vader kwam nooit bij de voetbal.
Jammer wel.
In Feyenoord topic blijven ze volhouden dat hij net als Kramer gepresteerd zou hebben als hij nog bij Feyenoord zat toplolquote:
Als kind zit je daar best mee soms. Al is het natuurlijk niet zo belangrijk.quote:
Ik vind het best belangrijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als kind zit je daar best mee soms. Al is het natuurlijk niet zo belangrijk.
tja, moest geld verdiend worden he.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het best belangrijk eigenlijk.
Wel bij je eigen kinderen kijken dan he
Je moet natuurlijk wel je team aanpassen aan je spits dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Feyenoord topic blijven ze volhouden dat hij net als Kramer gepresteerd zou hebben als hij nog bij Feyenoord zat toplol
ohh ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja, moest geld verdiend worden he.
Zou zelf wel gaan kijken als ik tij had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh ja dan snap ik het wel
heb niks gezegd sorry
Vandaag weer een paps die de scheids wilde steken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou zelf wel gaan kijken als ik tij had.
Robbertje vechten met de partijdige scheids van de fjes.
Zag net nog een filmpje van russen die op hoge dingen gingen klimmen.quote:
Ja over die bruggen enzo. Echt debielquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag net nog een filmpje van russen die op hoge dingen gingen klimmen.
Als je maar betaalt toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet een beetje mijn bankafschriften naar ze meenemen voor een visum.
Plus een uitnodiging van uit rusland
Ze kunnen het gevaar, de risico's en de gevolgen niet inschatten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Snap dat echt niet hoorIs je leven je dan zo weinig waard
Wat Amazei. al die Russen die dat doen. Zijn ook vaak gewoon al volwassen, adolescent danquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen het gevaar, de risico's en de gevolgen niet inschatten.
Is een ontwikkeling die pas laat is in de hersenen.
Ik begrijp het ook niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Snap dat echt niet hoorIs je leven je dan zo weinig waard
De meeste mensen kunnen dan ook bijzonder slecht denken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Amazei. al die Russen die dat doen. Zijn ook vaak gewoon al volwassen, adolescent dan
Was laatst ook National Geographic ofzo een docu over reizigers die in het buitenland om waren gekomen. Ook 1 aflevering over die Panama Chicks, hier was het een gast die waarschijnlijk om was gekomen tijdens het berg beklimmen, zonder bescherming. Omdat hij dan een met de natuur was. Ja uhquote:
Ze hebben weinig uitzicht verder jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Combineer dat met een van de meest trieste landen ter wereld.
Doen ze vaak jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh die hotel kan je die uitnodiging sturen.
Handig.
Is toch niet normaalquote:
Moet je je voorstellen dat die kerel die daar in zit gewoon tegen een rots is gesmakt ofzo en dood.quote:
#yolo toch.quote:Op zondag 17 april 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat die kerel die daar in zit gewoon tegen een rots is gesmakt ofzo en dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |