gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rustig
ga straks als t goed is uit met een FOK!ker en nog wat mensen
daar
Ik drink nietquote:
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualifyquote:
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk Woontquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify
Dit klopt. Zeker boven London.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.
Ik moet niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk Woont
Tijd om monnik te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.
best leuke serie denk ikquote:
Waarom drink je niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet niks
[..]
Tijd om monnik te worden.
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
best leuke serie denk ik
ben nu de pilot aan het kijken
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.quote:
Zou dat moeten dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.
Heb er best veel gezien, maar zou geen een aflevering kunnen beschrijven.
Nee.quote:
Heb ik met HIMYMquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.
Als ik die niet had nog niet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou als ik een altijd open wond heb ook niet veel alcohol drinken trouwens.
Fair enoughquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |