denk niet dat sof interesse heeft in zo'n parkquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een lelijk park
je kan beter naar noorderplantsoen komen
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park isquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat sof interesse heeft in zo'n park
Hehehequote:
Gay ontmoetingsplaats dus. Waar zie je Sof voor aanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park is
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis gaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Walgelijk is het. echt walgelijk.
paxcon slikt alles doorquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon kan bevestigen dat het een leuk park is
gayquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gay ontmoetingsplaats dus. Waar zie je Sof voor aan
o dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis ga
of dat ik naar de wc moet
dat is ook erg kut
10 km n 50 minuten is best gemiddeld toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dat heb ik niet.
vind hardlopen wel makkelijk zolang het niet langer dan een uur is.
Ook als je interval doet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het vooral kut dat ik het na een paar minuten niet meer volhoud en dat ik me belabberd voel en naar huis ga
jawelquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
10 km n 50 minuten is best gemiddeld toch?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu schoenen om mee onder water te rennen.
Bijna klaar voor de onderwatertempel.
nee dat ging wel goed eigenlijk jaquote:
Ik heb er maar drie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe is het met je biggen?
gewoon 2 minuten rennen 1 minuut lopen zoiets is dat vaakquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat ging wel goed eigenlijk ja
oh nou dan zou ik maar eens een testje doen binnenkort, je weet t niet hequote:Op zaterdag 16 april 2016 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij zei dit gisteren in het vitopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |